X96 box en nu loopt de boel vast

Marjov

Gevorderd
29 jan 2017
73
10
6
63
Goedenavond
Ik heb een vraag,
Ik heb een streambox X96 en een Philips 8000 serie tv.
De streambox is een poosje niet aan geweest maar werkt nog wel.
Ik heb kodi geupdate.
Nu wil ik films kijken via streambox maar ze lopen steeds vast en de ondertitels kan ik er niet op krijgen.
Het staat allemaal wel aan.
Is hier een oplossing voor en zo ja welke oplossing?
alvast bedank
gr Marjov
 
goedemorgen
de updates voor de addons zijn ook al uitgevoerd.
ik heb exodus redux geupdate want daar vroeg het om.
en deze gebruik ik ook.
alvast bedankt voor het mee denken
gr Marjov
 
Hmmm .......?
Misschien eens op zoek naar The Crew en Venom en deze eens proberen.
Of zelfs helemaal uithuilen en overnieuw beginnen. Kodi er helemaal af halen en geheel opnieuw installeren met alleen bovengenoemde addons en een enkele ondertitel addon.
 
Goedenmiddag
ik heb venom geprobeerd om er op te zetten maar het geeft aan dat het de bestandsnaam niet kan vinden.
alvast bedankt voor u reactie. Gelukkig werkt de rest met een beetje geduld nu wel.
Alleen de ondertiteling zie het bericht hier onder.
Gr Marjov
 
Laatst bewerkt:
Hoi
Ik had opensubtitles.org al geactiveerd maar het geeft aan dat wachtwoord en/of gebruikersnaam kloppen niet.
Ik heb geprobeerd om een ander wachtwoord aan te vragen maar helaas dit werkte niet. Toen met een ander e-mailadres proberen me te registreren maar ook dat lukt niet,
Is hier een oplossing voor
alvast bedankt
marjov
 
Goedenmiddag
ik heb venom geprobeerd om er op te zetten maar het geeft aan dat het de bestandsnaam niet kan vinden.
alvast bedankt voor u reactie. Gelukkig werkt de rest met een beetje geduld nu wel.
Alleen de ondertiteling zie het bericht hier onder.
Gr Marjov
Als je de URL die je gebruikt om Venom te downloaden eens in je browser plakt, kun je dan de ZIP van Venom downloaden?
 
Goedenavond .
Het lukt me allemaal omdat ik het zoek op internet maar het advies van u over die URL is me wat te moeilijk.
Toch bedankt voor u advies
gr Marjov
 
Ik zal proberen het iets duidelijker te maken. Ben helaas wel beperkt door onze :regels: forumregels.

Om de Venom addon te kunnen installeren kun je in bestandsbeheer in Kodi de link/URL naar de Venom Repository invoeren. Vanuit hier kun je de Venom repository installeren om van daaruit de addon te installeren.

Deze link/URL kun je ook in je web browser invoeren. Zo kun je controleren of een link nog werkt. Bij een werkende link kun je de repository vanuit je browser downloaden. Als de link niet meer werkt, dan krijg je een foutmelding in je browser. Zo kun je controleren of een link nog werkt. Werkt ie niet, dan kun je in Kodi ook de repository niet downloaden en installeren.
 
Hoi
Ik had opensubtitles.org al geactiveerd maar het geeft aan dat wachtwoord en/of gebruikersnaam kloppen niet.
Ik heb geprobeerd om een ander wachtwoord aan te vragen maar helaas dit werkte niet. Toen met een ander e-mailadres proberen me te registreren maar ook dat lukt niet,
Is hier een oplossing voor
alvast bedankt
marjov
Raar dat opensubtitles bij jou niet werkt, ik heb net even getest en bij mij doe ie het op dit moment wel. Maar het komt wel vaker voor dat de addon meld dat de gebruikersnaam of wachtwoord niet klopt, en iets later werkt het dan wel weer, zonder iets aan te passen .

Heb je in de instellingen van de add-on je gebruikersnaam (niet je emailadres) en wachtwoord goed ingevuld? Let zeker ook op hoofdletters.

Installeer zeker ook enkele andere ondertiteling, er staan er echt veel in de kodi repo
 
Goedenavond
Ik heb zeker ander ondertitels addons.
Opensubtitles daar weet ik mijn wachtwoord niet meer van.
Nu heb ik me via ander e-mailadres geregistreerd maar dat werk ook niet.
Dus helaas loop ik hier mee vast.
alvast bedankt voor het meedenken
gr Marjo
 
Even Googlen

Opensubtitles by opensubtitles

Dan kun je deze gebruiken zonder in te loggen..
Gebruik deze al jaren.. Nooit geen problemen..
Ja als opensubtitles offline is of storing heeft dan werkt deze ook niet natuurlijk