Xiaomi mi box s geen geluid

Luxaflex

Forumlid
17 dec 2016
10
3
6
50
Hallo allemaal,

Gister een Xiaomi mi box s aangeschaft.
Installatie liep soepel, perfect beeld, maar geen geluid.
Ik heb de mi box aangesloten met een hdmi kabel en ik gebruik een ethernet adapter voor de internetkabel.
Ik heb een samsung 4k smart tv. In de instellingen van de tv staat bij hdmi invoer pcm.
Ik heb de mi box ook op pcm gezet maar ik heb geen geluid, ik heb de andere instellingen ook geprobeerd.
Ik kon in kodi tijdens de film nog iets met het geluid doen, qua schuifjes van volume. Toen hoorde ik een heel klein beetje geluid.
Met het heel hard zetten van de tv is het te verstaan , maar klinkt heeeel slecht.
Ook getest met de youtube app maar hier helemaal geen geluid.
Ik heb google afgezocht maar ik kan de oplossing niet vinden.
Wat kan ik doen zodat ik gewoon normaal geluid krijg tijdens het film kijken??

Groetjes :D
 
Oplossing
Zet je het geluid ook harder met de geluidsknoppen op je mi afstandbediening? Dat deze toevallig op heel laag staat?

Heb ik hier met de Shield ook wel eens gehad... Dan staat het geluid van de box op bijna 0 en het geluid van je tv op misschien wel 90%
Zet je het geluid ook harder met de geluidsknoppen op je mi afstandbediening? Dat deze toevallig op heel laag staat?

Heb ik hier met de Shield ook wel eens gehad... Dan staat het geluid van de box op bijna 0 en het geluid van je tv op misschien wel 90%
 
  • Like
Reacties: Plantje
Oplossing
Zet je het geluid ook harder met de geluidsknoppen op je mi afstandbediening? Dat deze toevallig op heel laag staat?

Heb ik hier met de Shield ook wel eens gehad... Dan staat het geluid van de box op bijna 0 en het geluid van je tv op misschien wel 90%
Omg ! HAHAHA ik heb echt van alles geprobeerd en dan zit er dus ook een volume knop op de mi box ab ! Bedankt voor je reactie !
 
  • Like
Reacties: Spinix en Plantje
Als je tv via de afstandsbediening het geluid ook op laag staat, zal het niet helpen om via je Mi box afstandsbediening het geluid te pimpen!