XML.GZ EPG bestand werkend krijgen in IPTV Extreme

Rshn

Actief
10 aug 2018
36
3
6
34
Beste allen,

Ik heb een iptv aanbieder gevonden die ook epg heeft voor indiase zenders maar het is een xml.gz bestand die ik lokaal moet opslaan. Als ik het lokale pad toevoeg in IPTV Extreme verschijnt de EPG helaas alsnog niet. Kan iemand mij misschien helpen hoe ik dit werkend kan krijgen? Of werkt dit niet in IPTV Extreme? Alvast bedankt voor de reacties!
 
Beste allen,

Ik heb een iptv aanbieder gevonden die ook epg heeft voor indiase zenders maar het is een xml.gz bestand die ik lokaal moet opslaan. Als ik het lokale pad toevoeg in IPTV Extreme verschijnt de EPG helaas alsnog niet. Kan iemand mij misschien helpen hoe ik dit werkend kan krijgen? Of werkt dit niet in IPTV Extreme? Alvast bedankt voor de reacties!
ik heb in het verleden ook problemen gehad met iptv extreme pro. gebruik hem nu nog steeds na het oplossen van het probleem. de app kan waarschijnlijk niet overweg met de .gz extentie. ik heb die toen gewoon vervangen door .xml en voila de epg was zichtbaar. moet er wel bij zeggen dat ik de link niet lokaal opgeslagen had. dus gewoon via url ingevuld