X9V2 registratie

WillemBakker

Forumlid
14 dec 2017
5
1
6
40
Hallo allemaal,

Ik ben Willem en zit in de clinch met mijn X9V2 mediaplayer.

Sinds een tijdje vraagt hij me om me te registreren voor een 7 daagse gratis proef periode.
Ik heb al een en ander gelezen over dit probleem en hoe dit te verwijderen is en er een beter werkende versie op te zetten. Het een klonk voor deze digibeet nog meer als abracadabra dan het andere.
Maar ik zou het sowieso eerst proberen, MITS ik überhaupt een ander belt tevoorschijn kan toveren dan het registratie beeld.
Dit is het beeld waar er een gebruikersnaam en een een wachtwoord ingevoerd moet worden met daar onder de optie om te registreren of aan te melden.

Kan iemand mij hier mee helpen of me doorverwijzen naar een topic waar het probleem al eens eerder gaande tand gevoeld is?
Wellicht klop ik nog eens aan als ik wederom niet verder kom, maar ik ben het toch wel een beetje zat een niet werkend kastje in huis te hebben.

Alvast hartstikke bedankt.

Als ik deze topic goed lees zit ik met een onbruikbaar kastje?!

https://kodi-forum.nl/threads/reset-x9.4878/
 
Thanks.

En hoe krijg ik van mijn Macbook Air eventuele add ons op dat kastje?
Het kastje zelf zit aangesloten op mijn tv en geeft dus geen enkel ander beeld dan het registratiebeeld.
 
Thanks.

En hoe krijg ik van mijn Macbook Air eventuele add ons op dat kastje?
Het kastje zelf zit aangesloten op mijn tv en geeft dus geen enkel ander beeld dan het registratiebeeld.
Lees die topics over die X9 box even door, als je hem helemaal reset heb je nog Kodi 16, deze versie is oud en kun je nog weinig mee maar je kunt het altijd proberen.. Add-ons kun je dan downloaden en op een USB zetten en in je box stoppen..

Het is bijna kerst, bespaar jezelf een hoop moeite en tracteer jezelf op een goede tv box: https://kodi-forum.nl/threads/top-10-tv-boxen-van-dit-moment.3235/ Ik zelf raad je de Xiaomi Mi Box aan ;)
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Bedankt,
Voor 59 dollar hoef ik het niet te laten idd.
Dit kastje had ik nog geen half jaar voordat hij kuren kreeg en binnen een jaar was het er mee gedaan.
Is dat Xiaomi boxje wat gebruiksvriendelijker en kan ik er films en series mee streamen zoals dat bij het x9 kreng kon?
 
  • Like
Reacties: Spinix
Laatste vraag.
Zit er verschil in de Chinese versie (40 euro) en de Bol.com versie (99 euro) en bijvoorbeeld de versie in het linkje dat zojuist gepost werd met de top medaplayers?
 
Je mag net zoveel vragen stellen als zelf wilt :)

Je moet die versie hebben die Spinix daar aanhaalt dus niet die Chinees
En die is zowel hier als in China te koop en beide hebben hun voor en nadelen bv prijs en levertijden.
 
Super.
Ga er meteen een bestellen. Ik ken mezelf langer dan vandaag om met dat X9 kastje te gaan klooien. Dan heb ik na heel wat uurtjes alsnog een nieuwe besteld.

Mocht ik ook met dat kastje stoeien dan ga ik inderdaad gestaag door met domme vragen stellen.:p

Iedereen bedankt
 
  • Like
Reacties: E.Lage
Dit kastje had ik nog geen half jaar voordat hij kuren kreeg en binnen een jaar was het er mee gedaan.
Is dat Xiaomi boxje wat gebruiksvriendelijker en kan ik er films en series mee streamen zoals dat bij het x9 kreng kon?
Ik heb hem al een jaar en hij werkt nog net zo snel en fijn als toen ik hem kreeg. Ik stream uiteraard ook zonder problemen, kies klik klaar.

En je gaat er echt van genieten... Android TV is geweldig :D

Lees dit wel even door voordat je wat uit China haalt: https://kodi-forum.nl/threads/invoerrechten.4241/ Ik zelf haal alles uit China aangezien ik niet 50 euro meer ga betalen in Nederland voor het zelfde product.. Dan wacht ik liever langer en neem ik het risico (kans is vaak klein) dat je nog eens 20 - 30 euro extra moet betalen aan de douane. (Ben je alsnog goedkoper uit dan in Nederland).
 
Willem neem dat hele verhaal van Spinix met een korreltje zout hij heeft vanmiddag zelf een Shield bestelt :p :LOL::LOL::LOL:
Haha, ik blijf de Xiaomi Mi Box houden die gaat naar de woonkamer. De enige reden dat ik de Shield heb genomen is zodat ik GameCube roms kan spelen :)
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi