Wraith Addon op Apple tv 4

Platini2000

Forumlid
25 aug 2017
11
5
6
59
Hallo allemaal.

Ik heb de nieuwe Wraith addon van blamo repo op de imac gezet en ook op windows.
Werkt allemaal mooi en uitgebreid.
Alleen op de ipad , iphone en apple tv 4 werkt het niet. Precies hetzelfde ingesteld en geeft een error. Chappa,ai die erbij hoort werkt wel goed op de Apple devices.
Iemand hier die mij kan helpen, met de nodige kennis en oplossing..?

Alvast bedankt..
 
Bedankt voor je reactie.
Het is idd van dezelfde repo, net als op de imac en windows.
Alles installeerd erg soepel.
Maar als ik dan bv op de ipad of apple tv 4 wraith aanklik laat hij ook de film zien.
Daarna klik ik op een film en geeft hij een error en blijft hangen..
 
Ik speel met chappai de film af en kies dan uit neptune of placenta.
Werk goed. Geen probleem.
Dus het probleem is wraith addon, die geeft een error voor het afspelen.
Ik zie dus de menu niet zoals het wel zou moeten met de informatie.
 
Alles werkt behalve wraith addon.
Misschien heeft het iets te maken met ios of tvos software ...
Waarschijnlijk is het iets met het alleen lezen fout of directory path.
Als er mensen zijn die het wel werkend hebben op een ipad of iphone of misschien op een apple tv 4 hoor ik het graag. Dan zou het betekenen dat er iets anders aan de hand is.
Post automatically merged:
 
Dank je .
Ik hoop voor een fix.
Want de wraith menu is wel top.
Post automatically merged:

Hallo Slikt,
Heb je nog iets gevonden of wraith werkt op de apple devices.
Ik heb het nog niet voorelkaar gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Dit heb ik ondekt.
Het zijn permissie fouten die niet schrijfbaar of toegankelijk zijn.
De cache dir moet aangepast worden naar een beschrijfbare plaats.

Log info..

07:16:45.329 T:433123328 ERROR: EXCEPTION Thrown (PythonToCppException) : -->Python callback/script returned the following error<--

- NOTE: IGNORING THIS CAN LEAD TO MEMORY LEAKS!

Error Type: <class 'pkg_resources.ExtractionError'>

Error Contents: Can't extract file(s) to egg cache



The following error occurred while trying to extract file(s) to the Python egg

cache:



[Errno 1] Operation not permitted: '/private/var/mobile/Containers/Data/Application/800118F3-3B95-4F06-A194-1AAA29111C1C/.python-eggs/Pillow-3.0.0-py2.7-macosx-10.4-x86_64.egg-tmp/PIL/tmpFxx9SC.$extract'



The Python egg cache directory is currently set to:



/private/var/mobile/Containers/Data/Application/800118F3-3B95-4F06-A194-1AAA29111C1C/.python-eggs



Perhaps your account does not have write access to this directory? You can

change the cache directory by setting the PYTHON_EGG_CACHE environment

variable to point to an accessible directory.



Traceback (most recent call last):

File "/private/var/mobile/Containers/Data/Application/800118F3-3B95-4F06-A194-1AAA29111C1C/Documents/Kodi/addons/script.extendedinfo/plugin.py", line 122, in <module>

Main()

File "/private/var/mobile/Containers/Data/Application/800118F3-3B95-4F06-A194-1AAA29111C1C/Documents/Kodi/addons/script.extendedinfo/plugin.py", line 24, in __init__

start_info_actions(self.infos, self.params)

File "/private/var/mobile/Containers/Data/Application/800118F3-3B95-4F06-A194-1AAA29111C1C/Documents/Kodi/addons/script.extendedinfo/resources/lib/process.py", line 601, in start_info_actions

wm.open_tvshow_info(tvdb_id=params.get("imdb_id", ""))

File "/private/var/mobile/Containers/Data/Application/800118F3-3B95-4F06-A194-1AAA29111C1C/Documents/Kodi/addons/script.extendedinfo/resources/lib/WindowManager.py", line 86, in open_tvshow_info

from dialogs import DialogTVShowInfo

File "/private/var/mobile/Containers/Data/Application/800118F3-3B95-4F06-A194-1AAA29111C1C/Documents/Kodi/addons/script.extendedinfo/resources/lib/dialogs/DialogTVShowInfo.py", line 9, in <module>

from ..ImageTools import *

File "/private/var/mobile/Containers/Data/Application/800118F3-3B95-4F06-A194-1AAA29111C1C/Documents/Kodi/addons/script.extendedinfo/resources/lib/ImageTools.py", line 11, in <module>

from PIL import Image, ImageFilter, ImageOps

File "/var/containers/Bundle/Application/463AEC3F-8F85-4917-BE81-A15CF70C6147/Kodi.app/Frameworks/lib/python2.7/site-packages/Pillow-3.0.0-py2.7-macosx-10.4-x86_64.egg/PIL/Image.py", line 66, in <module>

File "/var/containers/Bundle/Application/463AEC3F-8F85-4917-BE81-A15CF70C6147/Kodi.app/Frameworks/lib/python2.7/site-packages/Pillow-3.0.0-py2.7-macosx-10.4-x86_64.egg/PIL/_imaging.py", line 7, in <module>

File "/var/containers/Bundle/Application/463AEC3F-8F85-4917-BE81-A15CF70C6147/Kodi.app/Frameworks/lib/python2.7/site-packages/Pillow-3.0.0-py2.7-macosx-10.4-x86_64.egg/PIL/_imaging.py", line 4, in __bootstrap__

File "/var/containers/Bundle/Application/463AEC3F-8F85-4917-BE81-A15CF70C6147/Kodi.app/Frameworks/lib/python2.7/site-packages/setuptools-18.4-py2.7.egg/pkg_resources/__init__.py", line 1161, in resource_filename

self, resource_name

File "/var/containers/Bundle/Application/463AEC3F-8F85-4917-BE81-A15CF70C6147/Kodi.app/Frameworks/lib/python2.7/site-packages/setuptools-18.4-py2.7.egg/pkg_resources/__init__.py", line 1861, in get_resource_filename

self._extract_resource(manager, self._eager_to_zip(name))

File "/var/containers/Bundle/Application/463AEC3F-8F85-4917-BE81-A15CF70C6147/Kodi.app/Frameworks/lib/python2.7/site-packages/setuptools-18.4-py2.7.egg/pkg_resources/__init__.py", line 1921, in _extract_resource

manager.extraction_error()

File "/var/containers/Bundle/Application/463AEC3F-8F85-4917-BE81-A15CF70C6147/Kodi.app/Frameworks/lib/python2.7/site-packages/setuptools-18.4-py2.7.egg/pkg_resources/__init__.py", line 1207, in extraction_error

raise err

ExtractionError: Can't extract file(s) to egg cache



The following error occurred while trying to extract file(s) to the Python egg

cache:



[Errno 1] Operation not permitted: '/private/var/mobile/Containers/Data/Application/800118F3-3B95-4F06-A194-1AAA29111C1C/.python-eggs/Pillow-3.0.0-py2.7-macosx-10.4-x86_64.egg-tmp/PIL/tmpFxx9SC.$extract'



The Python egg cache directory is currently set to:



/private/var/mobile/Containers/Data/Application/800118F3-3B95-4F06-A194-1AAA29111C1C/.python-eggs



Perhaps your account does not have write access to this directory? You can

change the cache directory by setting the PYTHON_EGG_CACHE environment

variable to point to an accessible directory.



-->End of Python script error report<--


--------------------------------------
Ik hoop dat je hier iets aan hebt..
Zal het verder uitzoeken..

Groet ?
 
Ik heb geen antwoord gehad op de vraag,maar zal de info van jou doorkoppen naar @TGR6.6.6 . Misschien dat die iets kan betekenen?
Dat is een vraag die ik je zo niet kan beantwoorden. Het lijkt erop dat op de ATV het pad anders is dan op andere systemen. Heb verder geen Apple producten (?) dus kan hier niet zo goed over oordelen. Kan wel vandaag de vraag een keer droppen in de groep van de de dev. blamo. Kijken of hij of iemand anders het weet.
Post automatically merged:

@Platini2000 en dan wil ik graag even jouw log mee nemen daar naartoe als jij het goed vind.
 
  • Like
Reacties: Slikt
You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

Uit de razorskinbuild topic hetzelfde verhaal.
Ik krijg na de installatie van deze build de melding "skin shortcuts error" en mijn log geeft het volgende aan. Weet iemand hier een oplossing voor; ik probeer de build op mijn VU+UNO4Kse te installeren.
 
You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

Uit de razorskinbuild topic hetzelfde verhaal.
Dit is een andere error als ik zo kijk. Hier lijkt ie een module te missen. Kan wel eens kijken vandaag waar die vandaan hoort te komen. En anders vraag ik het even. ?
 
Hallo.
Ja hoor is prima.
Ik heb zelf ook al even een tweet naar mr Blamo gestuurd.
En hij antw met het volgende.

I can't make your Apple device work, if it runs in Android but not apple devices it's an apple issue not much I can do. Sorry. I've read quite a few pages of issues on Apple tbh nothing I can do.

Het lijkt erop dat hij het dus zelf niet kan oplossen. Heeft geen iphone etc..
We kennen nu het probleem wat de fout aangeeft.
Het is de patch waarin wraith wil schrijven en dat daar niet kan doen.
Typisch Apple met de beperkingen.
Wat we wel kunnen doen is kijken of we de cache output vanuit de Wraith addon kunnen verplaatsen naar root/var/mobile/documents.
Zover ik weet kan je daar zonder jailbreak wel naar toe schrijven.
Ik denk wel dat daar de oplossing ligt.

Nu heb ik een volgende tweet gestuurd hoe dat je die cache dir kan verplaatsen.
Misschien dat we daar wel goed antwoord op krijgen.
 
Hallo.
Ja hoor is prima.
Ik heb zelf ook al even een tweet naar mr Blamo gestuurd.
En hij antw met het volgende.

I can't make your Apple device work, if it runs in Android but not apple devices it's an apple issue not much I can do. Sorry. I've read quite a few pages of issues on Apple tbh nothing I can do.

Het lijkt erop dat hij het dus zelf niet kan oplossen. Heeft geen iphone etc..
We kennen nu het probleem wat de fout aangeeft.
Het is de patch waarin wraith wil schrijven en dat daar niet kan doen.
Typisch Apple met de beperkingen.
Wat we wel kunnen doen is kijken of we de cache output vanuit de Wraith addon kunnen verplaatsen naar root/var/mobile/documents.
Zover ik weet kan je daar zonder jailbreak wel naar toe schrijven.
Ik denk wel dat daar de oplossing ligt.

Nu heb ik een volgende tweet gestuurd hoe dat je die cache dir kan verplaatsen.
Misschien dat we daar wel goed antwoord op krijgen.
Ik zeg goed bezig. ? Mijn gevoel zegt alleen dat het niet zo makkelijk te verplaatsen is maar kan het mis hebben. Ben benieuwd of die er een antwoord op heeft.
 
Je gevoel heeft gelijk TGR 6.6.6
Ik heb alle pyo files aangepast en ook de catche bestanden bekeken.
De patch pyo files kan veranderd worden maar daar zit de fout niet.
Die zit namelijk in de catche bestanden maar dat is door middel van python software gemaakt en kan ik niet zomaar aanpassen.
het gaat dus niet zo eenvoudig...
 
  • Like
Reacties: TGR6.6.6
Je gevoel heeft gelijk TGR 6.6.6
Ik heb alle pyo files aangepast en ook de catche bestanden bekeken.
De patch pyo files kan veranderd worden maar daar zit de fout niet.
Die zit namelijk in de catche bestanden maar dat is door middel van python software gemaakt en kan ik niet zomaar aanpassen.
het gaat dus niet zo eenvoudig...
De .pyo files worden pas aangemaakt door kodi zodra je de/een addon installeerd. Je moet kijken naar .py en die zijn aan te passen met notepad++ of sublime. Maar dan denk ik nog steeds dat dit niet zo makkelijk gaat. Had gisteren ook even snel gezocht en kon het pad niet terug vinden in de addon. Dus ik denk idd dat het pad een vast gegeven is binnen Kodi voor cache.