XiaomiProducts

Ik ben van plan om op korte termijn een Mi Box S aan te schaffen en nu las ik dat hier een kortingscode kon bemachtigen. Daar zou ik heel heel heel heeeeel blij van worden?
 
  • Like
Reacties: Lex
Nou dat is toevallig. Ik wordt blij dat ik mijn oud collega mag voorzien van een kortingscode in zijn postvak ?
 
Ik ben ook van plan mijn raspberry naar boven te verplaatsen en een xiaomi aan te schaffen nu ik een 4k TV heb aangeschaft. Zou ook gelukkig worden van een korting code?.
 
  • Like
Reacties: Lex
Zou ook gelukkig worden van een korting code?.
Veel mensen worden al gelukkig bij mijn dagelijkse aanwezigheid op dit forum haha ??
Maar ik doe er nog een schepje bovenop door die code te deponeren in je postvak.
 
  • Like
Reacties: neoburn
Weet iemand of xiaomi products nog bestaat?, ik heb een vriend de Mi box aangeraden deze heeft een 2e hands ontvangen zonder voeding en kabels, box is duidelijk gebruikt. Ze reageren niet op mail en de telefoon wordt niet opgenomen?
Alvast bedankt voor de reactie.
 
Weet iemand of xiaomi products nog bestaat?, ik heb een vriend de Mi box aangeraden deze heeft een 2e hands ontvangen zonder voeding en kabels, box is duidelijk gebruikt. Ze reageren niet op mail en de telefoon wordt niet opgenomen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Slechte zaak en niet de eerste keer dat ik dit lees hier ?
Ik zal contact met hun opnemen met het verzoek voor tekst en uitleg op dit forum.
 
Slechte zaak en niet de eerste keer dat ik dit lees hier ?
Ik zal contact met hun opnemen met het verzoek voor tekst en uitleg op dit forum.
Voorlopig geen kortingcode's hier ....want dit forum is nu er even klaar mee.
Inmiddels is er contact geweest en zullen ze het oplossen, we gaan het zien. Maar zeker een slechte zaak. Dank voor je reactie ?
 
Slechte zaak en niet de eerste keer dat ik dit lees hier ?
Ik zal contact met hun opnemen met het verzoek voor tekst en uitleg op dit forum.
Voorlopig geen kortingcode's hier ....want dit forum is nu er even klaar mee.
Dat is niet goed nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik er een ontvangen heb die gewoon nieuw was vorige week vrijdag.
Totaal niets mis mee.
 
  • Like
Reacties: XiaomiProducts.nl
Weet iemand of xiaomi products nog bestaat?, ik heb een vriend de Mi box aangeraden deze heeft een 2e hands ontvangen zonder voeding en kabels, box is duidelijk gebruikt. Ze reageren niet op mail en de telefoon wordt niet opgenomen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Ik heb zojuist u aan de telefoon gehad denk ik? Er was vanochtend een probleem met de doorschakeling van de telefoon, maar dat is opgelost.
Geen zorgen dus, deze kwestie wordt gewoon opgelost.
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
In de chat (Messenger) bent u anders niet zo oplossend ingesteld en meegaand. Ben nu 3 uur bezig maar een bevredigend antwoord blijft uit.
 
In de chat (Messenger) bent u anders niet zo oplossend ingesteld en meegaand. Ben nu 3 uur bezig maar een bevredigend antwoord blijft uit.
Wij hebben u een tegemoetkoming van 12,50 euro aangeboden als u de TV Box wilt houden? Anders kunt u hem altijd retourneren en gewoon het hele bedrag retour krijgen.
Ik snap niet wat hier niet oplossings gesteld en meegaand aan is?
 
Wij hebben u een tegemoetkoming van 12,50 euro aangeboden als u de TV Box wilt houden? Anders kunt u hem altijd retourneren en gewoon het hele bedrag retour krijgen.
Ik snap niet wat hier niet oplossings gesteld en meegaand aan is?
U moet zich doodschamen met dit antwoord. U stuurt een wrak met diverse beschadigingen de foto's heeft u, geen voeding geen kabels alles is u gemaild.
Een tegemoetkoming van 12,50 is diep triest, stuur nieuw dat is oplossen. Indien ze er niet meer zijn haal ze dan van jullie pagina.
 
U moet zich doodschamen met dit antwoord. U stuurt een wrak met diverse beschadigingen de foto's heeft u, geen voeding geen kabels alles is u gemaild.
Een tegemoetkoming van 12,50 is diep triest, stuur nieuw dat is oplossen. Indien ze er niet meer zijn haal ze dan van jullie pagina.
Wij zijn van mening u een goed voorstel gedaan te hebben, maar u heeft altijd nog de keuze van het retourneren. Wij vergoeden dan gewoon de volledige aankoop en de retourkosten.
 
Wij zijn van mening u een goed voorstel gedaan te hebben, maar u heeft altijd nog de keuze van het retourneren. Wij vergoeden dan gewoon de volledige aankoop en de retourkosten.
Het wrak komt retour dat is duidelijk. Bekijk het eens en bekijk dan nog eens of je voorstel zo redelijk is. Mijn zijn jullie als klant in ieder geval kwijt.