XS4ALL Webbie Player. Een XS4ALL Web TV Kodi add-on

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het klopt dat Kpn met een andere vorm van inloggen bezig ook bij hun kpn itv app.
Ik zal morgen nog eens kijken dan met www
Ik heb wel de juiste gegevens ingevuld btw.(dubbel gecheckt)
Wel mooe addon top gemaakt hoor.
Post automatically merged:

Zelfs met de windows app en kpn lukt het niet om in te loggen @Dumbie zonde want is mooie addon/app.
You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt:
Zelfs met de windows app en kpn lukt het niet om in te loggen @Dumbie zonde want is mooie addon/app.
De windows store app staat ook nog op login provider kpn ipv www, het duurt een aantal dagen voordat ik de Windows app kan updaten omdat een app update eerst gevalideerd moet worden door Microsoft voordat deze door mag naar de store, de app houd momenteel geen rekening met een 24 uur ban daarom krijg je gewoon een generieke inlog fout melding.

De Kodi add-on kan ik zo vaak als ik maar wil updaten en dan komt de update ook meteen aan bij jullie, daarom is het een stuk makkelijker om eerst even de Kodi add-on aan de praat te krijgen met kpn voordat ik de app update verstuur naar de windows store.

Het kan zijn dat je 24 uur ban nog van toepassing is en dat je daarom ook nog niet kan inloggen in de add-on zelfs met de provider ingesteld als www.

Om je abonummer te testen kan je ook proberen hier: in te loggen en kijken als je daar een fout melding krijgt.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Oh die windows app ga ik verder niet gebruiken maar kwam op jouw website en denk zal daar eens proberen inmiddels ook weer verwijderd.
Ik wil het gewoon in kodi zien maar mijn abbonummer is correct nogmaals op mijnkpn en de bovengenoemde site geprobeerd idd :)
Ik heb wel bij instellingen kpn naar www veranderd.

Moet nog een uurtje wachten;)
Post automatically merged:

@Dumbie ik heb nu www ingevuld en heb beeld inmiddels wel gewoon kpn logo
Nu heb ik het op pc draaien ben benieuwd hoe het werkt op de android box want de originele apps van kpn en ziggo hebben toch iets van hapering wellicht mede omdat die niet zijn ontwikkeld voor android boxen.
Even kodi 18 op de box zetten :)

Puik werk Arnold ;)
Post automatically merged:

Ik zie ook nog iets van een enigma2 streamer wat houd dat precies in werkt dat ook zo ?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Dumbie
Puik werk Arnold ;)
Ik zie ook nog iets van een enigma2 streamer wat houd dat precies in werkt dat ook zo ?
Bedankt voor het proberen en testen, ik heb inmiddels de app update ook maar meteen opgestuurd naar de Windows Store zodat KPN gebruikers daarmee ook kunnen kijken :D

De Enigma2 add-on is een alternatief voor de PVR VU+/Enigma client, die ik even snel in elkaar heb gezet omdat ik zelf geen grote fan ben van PVR clients.

Veel kijk plezier!
 
  • Like
Reacties: Spinix
Aha dan kunnen we met die Enigma2 addon ook nog eens gaan klooien ;)
Post automatically merged:

Enigma streamer werkt ook net getest.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Dumbie
op een rbp 3 en mijn android telefoon
Dankje voor de terugkoppeling net als de ontwikkelaar dus op een rp ;)
Ik wil het op de xiaomi mi gaan proberen maar zie dat daar wat extra stappen voor nodig zijn dus eerste even alles goed uitzoeken.
 
Dankje voor de terugkoppeling net als de ontwikkelaar dus op een rp ;)
Ik wil het op de xiaomi mi gaan proberen maar zie dat daar wat extra stappen voor nodig zijn dus eerste even alles goed uitzoeken.
oke ben ik ook heel benieuwd naar ben van plan om een Xiaomi mi te gaan kopen voor mijn tv boven. is dat een aanrader?
 
oke ben ik ook heel benieuwd naar ben van plan om een Xiaomi mi te gaan kopen voor mijn tv boven. is dat een aanrader?

Jazeker na de shield zeker een goed apparaat zijn er meer op het forum die er erg gelukkig mee zijn.
 
@Dumbie ik heb het ook op de xiaomi mi geinstalleerd ging zeer in eenvoudig kodi 18 werd automatisch geupdate vanaf 17.6,
Even jouw zip op usb stick en installeren en het werkt.
Beeld is veel beter dan van kpn itv app ;)

Of ik heb het nog niet ontdekt maar zou het mogelijk zijn opnames te kijken ?
 
  • Like
Reacties: Dumbie
@Dumbie je zit niet stil weer wat aanpassingen gedaan ?
Ja, ik heb even het opnemen gedeelte afgerond je kan nu makkelijk vanuit de gids ook programmas plannen om op te nemen :)
Ik denk dat de add-on voor nu wel even kompleet genoeg is qua functies en ga me nu richten op het optimaliseren en verbeteren van de code.

(Als het kpn logo niet meer zichtbaar is voor je kan je vanaf nu bij de instellingen gewoon voor provider kpn kiezen)
 
Ja ik zag het je moet het op kpn instellen www heb je eruit gehaald ;)
Opnames kijken werkt ook al blijft het jammer dat je bepaalde opnames niet kan kijken maar dat ligt aan de zenders:(
 
Xs4all gebruiker hier, super app dit. Net geinstalleerd op mijn nieuwe 4K met Android TV. Voorheen werkte ik met een Raspberry-pi 3 of en castte ik de xs4all televisie naar een Chromecast. Dat laatste werkt nu opeens niet meer dus ik zocht een oplossing. Heb de officiele xs4all all gesideload maar die denkt dat mijn TV een tablet is die op zijn kant ligt.
You must be registered for see images attach


Het enige wat ik nog mis in de Webbie app is wat er speelt in de zenders. Wat er nog gaat komen laat hij wel zien maar alle zenders geven niet aan wat er speelt helaas
 
... Heb de officiele xs4all all gesideload maar die denkt dat mijn TV een tablet is die op zijn kant ligt. ...
Om het probleem op te lossen gebruik je de app Set Orientation, die kan je vinden in de app store. Set Orientation > instelling op Automatic > Portrait apps rechtop zetten in landscape weergeven.
 
  • Like
Reacties: tomaat
Dank je voor de tip! Had al gedacht dat het een setting moet zijn die hij uitleest. (Raar dat een Android TV dan standaard op de verkeerd setting staat.)

Ik ga het eens proberen maar ik heb al gemerkt dat de bediening van de originele app met een TV remote niet lekker werkt
 
  • Like
Reacties: B. web
Dat komt omdat die apps eigenlijk alleen voor mobiele telefoon en tablet zijn gemaakt.
Kpn itv app heeft hetzelfde bij voorbeeld ook daar is set oriention nodig.
Maar ik vind webbie player beter beeld geven op de een of andere manier ;)
 
  • Like
Reacties: tomaat
Status
Niet open voor verdere reacties.