Xiaomi Mi Box 3 MDZ-16-AB update (Android TV)

Gisteravond hem geprobeerd,
Als ik hem aanzet ontwaak de mi box meteen dan ga ik naar Netflix duurt lang blijf een tijdje hangen op 15%.
Netflix films blijven ook hangen geluid loop door maar beelden blijven stil staan geduld raakt op en maar opstaan?
En de stroom eraf om weer verder te kijken.?
Weet niet of het aan de serie ligt laatste 10 min. Van de serie Ozark seizoen.2 afl.2.
 
Helaas moet je wel de originele remote gebruiken voor het ontwaken,met de Q5 lukt het mij (nog) niet.
@T-Bob netflix gebruik ik niet dus kan ik niet testen.
Probeer anders eens wat andere series/films .
 
Helaas moet je wel de originele remote gebruiken voor het ontwaken,met de Q5 lukt het mij (nog) niet.
@T-Bob netflix gebruik ik niet dus kan ik niet testen.
Probeer anders eens wat andere series/films .
Gisteravond weer eens geprobeerd en meteen naar Netflix toen lade hij meteen door naar 100% en de film/serie
Haperde niet.
Ben benieuwd of het zo blijft dan ben ik blij?
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Er is een nieuwe update Build 2562 beschikbaar voor de Xiaomi Mi Box 3 MDZ-16-AB. Er wordt als extra genoemd "Added auto frame rate switching feature", maar voor de rest lijkt het dat de wijzigen hetzelfde zijn als de vorige build. Na de update moet je wel Screen Resolutie en Screen Positie aanpassen. Display weergave op 92% zetten.
  1. Improves WIFI stability random disconnect.
  2. Fix wake up problem
  3. Fix for Netflix red artifacts on exact frame
  4. Improves stability for bluetooth remote disconnect issue
  5. Added auto frame rate switching feature
You must be registered for see images attach


De update verschijnt automatisch of als je deze eerder wil binnen halen dan ga je naar instellingen > Over > Opnieuw opstarten.

Meer info op Reddit:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix en T-Bob
Update uitgevoerd en Is dat noodzakelijk?? “”””wel Screen Resolutie en Screen Positie aanpassen. Display weergave op 92% zetten”””””””
 
@T-Bob Verschilt misschien per TV. Bij mij stond het na update op 720p heb ik gewijzigd naar 1080p. En bij mijn TV valt de beeldweergave buiten het scherm als het op 100% is ingesteld en is 92% optimaal. Kan je zelf even proberen wat bij jouw TV het beste beeld geeft en de beste instellingen zijn.
 
Heb het ook maar op 92% gezet volgens mij staat hij zo goed, kan ik altijd nog veranderen.
 
  • Like
Reacties: B. web
Update uitgevoerd en hoef zover ik kan zien niks aan te passen dank weer @B. web ?
Post automatically merged:

Die 92% zou kunnen idd maar heb dat nooit eerder als storend ervaren,1080 staat nog steeds zo.
 
  • Like
Reacties: B. web
na de update is het wake up probleem weer terug, is net zo hardnekkig als een belastingambtenaar.
 
@Rudolf Je kan proberen of dit verschil maakt: Instellingen > CEC control > alle opties aanzetten. Je hebt al wel een keer een fabrieksreset gedaan sinds de update van Android 6 naar Android 8?
 
  • Like
Reacties: Spinix
@Rudolf Je kan proberen of dit verschil maakt: Instellingen > CEC control > alle opties aanzetten. Je hebt al wel een keer een fabrieksreset gedaan sinds de update van Android 6 naar Android 8?
Volledige reset gedaan, instellingen veranderd, maar geen resultaat.
 
@Rudolf Ok, het komt bij mij soms ook wel eens voor dat 1 x op de power toets drukken niet voldoende is. Als ik dan een paar keer druk dan ontwaakt de Mi Box wel. Het wordt op Reddit wel genoemd dat het nog wel eens voor komt: "I did notice some people said they still had wakeup issues". Maar het staat daar nog niet vol met meldingen over wake up problemen. Men heeft lang getest met beta versies, dus je zou verwachten dat het probleem nu wel eens opgelost zou zijn.
 
@Rudolf Ok, het komt bij mij soms ook wel eens voor dat 1 x op de power toets drukken niet voldoende is. Als ik dan een paar keer druk dan ontwaakt de Mi Box wel. Het wordt op Reddit wel genoemd dat het nog wel eens voor komt: "I did notice some people said they still had wakeup issues". Maar het staat daar nog niet vol met meldingen over wake up problemen. Men heeft lang getest met beta versies, dus je zou verwachten dat het probleem nu wel eens opgelost zou zijn.
Het gekke is dat het soms weken goed gaat en dan vervalt hij weer in z'n opstandig gedrag, doet hij het wel dan is de audio vervormd en moet ik toch weer afsluiten en opstarten, hier gebruik ik een Klik aan Klik uit schakelaar voor, want iedere keer de stroomstekker er uit is ook niet best voor de poweringang. Kan er verder wel mee leven want vind het voor z'n prijs een beregoed apparaat. Bedankt voor het meedenken in elk geval.
 
  • Like
Reacties: B. web
Er is een nieuwe update Build 2573 beschikbaar voor de Xiaomi Mi Box 3 MDZ-16-AB. Een aantal bugs zijn verholpen, stabiliteits verbeteringen, ondersteuning voor meer types usb ethernet adapters en de update bevat een Android security patch van 5 maart 2019.
De update verschijnt automatisch of als je deze eerder wil binnen halen dan ga je naar instellingen > Over > Opnieuw opstarten.
Meer info op Reddit: