Yoda ---> links naar torrents

corne

VIP
13 jan 2016
383
357
216
59
Ja dat is voor mij nu even de vraag, de streams, via wat lopen die eigenlijk? Torrents?

Het valt me op dat sinds een tijdje er steeds meer links naar een stream zijn in de Torrents, heeft men dit nu bij Yoda zo zichtbaar gemaakt dat dit altijd al zo geweest is, of is het een nieuwe toevoeging in Yoda?
Ik heb al geprobeerd torrents uit te schakelen, maar ze blijven terug komen.

Wie geeft hier een antwoord op, zonder verwijzingen naar een topic waar dit eventueel al besproken is. ;)
 
Ik zal wel iets over het hoofd zien dan, want er staat Torrentdownloads tussen, en ik zie dit niet bij de bronnen staan, onder gereedschap?
Kijk maar op de bijlage.
 

Bijlagen

  • torrent.jpg
    torrent.jpg
    543,5 KB · Weergaven: 19
Ah jij gebruikt Real-bebrid ik niet dus vandaar dat ik minder zie staan kan je nu ook niet verder helpen dan even wachten op de andere .....
 
@mrmiyagi, toch bedankt voor het antwoord. ;)
Post automatically merged:

Hmmm. na het antwoord van mrmiyagi ben ik gaan denken hoe het zit met de vraag waar ik mee begon.

@mrmiyagi jij gebruikt geen RD, dus ik denk dat dit niet van Yoda komt, maar een instelling is vie RD.
Nou kijk ik dus zojuist op mijn account daar, en zie een lijst van films die ik gekeken heb, of aangeklikt heb of deze al op goede kwaliteit te vinden is, bij nuttige links, en dan mijn downloads.

Ik wist het niet, maar via RD kun je dus die films gewoon kijken, zonder dat Kodi nodig is, maar in het beginscherm staat wel de afbeelding van Popcorn dus ----> Torrents. Toch?

Wel leutig om dit verder eens te bekijken wat er nog meer kan. :D
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Ik heb net even voor je gekeken ik vind ongeveer de zelfde links. Met Real-debrid stream je cached torrents direct vanaf de cloud van real-debrid dus stream je de torrent van hun dienst. Op papier ben je dus veilig op deze manier omdat je alleen contact met de server van Real-Debrid.
Als je echt geen torrents wilt kan je volgens mij wel met de instellingen spelen maar ik durf zo niet te zeggen welke dat zou ik dan even moeten uitzoeken.
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    1,8 MB · Weergaven: 19