Youtube geeft steeds vaker "de volgende content is niet beschikbaar" en na 2 of 3 pogingen toch

24 jan 2022
46
10
6
68
Youtube geeft steeds vaker "de volgende content is niet beschikbaar" en na 2 of 3 pogingen toch, maar automatisch afspelen lukt daardoor niet meer. Dit gebeurd op Leia en de 2 daaropvolgende versies.
Google zegt dat het aan de versie van de addon ligt. Wie weet de oplossing en wie maakt een nieuwe versie van Youtube?
B.t.w. Op RPi3 Leia versie 6.8.25 en Nexus 7.0.1

Is een issue waar meerderen last van hebben:
Waarschijnlijk even geduld hebben voor er een fix komt:

Op nexus werkt werkt de plugin.video.youtube-7.0.2.alpha6.zip nog steeds goed, ik kan geen fix voor Leia vinden.

Op nexus werkt werkt de plugin.video.youtube-7.0.2.alpha6.zip nog steeds goed, ik kan geen fix voor Leia vinden.
Ben met tegenzin overgestapt naar Nexus; start veel trager maar YT werkt voorlopig weer. Nog een leuke addon voor YT gevonden, API ingevuld en het werk geweldig. Maarrrrrr.........!?
Nu krijg ik vandaag het volgende mailtje van YouTube>>sorry van de lettergrootte en de taalcontrole.

You must be registered for see images attach

<<Betekent dit nu dat die hele API, na 7 aug niet meer nodig is om de Addons te laten werken?
Of moeten de Addons in kodi met YT allemaal aangepast worden?

Weer wat anders met live TV. RPi loopt vast en uiteindelijk reboot, bij uzg en retrospect.
in het log:"error<general>: AddonLog:Inputstream.adaptive::A problem occurred in de download, no data received."
Widevine, Inputstreamadaptive+helper vervangen; geen succes. Maar weer wachten op een fix en het nieuws kijken via Digitenne.

Weer wat anders met live TV. RPi loopt vast en uiteindelijk reboot, bij uzg en retrospect.
in het log:"error<general>: AddonLog:Inputstream.adaptive::A problem occurred in de download, no data received."
Widevine, Inputstreamadaptive+helper vervangen; geen succes. Maar weer wachten op een fix en het nieuws kijken via Digitenne.
Bleek op de nexus versie na ongeveer 55 minuten op Leia niet. Youtube op Leia is ook weer gerepareerd met "plugin.video.youtube-6.8.27-alpha7-Leia"
Dus ga ik die maar weer gebruiken.
Die "Nog een leuke addon voor YT gevonden," is verdwenen door een teruggezette backup. en nu kan ik deze niet meer vinden. Ik weet dat het een muziek addon was waarmee muziek zich heel goed laat vinden en dat icoon in de repo anders is dan in Kodi. Dat maakt het moeilijk zoeken. De naam was zoiets als Music for You(Tube). Jammer dat ik de naam niet gelijk hier vermeld heb. Maar ja , als hadden komt..........