Xiaomi Mi Box S

eugel

Nieuwkomer
7 aug 2017
4
3
Hier nu de Xiao mi box s besteld via ali. Meerdere mensen al ervaring met deze box? Zou de vervanger van de Mi box moeten zijn maar wel met dezelfde specs.

LeX

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
5.855
3.994
Welkom op dit forum :)
Heb je vraag verplaatst @eugel naar een nieuwe topic waar je uiteraard (straks) ook zelf je ervaringen kwijt kunt over je aanschaf.

Laatst bewerkt:

eugel

Nieuwkomer
7 aug 2017
4
3
Inmiddels ontvangen. Wel via de douane helaas.
Zeer tevreden over de box. Start snel op en apps werken lekker. Ook met kodi geen probleem. Tevens de ugreen ethernet adapter met USB poorten gekocht. Deze werkt ook perfect met deze tv box.

Leuk bevonden: Rudolf and LeX
17 jan 2018
36
12
Inmiddels ontvangen. Wel via de douane helaas.
Zeer tevreden over de box. Start snel op en apps werken lekker. Ook met kodi geen probleem. Tevens de ugreen ethernet adapter met USB poorten gekocht. Deze werkt ook perfect met deze tv box.

Hoeveel heb je moeten bij betalen als ik vragen mag aan douane kosten?

17 jan 2018
36
12
zijn geen invoerrechten maar is de BTW + handlingkosten van PostNL, € 22,95
Bedankt voor je antwoord ben van plan om er ook 1 te bestellen binnekort van AliExpress alleen zijn alle verkopers uit Spanje etc uitverkocht. Alleen als je controle krijg net als bij jou kost dat kastje als nog 70 euro dus ga nog even na denken of ik er nu al 1 ga halen.

3 nov 2016
179
213
Bedankt voor je antwoord ben van plan om er ook 1 te bestellen binnekort van AliExpress alleen zijn alle verkopers uit Spanje etc uitverkocht. Alleen als je controle krijg net als bij jou kost dat kastje als nog 70 euro dus ga nog even na denken of ik er nu al 1 ga halen.
Veel voordeel doe je niet met Ali, de controles worden steeds frequenter, van de 4 boxen die ik er kocht kwam er geen een zonder extra kosten doorheen, ik zou gewoon hier bestellen dan heb je geen gezeur en een prima service.
Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.

Leuk bevonden: LeX
30 okt 2016
928
410
Overweeg @Gearbest.com dan ben je verzekerd tegen extra kosten als je de juiste stappen neemt.

https://kodi-forum.nl/threads/geen-douane-kosten-meer-bij-gearbest-lees-eerst-dit-topic.6323/

17 jan 2018
36
12
Toch het advies niet opgevolgd en eigenwijs er 1 bij aliexpress besteld voor 49 euro met in het achterhoofd dat ik misschien 20 bij moest betalen en ik dan op 70 euro kom. 2e kerstdag besteld en ik had hem 2 januari binnen. Gevraagd aan de verkoper om een lagere waarde op het pakket te zetten en deze te versturen als gift. Helpt vaak niet maar toch. Iedergeval 2 januari binnen gehad zonder extra kosten :). Bedankt nogmaals voor de adviezen.