XIAOMI TV Stick 4K

Tot nu toe kan ik er nog niet mee weglopen. Wat een K.ding. VLC en Kodi spelen geen H265 af. Ik tap de stroom van mijn tv via usb, telkens als ik de tv aanzet dan moet ik wachten tot de trage stick is gestart en kan dan pas voor een andere hdmi poort kiezen om "gewoon" tv te kijken. Film spelen direct vanaf nas naar tv hapert. Als ik dezelfde film via mijn telefoon stream is er niets aan de hand, speelt normaal zonder haperingen.
 
Tot nu toe kan ik er nog niet mee weglopen. Wat een K.ding. VLC en Kodi spelen geen H265 af. Ik tap de stroom van mijn tv via usb, telkens als ik de tv aanzet dan moet ik wachten tot de trage stick is gestart en kan dan pas voor een andere hdmi poort kiezen om "gewoon" tv te kijken. Film spelen direct vanaf nas naar tv hapert. Als ik dezelfde film via mijn telefoon stream is er niets aan de hand, speelt normaal zonder haperingen.
Ik had de voorloper van dit stokje... Meteen retour gezonden wat een kl#ten ding was dat.. Ze zijn nog niet erg vooruit gegaan lees ik dus..
 
Toch een verschil met de Firestick 🤔
Als je echt voor zo'n stick wilt gaan misschien nog een optie om eens te proberen.
Heb je de Xiaomi nog niet te lang kun je @ateam278 volgen en retourneren 😉
 
Tot nu toe kan ik er nog niet mee weglopen. Wat een K.ding. VLC en Kodi spelen geen H265 af. Ik tap de stroom van mijn tv via usb, telkens als ik de tv aanzet dan moet ik wachten tot de trage stick is gestart en kan dan pas voor een andere hdmi poort kiezen om "gewoon" tv te kijken. Film spelen direct vanaf nas naar tv hapert. Als ik dezelfde film via mijn telefoon stream is er niets aan de hand, speelt normaal zonder haperingen.
Hier ook een poosje gebruik gemaakt van een Xiaomi TV stick 4k voor onze oude TV in de keuken. Het viel mij op dat de performance van de TV stick beter werd wanneer je de meegeleverde stroomadapter gebruikt. Via USB van de TV lijkt de Stick een stuk minder te presteren. Ik vermoed dat de USB poort van de TV te weinig stroom kan leveren. Wij hadden overigens af en toe ook gezeur met HDMI poorten kiezen. Uiteindelijk hebben we besloten om de TV volledig te vervangen voor een nieuwe Philips met Android TV. De Stick ligt nu bij ons in de kast niks te doen.