Wie weet waar je een Nederlandse komplete Kodi Build kan downloaden?

Johantv

Nieuwkomer
7 mei 2016
4
1
6
63
Ik zag op Youtube dit filmpje
You must be registered for see medias
Zo een voor Nederlandse interessante voor-geinstaleerde versie wil ik ook wel eens uit proberen.
Maar de link download link in dit filmpje doet het niet meer.
Heeft iemand een andere link
Of kan / wil iemand zijn eigen build hier delen?
 
Als je in Arez Wizard klikt op All Builds vind je daar *knip* met daaronder Royalist, die is NL talig.

Die build die ik zie in jouw youtube filmpje (met de smurfen) van TV piraat heeft daaronder een link die niet werkt, als je per sé die build wilt kun je op youtube die gast een bericht sturen misschien.

Ook wordt er verwezen naar
You must be registered for see medias
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb nu ook frankodi op mijn tv box geïnstalleerd.Werkt perfect Vind hem beter dan doki tv. Alleen spotify doet het niet beeld blijft zwart.
 
Die kun je vinden in de areswizard
Thanx! Het is me gelukt en het ziet er echt geweldig uit!!
Eén probleempje echter nog ( voor mij althans): ik kan mijn eigen bestanden niet meer afspelen aangezien Kodi nu direct als Frankodi opstart. Het gaat hier om muziek/concerten/ films en dergelijke.
Zie ik iets over het hoofd of is dat ook mogelijk binnen Frankodi??
 
Moet je lid van zijn he.....

Maar in het submenu doen de spotifylinks het wel
Of met de pijl omhoog drukken ....
Steeds meer mensen zien het licht verschijnen :lol:[/QUOTe
Thanx! Het is me gelukt en het ziet er echt geweldig uit!!
Eén probleempje echter nog ( voor mij althans): ik kan mijn eigen bestanden niet meer afspelen aangezien Kodi nu direct als Frankodi opstart. Het gaat hier om muziek/concerten/ films en dergelijke.
Zie ik iets over het hoofd of is dat ook mogelijk binnen Frankodi??
dan moet je bij instellingen naar het menu en een menu item aanmaken met bv mijn films mijn muziek en mijn concerten en dan verwijzen naar je mappen bij ieder menu item zoals je dat in een kale kodi ook deed
 
  • Like
Reacties: Groene kikker
Moet je lid van zijn he.....

Maar in het submenu doen de spotifylinks het wel
Of met de pijl omhoog drukken ....


dan moet je bij instellingen naar het menu en een menu item aanmaken met bv mijn films mijn muziek en mijn concerten en dan verwijzen naar je mappen bij ieder menu item zoals je dat in een kale kodi ook deed
Bedankt voor de hulp Frank!
Wellicht zie ik iets over het hoofd maar als ik naar instellingen ga, kom ik geen menu tegen of iets waar ik kan verwijzen naar mijn mappen. Ik zie wel staan: skininstellingen, addons, onderhoud en bestandsbeheer.
Zit ik wel in de goede instellingen te zoeken of zit ik helemaal verkeerd??
 
Bedankt voor de hulp Frank!
Wellicht zie ik iets over het hoofd maar als ik naar instellingen ga, kom ik geen menu tegen of iets waar ik kan verwijzen naar mijn mappen. Ik zie wel staan: skininstellingen, addons, onderhoud en bestandsbeheer.
Zit ik wel in de goede instellingen te zoeken of zit ik helemaal verkeerd??
Ik weet het niet zo 123 uit mijn hoofd maar instellingen en dan hoofdmenu aanpassen
 
nice one :klappen:

Dan vinden ze deze misschien ook wel mooi
You must be registered for see medias

Of deze

You must be registered for see medias
 
Ik weet het niet zo 123 uit mijn hoofd maar instellingen en dan hoofdmenu aanpassen
Ik heb het geprobeerd maar kom er echt niet uit. Ik krijg het niet voor elkaar om naar mijn mappen te kunnen verwijzen zodat ie met één klik naar de juiste map gaat.
Is er iemand die het stap voor stap zou willen uitleggen aan deze leek??
Alvast bedankt!
 
Ik heb het geprobeerd maar kom er echt niet uit. Ik krijg het niet voor elkaar om naar mijn mappen te kunnen verwijzen zodat ie met één klik naar de juiste map gaat.
Is er iemand die het stap voor stap zou willen uitleggen aan deze leek??
Alvast bedankt!
Ik maak als ik thuis ben het voor je in orde en help je evt via teamviewer mits Kodi je op pc staat
Anders maak ik voor jou een aangepaste Kodi en stuur je de files toe...

Nog 3 dagen geduld aub