Wil met screen recording opnames maken van vtm , wel geluid geen beeld

floppie

Senior
7 okt 2016
325
172
216
Ik wil met mijn laptop en windows 11 via screen recording opnames maken van VTM.
Op dat moment heb ik op mijn scherm wel beeld en geluid en druk ik op rec , stop ik de opnames staat in de video het buro blad maar geen beeld VTM
Nu krijg ik het vermoeden dat ergens rechtstreekse tv beelden om één of andere redenen niet kunnen worden opgenomen via screen recording.
Mijn vraag klop dit en is er een mogelijkheid om wel rechtstreeks tv opnames te maken van VTM met beeld en geluid.
 
Is niet mogelijk vanwege DRM-beveiliging. DRM-beveiliging wordt gebruikt om auteursrechtelijk beschermde werken te beschermen. Is vast ook wel een tijdje legaal terug te kijken via VTM go of Retrospect.
 
Is niet mogelijk vanwege DRM-beveiliging. DRM-beveiliging wordt gebruikt om auteursrechtelijk beschermde werken te beschermen. Is vast ook wel een tijdje legaal terug te kijken via VTM go of Retrospect.
Is deze drm beveiliging te omzeilen , ik heb mijn vpn op belgie en heb mijn geregistreerd bij vmt go.
Ik kan alles bekijken op mijn laptop zowel live als uitzending gemist.
Maar als ik het wil opnemen via screen recording krijgt ik bij afspelen een zwart scherm maar wel met audio.
In ieder geval bedankt voor je reactie
 
Ontwikkelaars van bepaalde tools schreven: "De ontwikkelaar van laatstgenoemde tool laat weten dat downloaden door de DRM-beveiliging nu onmogelijk is geworden."
 
Ontwikkelaars van bepaalde tools schreven: "De ontwikkelaar van laatstgenoemde tool laat weten dat downloaden door de DRM-beveiliging nu onmogelijk is geworden."
Bedankt voor de info en de tekst zegt voldoende.
 
  • Like
Reacties: B. web