XiaomiProducts

Mooi,dan kunnen we eind van de week vast een gedetailleerde review verwachten van jouw hand :D

Update. De X96 MAX is al weer retour want hij voldoet echt niet. Eerste probleem waar ik tegen aanliep was dat Netflix uit de Playstore niet geaccepteerd wordt op het apparaat. Een ander probleem was met de netwerkconnectiviteit. Kreeg het statische niet aan de praat. Eigenlijk nog te weinig te vinden als je tegen problemen aanloopt op het internet over de X96MAX. Ik heb een Shield en daar kan toch niets aan tippen. Was ook een probeersel van mijn kant.
 
  • Like
Reacties: ateam278 en Lex
Bedankt dat je je eerste bevindingen met ons gedeeld hebt. Nu je niet 100 % tevreden bent was het wel verstandig om dit product te bestellen bij een Nederlandse shop voor geen gedoe achteraf.
 
Hallo heren, ik heb al een paar dagen de MI box S in huis en na het uitpakken direct al 1 minpuntje, een UK adapter met een reisstekker. Later meer hierover.

Het apparaat werkt super, internet is stabiel, apps werken zoals het hoort en ook spelletjes zijn te doen. (hier en daar wat frame drops) Hij heeft wel limitaties natuurlijk maar daar zijn de specs en de prijs naar dus ik ben zeer tevreden. Ik stream-de veel met plex naar mijn smart-tv uit 2016 maar die crashte nogal vaak bij het verwerken van hoge kwaliteit video, vooral van m'n Yi 4K action cam. Dat probleem heb ik nu gelukkig niet meer. Dit was ook 1 van de grootste redenen om de Mi Box s aan te schaften.

Nu over de adapter, ik heb hier best wel een hekel aan. Dit stond niet op de site dus ging ervan uit dat er wel een EU adapter bij zou zitten maar toen ik het pakketje open maakte en de reisadapter vond zag ik de bui al hangen, een UK adapter :( Die reisadapters zijn vaak van slechte kwaliteit en je stekkerdoos wordt er enorm lomp van.

Maar hier is een redelijk goedkope oplossing voor. En misschien is dit voor jullie ook een idee om mee te sturen ipv een reisadapter.
Ik heb kabeltje erbij besteld met een USB naar DC-plug.
Het was even zoeken naar de maat en de polariteit maar uiteindelijk bleek de voedingskabel van de "Orange Pi" exact overeen te komen.
Het USB verhaal kennen we maar aan de andere kant zit dus een DC 4.0x1.7mm stekker waarvan de polariteit binnen + en buiten - is.
Zo 1 dus:
Dit in combinatie met 1 van je oude telefoon laders (van minimaal 2A) en je bent klaar. Top!

*** Had xiaomi maar gewoon standaard een usb adapter of een micro usb aansluiting
 
Nee, ik ging ervanuit dat ze dit altijd doen aangezien de reisadapter toegevoegd was aan het pakket. Vind je dat ik dat moet doen?
Thanks voor je reactie.
 
Nee, ik ging ervanuit dat ze dit altijd doen aangezien de reisadapter toegevoegd was aan het pakket. Vind je dat ik dat moet doen?
Thanks voor je reactie.
Het is altijd een mailtje waard,om te weten hoe het precies zit daarmee geef je de leverancier ook een eerlijke kans.
Ik heb er laatst een xiaomi mi 4k tv box besteld en daar zat een normale EU adapter bij.
 
  • Like
Reacties: XiaomiProducts.nl
Wellicht heeft de leverancier @XiaomiProducts.nl wel een logische verklaring wat betreft die adapter verschillen ,en grijpt deze gelegenheid aan om daar hier duidelijkheid over te verschaffen.
 
  • Like
Reacties: XiaomiProducts.nl
Heb mijn Mi Box S ook bij Xiaomi-Products besteld en ontving een retour exemplaar van Bol.com????!!
Er zat overigens wel gewoon een Nederlandse adapter bij dus dat was geen probleem.
Was gewoon in het beschadigde doosje gestopt en duidelijk al gebruikt. Direct met Rico gebeld van Xiaomi products die mij vertelde dat dit niet had mogen gebeuren, daar was ik het mee eens. Na overleg met Rico het apparaat aangesloten om te zien of er mankement waren, dit bleek niet het geval. Rico bood €10,- retour aan als ik het exemplaar zou houden en natuurlijk gewoon wel de normale garantie want ik had een factuur op mijn besteldatum ontvangen.
Kortom, niet helemaal gegaan zoals de bedoeling was maar toch een correcte oplossing gevonden.
 
  • Verbluft
Reacties: Lex
Zeer slordig van XiaomiProducts om zoiets als nieuw te verkopen.
Maar gelukkig is het naar tevredenheid van beide partijen opgelost.
 
Ja mee eens Lex, maar zag het ook weer niet zitten om deze terug te sturen en te wachten op de volgende.
Het werkt en naar behoren dus vond het wel best maar had het liever direct goed gezien.
 
Wellicht heeft de leverancier @XiaomiProducts.nl wel een logische verklaring wat betreft die adapter verschillen ,en grijpt deze gelegenheid aan om daar hier duidelijkheid over te verschaffen.

Wij verkopen de meeste Mi Boxen gewoon met Europese stekkers, maar wij hadden toen één lichting met Engelse stekkers opgestuurd gekregen.
Dit hebben wij opgelost door er een Europees verloopje bij te doen.
Post automatically merged:

Ik heb interesse in de MI Airdots

Komen deze nog snel binnen op jullie website?
Deze is weer te bestellen!
 
  • Like
Reacties: Lex
Wij verkopen de meeste Mi Boxen gewoon met Europese stekkers, maar wij hadden toen één lichting met Engelse stekkers opgestuurd gekregen.
Dit hebben wij opgelost door er een Europees verloopje bij te doen.
Post automatically merged:


Deze is weer te bestellen!

Misschien een rare vraag maar waarom staan de Mi Airdots niet op bol.com?
 
  • Like
Reacties: XiaomiProducts.nl
Misschien een rare vraag maar waarom staan de Mi Airdots niet op bol.com?
Wij hebben maar een beperkte voorraad, dus hebben deze alleen via onze eigen website te koop aangeboden.
Op het moment dat wij er meer van hebben, zullen wij ook een product op Bol.com aanmaken, maar dat is nu nog niet nodig.
 
Door de grote vraag was ik toch totaal door mijn kortingcode's heen ?
Maar XiaomiProducts heeft flink in de buidel getast !!! door mij te voorzien van nieuwe voorraad.
Wij danken onze subsponsor daar uiteraard voor.

Dus mensen op de wachtlijst hebben PM .En nieuwe gegadigden zijn welkom.
 
Door de grote vraag was ik toch totaal door mijn kortingcode's heen ?
Maar XiaomiProducts heeft flink in de buidel getast !!! door mij te voorzien van nieuwe voorraad.
Wij danken onze subsponsor daar uiteraard voor.

Dus mensen op de wachtlijst hebben PM .En nieuwe gegadigden zijn welkom.
Lex ,
Goedemiddag ik wil ook bij Xiaomiproducts een Mi-S willen bestellen, heb jij daarvoor ook een kortingscode voor, zo ja gaarne.
Gr.
Ad
 
Ja hoor ,heb met plezier een exemplaar voor je gereserveerd Ad
Kijk maar eens in je postvak ?
 
Na jaren gebruik gemaakt te hebben van een raspberry wil ik nu overstappen naar een xiaomi mi s van xiaomiproducts.nl en lees ik hiero dat je korting kunt krijgen via dit forum. Wat kan het leven toch gemakkelijk zijn. Ik onvang de code met open armen
 
  • Like
Reacties: Lex