Xiaomi Mi Box via Ethernet

Manc1965

Gevorderd
25 jul 2017
147
44
16
58
Ben bezig met het instellen van mijn Xiaomi Mi box ,heb een 3 poort Ethernet Adapter eraan hangen maar ik zie bij mijn instellingen geen optie om ethernet aan te klikken.
Waar moet ik wezen mannen?
 
Ik heb als ik naar Wifi gaat in mijn menu alleen de opties:Verbinding maken via wps,Nieuw netwerk toevoegen en scannen altijd beschikbaar.
Ik zie nergen Netwerk vergeten staan
 

Bijlagen

  • IMG_1166.PNG
    IMG_1166.PNG
    601,1 KB · Weergaven: 23
Instellingen > WiFi> Klikken op de naam van je netwerk waar "Verbonden" bij staat en je verbinding mee hebt > Onderaan staat Netwerk Vergeten. Heb je de UGREEN 3 Ports USB ?
 
Instellingen > WiFi> Klikken op de naam van je netwerk waar "Verbonden" bij staat en je verbinding mee hebt > Onderaan staat Netwerk Vergeten. Heb je de UGREEN 3 Ports USB ?
@B. web dat is gelukt maar nu heb ik geen internet verbinding ondanks dat ik die hub eraan heb hangen
 
Niet alle merken adapters zijn compatible. Je kan kijken of de usb aansluitingen wel werken, dan kan je hem daar nog voor gebruiken. In de eerder vermelde link staat info over de UGreen USB Ethernet adapter. Als je een Dual-Band Router met 2.4ghz en 5ghz hebt dan is een WiFi 5ghz verbinding ook prima voor de Xiaomi Mi Box.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die Ugreen gelijk maar bij Ali besteld,moet het maar even met de Wifi doen
Bedankt voor je support!
(y)
 
  • Like
Reacties: B. web
Ik heb die Ugreen gelijk maar bij Ali besteld,moet het maar even met de Wifi doen
Bedankt voor je support!
(y)
Werkte het daarna voor je? Ik heb ook zo'n no name ding (twee zelfs) en die doen het niet.
Nu begreep ik, dat de update naar Android 9 roet in het eten heeft gegooid.