XiaomiProducts

27 jan 2018
18
11
6
30
Beste Kodi-liefhebbers,

Nadat wij al verschillende Kodi-forumleden als klanten gehad te hebben, is het tijd om ons verder voor te stellen op dit forum.

Wij zijn XiaomiProducts en bieden verschillende Kodi TV Boxen aan via:


Hiertoe behoren uiteraard de Xiaomi Mi TV Box Internationaal (€79.95), maar ook de X96 2GB 16GB, MXQ Pro 4k (met Android 6.0 en 7.1) en de V88 TV Box.
Ook bieden wij de i8 en de MX3 afstandsbedieningen aan. Alles is binnen één werkdag leverbaar.

Ons beleid is om voor al deze boxen de goedkoopste professionele aanbieder in Nederland te zijn.
Bij afname van meerdere stuks kan er echter nog verder onderhandeld worden.

Voor ervaringen kan men terecht bij andere Kodi-forumleden of bijvoorbeeld bij onze en .

Bij vragen of opmerkingen horen wij het graag op [email protected]!
 
Lees net dat er (nu op het moment alleen nog een Chinese versie) Xiaomi mi 4 uit komt.
 
  • Like
Reacties: XiaomiProducts.nl
Dit forum kan NIET zonder de grote groep actieve leden die ons elke dag maar weer ondersteunen.
Onze dank hiervoor :D

In samenwerking met XiaomiProducts willen wij graag iets terugdoen.
Een leuke korting op de Xiaomi Mi (S)

Hoe werkt het:
1.Nou heel eenvoudig stuur @LeX een pm met het verzoek KORTING
2.Nog maar net lid en (nog) geen toegang tot pm? Laat dan een verzoek achter in de chatbox en ik neem contact op je.


Ik zorg er dan voor dat je een persoonlijke code ontvangt die inwisselbaar is bij de bestelprocedure van XiaomiProducts.
Je kunt deze actie helaas niet combineren met andere acties van XiaomiProducts en het aantal kortingcode's is (voorlopig) beperkt.
 
Laatst bewerkt:
Dit forum kan NIET zonder de grote groep actieve leden die ons elke dag maar weer ondersteunen.
Onze dank hiervoor :D

In samenwerking met XiaomiProducts willen wij graag iets terugdoen.
Een leuke korting op de Xiaomi Mi (S)

Hoe werkt het:
Nou heel eenvoudig stuur @LeX een pm met het verzoek KORTING

Ik zorg er dan voor dat je een persoonlijke code ontvangt die inwisselbaar is bij de bestelprocedure van XiaomiProducts.
Je kunt deze actie helaas niet combineren met andere acties van XiaomiProducts en het aantal kortingcode's is (voorlopig) beperkt.
Hoeveel %/euro moet ik aan denken? Ik vraag dit aangezien ik niet onnodig een kortingscode wil ontvangen aangezien ze maar beperkt zijn.
 
@Mistyforyou ik zou ze mailen.
22 Oktober was de laatste keer dat ze ons hebben verblijd met hun aanwezigheid.
 
Deze kunnen wij met binnenkort voor €64.95 aanbieden! Mocht u geïnteresseerd zijn, kunt u het beste even mailen naar: [email protected]!

Ik heb hem vandaag binnen mogen krijgen met de kortings code dus zeer snel geleverd als het op voorraad is.
@XiaomiProducts.nl mag ik zo brutaal zijn en vragen waar die verzendkosten van 4,95 euro op zo`n bedrag vandaan komen ?