Xiaomi mi box 3 - android 9 pie update

mijn post van gister 11:46

Als ik het goed wil doen:

Factory reset. Daarna alleen Kodi erop uit playstore. Dan testen of dat goed werkt; waarschijnlijk wel. En daarna 1 voor 1 de andere apps erop; na installatie van iedere app kijken of Kodi het nog steeds goed doet.

Inderdaad iets voor een druilerige zondagmiddag ;)
maar ik lees dus ook dat je factory reset doet apps er op zet en als laatst kodi , van in plaats kodi alleen te testen voor je er ook maar 1 app op zet. En probeer ook eens een kodi fork uit.
 
maar ik lees dus ook dat je factory reset doet apps er op zet en als laatst kodi , van in plaats kodi alleen te testen voor je er ook maar 1 app op zet. En probeer ook eens een kodi fork uit.
Dat heeft @Diggler inderdaad gedaan, en daarna was ie het testen zat, en heeft een Chromecast met Google tv gekocht ipv enkel kodi te installeren en zo de mibox te testen.

En de mibox zal ooit nog wel eens getest worden, maar de chromecast werkt prima, dus is er voor diggler geen haast of zin om verder met de mibox te werken.
 
Mensen de laatste update soepel zonder problemen kunnen installeren.
 
Laatste update ook op het knaken kasje de Xiaomi mi gezet en alles werkt 👍
 
Ik heb na de eerdere update de boel op fabrieksinstellingen gedaan, het werd te druk na de update in het scherm, nu weer rustig en update ik maar even niet😃