Wrong signature

Nathalie1

Nieuwkomer
29 jul 2018
3
0
1
124
Hoi wij hebben een Mag 254 willen hem bij iemand anders gebruiken gaan maar kan nergens het Portal invullen.
Deze hadden we gekocht met zenders erop, nu ben ik wel al zover dat weet dat er andere software op zit dan wat er op zal moeten.
Heb de software bij Informer gedownload gehad maar krijg het er niet op.
ben met de 3 streepjes in het menu gekomen. en bij update vanaf USB en hij begint ook en dan krijg wrong signature :(

kan mij iemand uitleggen hoe de software erop krijgt van Infomir nu staat er TeleTec op.

Groetjes en heel veel dank voor de hulp
 
Hoi wij hebben een Mag 254 willen hem bij iemand anders gebruiken gaan maar kan nergens het Portal invullen.
Deze hadden we gekocht met zenders erop, nu ben ik wel al zover dat weet dat er andere software op zit dan wat er op zal moeten.
Heb de software bij Informer gedownload gehad maar krijg het er niet op.
ben met de 3 streepjes in het menu gekomen. en bij update vanaf USB en hij begint ook en dan krijg wrong signature :(

kan mij iemand uitleggen hoe de software erop krijgt van Infomir nu staat er TeleTec op.

Groetjes en heel veel dank voor de hulp
Als het een originele MAG is dan kun je het via het menu doen en hoef je geen usb update te gebruiken...
Kun je niet de optie "inner portal" vinden?Een aanbieder kan die afschermen maar tijdens de opstart kun je in het innerportal komen met de "menu" toets die je hiervoor moet indrukken tijdens de opstart.(continu ingedrukt houden)

Hier kun je het live zien.
You must be registered for see medias
 
Laatst bewerkt:
hoi bedankt voor je antwoord , maar dat is juist het probleem, server is weg en kan er op geen mogelijk bij en opnieuw software erop zetten lukt ook niet :(

Groetjes
 
hoi bedankt voor je antwoord , maar dat is juist het probleem, server is weg en kan er op geen mogelijk bij en opnieuw software erop zetten lukt ook niet :(

Groetjes
Ja ok server is weg..
Maar werkt de optie die hierboven is beschreven ja of nee?
Post automatically merged:

Ja ok server is weg..
Maar werkt de optie die hierboven is beschreven ja of nee?
Probleem is dat er ook "clone" MAG boxen te koop zijn....
Post automatically merged:

Hi.


  • Power off STB
  • Press and hold «menu» button on the RC
  • Without releasing «menu» button Power on STB
  • KNOP WEL INGEDRUKT BLIJVEN HOUDEN
  • Release “menu” button when BIOS is loaded
  • Select “Upgrade Menu” , right click on the remote control.
  • Select “Boot Mode” and pressing the remote control right to set the boot mode NAND or NAND2.
  • Select “Exit & Save” and press on the remote control to the right.
  • Confirm “OK”.
 
Laatst bewerkt:
Hoi probleem is na fabriekinstellingen kan wel maar dit lost het niet op, daarom wilde nieuwe software erop zetten maar dat gaat niet door de foutmelding
hoe kan zien als dit een originele is ?
 

Bijlagen

  • 20180729_170429.jpg
    20180729_170429.jpg
    4 MB · Weergaven: 13
Hoi probleem is na fabriekinstellingen kan wel maar dit lost het niet op, daarom wilde nieuwe software erop zetten maar dat gaat niet door de foutmelding
hoe kan zien als dit een originele is ?
Ik heb helaas geen MAG meer liggen ben met die boxen gestopt..
Bij device info..
Maar in je menu heb je ook de optie software update daar kun je online selecteren..probeer dat eens.
Maar als jij weer in het portal menu kan komen dan hoef je toch geen software update uit te voeren?
Dan kun je daar toch gewoon de nieuwe aanbieder van je invullen.
 
Laatst bewerkt: