Windows 10 home/pro

Idd, rijtjes. Eigen ervaring. Windows95 was voor mij (over van dos met norton) even wennen. 98 was best stabiel dacht ik en ME wad ook prima. Vista draaide niet lekker, lag aan allerlei oorzaken en XP vond ik best aardig.
Windows 8 was even wennen, startknop zelf toegevoegd. En de huidige Windows werkt lekker. Vele ervaringen voor mij zij gebaseerd op belevingen maar in de beginperiode had ik een besturingssysteem alleen voor games, vandaar ik 95 wat minder vond;).
Ik hield van een licht systeem vandaar ik lang dos met norton heb gebruik.
En oja OS2 dat had ik ook nog, in potentie best aardig maar zijn tijd te ver vooruit????
:p
 
Mensen ik heb het één en ander verwijderd hier om er voor te zorgen dat de onderlinge verhoudingen niet (verder) verstoord worden.
Ik hoop op begrip hiervoor :)
 
Geen probleem. Mij gaan jullie hier niet meer terug zien op het forum. Als je ook mijn account even wilt verwijderen aub? Ik trek mij terug uit de kodi scène.
 
Was zelf totaal niet tevreden over Windows ME. Elke maand opnieuw installeren omdat het systeem begon te haperen. XP daarna was een verademing. Was ik echt jaren zeer tevreden over. Zodanig zelfs dat ik Vista heb overgeslagen. Dit vanwege slechte ervaringen van anderen. Win7 was een goede opvolger, Win8 was effe wennen. Maar dat ging een stuk beter nadat ik de look had aangepast naar het ouderwetse bureaublad met startknop.
Ook Win10 draait hier probleemloos. Gebruik eigenlijk altijd een standaard Windows Image zonder extra toeters en bellen als schone installatie.
 
Mensen ik heb het één en ander verwijderd hier om er voor de zorgen dat de onderlinge verhoudingen niet verstoord worden.
Ik hoop op begrip hiervoor :)
Euh... Jazeker begrip voor. Jammere alleen is dat het nu al weg is en dus niet meer te zien is dat dit een miscommunicatie geweest is. Ik heb volgens mij niemand beledigd
 
Geen probleem. Mij gaan jullie hier niet meer terug zien op het forum. Als je ook mijn account even wilt verwijderen aub? Ik trek mij terug uit de kodi scène.
Zie je pm maar ik wil benadrukken dat we je beslissing respecteren maar ontzettend betreuren .
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Geen probleem. Mij gaan jullie hier niet meer terug zien op het forum. Als je ook mijn account even wilt verwijderen aub? Ik trek mij terug uit de kodi scène.
Jammer, je had goede bijdrages maar begrip er natuurlijk voor ;)
Post automatically merged:

Was zelf totaal niet tevreden over Windows ME. Elke maand opnieuw installeren omdat het systeem begon te haperen. XP daarna was een verademing. Was ik echt jaren zeer tevreden over. Zodanig zelfs dat ik Vista heb overgeslagen. Dit vanwege slechte ervaringen van anderen. Win7 was een goede opvolger, Win8 was effe wennen. Maar dat ging een stuk beter nadat ik de look had aangepast naar het ouderwetse bureaublad met startknop.
Ook Win10 draait hier probleemloos. Gebruik eigenlijk altijd een standaard Windows Image zonder extra toeters en bellen als schone installatie.
Hé, das mijn tekst ;) aardig meeeens