Z11 pro kodi ziet niet alle mkv bestanden op externe hdd

Erwin1967

Nieuwkomer
29 mrt 2017
2
0
1
56
Sinds kort ook een Formuler Z11 pro max, daarop heb ik een 5Tb hdd aangesloten en heb deze laten indelen door de Z11. In de movies map heb ik een aantal mappen met daarin per map 1 MKV bestand geplaatst. In Kodi heb ik de inhoud van de movies map toegewezen aan speelffilms met verder de standaard instellingen, vervolgens gaat de Z11 de movies map scannen. Het vreemde is dat er na de scan een aantal MKV bestanden niet gevonden worden, ze zijn niet zichtbaar na de scan in Kodi. De map wel waar ze in staan maar het MKV bestand niet. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Overigens kun je via de media browser(standaard app van de formuler) wel bij de niet in Kodi zichtbare MKV bestanden komen en ze ook afspelen via een standaard player.
 
Laatst bewerkt:
Aanvulling: In de media brower kun je kiezen voor video, photo of all files. Kies je voor video en wil je dan de een in kodi niet zichtbare mkv afspelen krijg je de melding 'video kan niet worden afgespeeld' en vervolgens wordt de video wel gewoon afgespeeld. Zoek je de in Kodi niet zichtbare mkv op via all files dan krijg je de melding niet en speelt ie em ook gewoon af. De player is wel erg beperkt