Xiaomi Mi Box 4 komt naar de VS?

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Er gaat momenteel een gerucht op internet dat Xiaomi een nieuwe Mi Box met Android TV op de markt gaat brengen.

You must be registered for see images


Ben benieuwd wat de specificaties worden!

Meer informatie:
 
Zo ver ik op de hoogte ben bestaat er al een Xiaomi mi box 4 echter word die alleen in China geleverd :(
 
Zo ver ik op de hoogte ben bestaat er al een Xiaomi mi box 4 echter word die alleen in China geleverd :(
Kun je dit onderbouwen door eventueel een linkje van de verkopende partij :)
 
Internet aansluiting is niet echt nodig.
de wifi in deze apparaten is echt goed :) haal strak 100/100 mbit op de wifi. :)
Of andere een usb naar ethernet adapter aanschaffen. kost ook niet de wereld :) ( dan haal ik 500/500 :p )
 
  • Like
Reacties: Spinix


en de aankondiging van de nieuwe:

Vind het trouwens wel vreemd. Tis de opvolger van xiaomi 3 en heeft "maar" android 5.0 (eerste link)
En alleen Chinees ondersteuning . Maakt onze Chinese nachtbraker natuurlijk reclame voor. Maar kunnen wij niet lezen....

2e link lijkt me iets waarschijnlijker als opvolger. Maar echte specs zijn er helaas noch niet.

We zullen zien.
 
Het nieuwe model MDZ-22-AB krijgt waarschijnlijk de naam MiBox S en is inmiddels toegevoegd aan de lijst van Google Play Certified devices. De hardware verschilt weinig met het vorige model MDZ-16-AB. De MiBox S heeft een nieuwe vormgeving en een nieuw model afstandsbediening met extra toetsen voor Google Assistant & Netflix.
 
  • Like
Reacties: Lex
Mi Box S aankondiging met specificaties nu te vinden op
You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: Spinix
Voorlopig alleen nog maar verkrijgbaar in VS voor 59,99 dollar.

 
  • Like
Reacties: Spinix
De Mi Box S is iets kleiner dan zijn voorganger, met een grootte van 9,5x9,5cm en een dikte van bijna 17mm. Ook is hij iets lichter geworden. De soc is nog altijd een niet nader genoemde quadcore-processor met Cortex A53-kernen, bijgestaan door een Mali 450-gpu van ARM. Dat zijn dezelfde karakteristieken als bij de vorige Mi Box uit 2016. Net als de vorige versie zit er 2GB ddr3-geheugen in en 8GB aan emmc-opslag.
De ondersteuning voor beelden is dan ook hetzelfde: de Mi Box S kan op 4k-resolutie streamen met hdr. Bovendien heeft de afstandsbediening nu een Assistant-knop en Netflix-knop erbij gekregen. De Mi Box S komt vooralsnog alleen uit in de Verenigde Staten, bij winkelketen Walmart. Daar kost de settopbox 59,99 dollar.
  • CPU: Quad-core 64-bit ARM® Cortex™-A53
  • GPU: Penta-core ARM® Mali™-450
  • Video Processing:
    UHD 4K 60fps HW decoding, supports multiple formats including H.265/VP9 10-bit, H.264 and AVS+
    HDR10 and HLG HDR processing
    FHD 1080p 60fps HW encoding, supports H.264
  • Video Interface: HDMI 2.0 and CVBS output
  • Audio Interface:
    S/PDIF, I2S and PCM input and output
    Stereo analog output
    Digital stereo MIC input
  • Security: Supports secure boot and secure OS
  • Ethernet: 10/100M MAC+PHY
  • IP License (Optional):
    Dolby Digital, Dolby Digital Plus
    DTS Digital Surround, DTS HD, DTS Express
    Real, DivX HD
  • Process: 28nm HKMG
  • Applications: OTT/IP STB, Smart TV dongle, Smart home
 
Waar zou ik die kunnen bestellen?
Post automatically merged:

Of is die alleen in de USA beschikbaar?
 
Laatst bewerkt:
Was het nu zoveel moeite geweest om een Glan poort erop te monteren....verder leuke specs.
 
Was het nu zoveel moeite geweest om een Glan poort erop te monteren....verder leuke specs.
De Mi Box is snel genoeg om alles via de Wi-Fi te doen, heb hem in de woonkamer ook draadloos en dit werkt uitstekend. Mocht je de Mi Box toch graag bekabeld willen hebben dan kun je een UTP naar USB adapter bestellen.
 
Hhmm 4K 80Gb streams gaan ook perfect? Gemiste kans om in deze tijd geen Glan erin te zetten. En deze adapter... wat is daar de toegevoegde waarde van, zo jammer van deze box dat daarop bezuinigd wordt terwijl de specs verder goed zijn.
 
Hhmm 4K 80Gb streams gaan ook perfect? Gemiste kans om in deze tijd geen Glan erin te zetten. En deze adapter... wat is daar de toegevoegde waarde van, zo jammer van deze box dat daarop bezuinigd wordt terwijl de specs verder goed zijn.
Zoals je zegt. Als je probeert de echte "zware" jongens te streamen draadloos heb je toch echt Glan nodig. En met de usb adapter haal je ook geen snelheden om over naar huis te schrijven. Spreek uit ervaring heb de mi gehad. Doe toch maar de shield hoor.
Zoals je zegt gemiste kans.
Ik ben het met
Post automatically merged:

Zoals je zegt. Als je probeert de echte "zware" jongens te streamen draadloos heb je toch echt Glan nodig. En met de usb adapter haal je ook geen snelheden om over naar huis te schrijven. Spreek uit ervaring heb de mi gehad. Doe toch maar de shield hoor.
Zoals je zegt gemiste kans.
Ik ben het met
Oeps gaat niet helemaal goed. Tis nog vroeg he... Kzie nog dubbel.... :coffee2::sleep:
 
  • Like
Reacties: Slikt en Lex
Ha ha ja sorry vanmorgen (te) vroeg he... Taaie vrijdagavond gehad. Ik wou typen met @Slikt eens. Ivm met de gemiste Glan kans. Als ze die in hadden gebouwd met een 1000 mbps poort was deze machine een heel stuk aantrekkelijker geweest want de specs zijn heel goed. En voor ons zuinige Nederlanders de prijs natuurlijk.
 
  • Like
Reacties: Slikt en Lex