Witte cirkel achter zender

Shab

Nieuwkomer
14 aug 2016
3
1
6
Beste mensen,
Goedemiddag,

Ik ben sinds enkele dagen de trotse gebruiker van Kodi op een Android-systeem. Ben helaas (nog) niet zo handig en heb tijdens het 'snuffelen' iets gedaan waardoor er een witte cirkel achter 1 v/d zender is gekomen. Wat houdt dit in? Kan ik deze weghalen? Zie screenshot.

En is er een uitgebreide handleiding te vinden voor het optimaal gebruik maken van Kodi?

Alvast bedankt!

You must be registered for see images attach
 
waarschijnlijk per ongeluk als favouriet aangevinkt/aangeklikt of een timer toegevoegd ofzo, maar het kan ook witte stip zijn en dat wil je niet in je aquarium krijgen
 
waarschijnlijk per ongeluk als favouriet aangevinkt/aangeklikt of een timer toegevoegd ofzo, maar het kan ook witte stip zijn en dat wil je niet in je aquarium krijgen
Beste Beschier, bedankt voor je reactie. Hoe kan ik dit weer uitzetten (favo en/of timer)? Ik vermoed eerlijk gezegd dat het is gebeurd nadat ik op "afspelen vanaf hier" heb geklikt, wat deze functie ook mag zijn :s Want daarna begon het beeld vast te lopen en kwam deze witte cirkel achter de zender te staan.
 
op zich een goeie vraag ik werk niet met die skin, maar iets van rechtermuisknop of menuknop erop drukken tot je opties menuutje ziet? of uhm gewoon zo laten, kan geen kwaad tot je hem ooit terug ziet bij favourieten en meteen weet hoe je dus een zender bij favourieten krijgt :), kan ook handig zijn met 1000den kanalen
 
op zich een goeie vraag ik werk niet met die skin, maar iets van rechtermuisknop of menuknop erop drukken tot je opties menuutje ziet? of uhm gewoon zo laten, kan geen kwaad tot je hem ooit terug ziet bij favourieten en meteen weet hoe je dus een zender bij favourieten krijgt :), kan ook handig zijn met 1000den kanalen

Thanks voor je snelle reactie en het advies!
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs