Xiaomi Mi Box S

spooks

VIP
19 jan 2017
646
334
216
Ik gebruik de betaalde versie van Tvzion samen met realdebrid echt super, sinds dien gebruik ik kodi bijna niet meer voor films en series

MFx

Donateur
21 sep 2016
73
10
6
Die app voor je trakt series en movies is er. Tvzion Google ?
Ik gebruik de betaalde versie van Tvzion samen met realdebrid echt super, sinds dien gebruik ik kodi bijna niet meer voor films en series
Ik heb de app op mijn telefoon staan, maar ik kan hierin niet mijn gepersonaliseerde traktlijsten zien.
Ik heb in trakt 2 lijsten aangemaakt. 1 voor de tv-shows die mijn vrouw volgt en 1 voor de tv-shows die ikzelf volg.
Deze lijsten krijg ik in geen enkele androidapp naar voren. Nu weet ik niet of de androidtv versie van tvzion heel veel verschilt ten opzicht van die op
de telefoon?
Post automatically merged:

Ik heb de app op mijn telefoon staan, maar ik kan hierin niet mijn gepersonaliseerde traktlijsten zien.
Ik heb in trakt 2 lijsten aangemaakt. 1 voor de tv-shows die mijn vrouw volgt en 1 voor de tv-shows die ikzelf volg.
Deze lijsten krijg ik in geen enkele androidapp naar voren. Nu weet ik niet of de androidtv versie van tvzion heel veel verschilt ten opzicht van die op
de telefoon?
Lijsten inmiddels gevonden, maar ze worden leeg weergegeven

UPDATE: Ben er inmiddels achter waarom de lijsten leeg bleven. Ze stonden op private en tvzion accepteert alleen public lijsten ?

Laatst bewerkt:

Spinix

Administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.568
2.066
216
22
Inmiddels meerdere mensen -waaronder mijn eigen moeder- blij mogen maken met deze Android TV mediaplayer en ze werken echt super! De oude Xiaomi Mi Box draait ook nog als een tierelier.

• Like
Reacties: Rudolf

Plantje

VIP
6 okt 2016
532
247
216
42
Heb inmiddels ook een tweede in huis. Wil voor één toepassing ook weer gebruik gaan maken van de Windows machine, maar de vrouw en kinderen willen dat eigenlijk niet.

Spinix

Administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.568
2.066
216
22
Heb inmiddels ook een tweede in huis. Wil voor één toepassing ook weer gebruik gaan maken van de Windows machine, maar de vrouw en kinderen willen dat eigenlijk niet.
Haha, die tijd dat ik zelf nog klooide met Pi's of Windows bakken is nu voorbij. Het gemak wat Android TV biedt is echt ideaal, scheelt me ook een hoop onderhoud en het werkt gewoon altijd. + Die ingebouwde Chromecast is super handig.

• Like
Reacties: Plantje

Plantje

VIP
6 okt 2016
532
247
216
42
Haha, die tijd dat ik zelf nog klooide met Pi's of Windows bakken is nu voorbij. Het gemak wat Android TV biedt is echt ideaal, scheelt me ook een hoop onderhoud en het werkt gewoon altijd. + Die ingebouwde Chromecast is super handig.
Zeker! Het is echt een super apparaatje! En dan wel heb ik echt voorkeur voor zo'n ding met Android TV boven de bakjes met een halve Android voor telefoon/tablet versie.

De Windows machine heb ik nog nodig voor het hosten van TV Mosaic en aansturen van mijn tuners.

• Like
Reacties: Spinix

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
1.595
845
216
43
Inmiddels meerdere mensen -waaronder mijn eigen moeder- blij mogen maken met deze Android TV mediaplayer en ze werken echt super! De oude Xiaomi Mi Box draait ook nog als een tierelier.
Bestel je nog steeds in China ? daar komt de eerste "oude" Xiaomi mi nog vandaan volgens mij he ;)

Spinix

Administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.568
2.066
216
22
Bestel je nog steeds in China ? daar komt de eerste "oude" Xiaomi mi nog vandaan volgens mij he ;)
Die 'oude' Mi Box is verhuisd naar het café/de keet bij mij thuis haha. De S versies heb ik allemaal bij Coolblue besteld.