Zender naam volgorde aanpassen in lijst Shielt pro met smarters iptv pro

digiview

Actief
9 mei 2020
43
8
6
58
hoi
kan iemand mij uitleggen hoe ik de zender dan wel de volgorde van landen veranderen op verplaatsen kan verplaatsenin de lijst nederland 1 op 1en ARD ZDF


op een shielt 2019 pro met smarters iptv pro er op
gr
 
IPTV Smarters Pro heeft niet veel instel mogelijkheden. Je bent afhankelijk van je provider hoe je m3u bestand eruit ziet. Je kunt eigenlijk alleen wat favoriete kanalen kiezen, maar het wijzigen of verplaatsen van landen of kanalen, die optie heb ik nog niet kunnen vinden. Heb wel het geluk dat mijn lijst lekker overzichtelijk is en netjes is opgedeeld in Live TV, films en series.
 
hoi
kan iemand mij uitleggen hoe ik de zender dan wel de volgorde van landen veranderen op verplaatsen kan verplaatsenin de lijst nederland 1 op 1en ARD ZDF


op een shielt 2019 pro met smarters iptv pro er op
gr

Je kan TiViMate proberen, daar kan je erg veel mee doen.
Je kan o.a. de kanaal volgorde veranderen, kanalen uitschakelen, logos toevoegen etc.
Werkt perfect ( voor mij ), zeker de betaalde versie.
 
Je kan TiViMate proberen, daar kan je erg veel mee doen.
Je kan o.a. de kanaal volgorde veranderen, kanalen uitschakelen, logos toevoegen etc.
Werkt perfect ( voor mij ), zeker de betaalde versie.
En terugkijken via Catch-up werkt dat ook goed?
Heb nu nog de gratis testversie en wil de premium aanschaffen.
 
En terugkijken via Catch-up werkt dat ook goed?
Heb nu nog de gratis testversie en wil de premium aanschaffen.

Ja dat werkt, mits de "leverancier" van je link , catch up ondersteund.
Ik weet niet zeker meer ,maar probeer de gratis testversie eens.
Als het goed is ,zie bij de kanalen een "start pijl" staan. ( rondje met driehoek erin).
Als dat er bij staat , kan je proberen of de Catch- up werkt.
Of dit werkt met de gratis versie, weet ik niet zeker meer.
Maar je kan het altijd proberen.
Ondanks dat er aan "pijl"staat, kan het zijn dat je het betrefende kanaal niet terug kan kijken,
dat ligt dan aan dat betreffende kanaal.
Probeer ..... Niet geschoten is altijd mis..... Succes.
 
hoi
bedankt voor de tip werkt top
zeer blij mee heb de premium gelijk genomen anders kun je de zenders niet aanpassen
 
  • Like
Reacties: The Brook
Ja dat werkt, mits de "leverancier" van je link , catch up ondersteund.
Ik weet niet zeker meer ,maar probeer de gratis testversie eens.
Probeer ..... Niet geschoten is altijd mis..... Succes.
Ja catch up heb ik gewoon maar dit werkt niet op de gratis testversie van TiviMate.
Ik gebruik Smarters IPTV Pro daarvoor maar vind TiviMate veel beter er uit zien en EPG werkt beter dan bij smarters pro.
Zal de premium versie weleens nemen voor een jaar en kijken of daar alles werk zoals ik het graag wil hebben.
Dank voor je toelichting!
 
  • Like
Reacties: The Brook
heb ook de premium genomen dankzij de tip van the brook waar voor nog dank
kan alleen maar zeggen top schakelt snel start snel op zeer goede epg
en instel mogelijkheden voor van alles tot nu toe de beste player die ik heb gehad zijn geld meer dan waard
 
  • Like
Reacties: The Brook
Premium versie is inderdaad geweldig, dit is met recht toch wel het beste en snelste wat ik tot nu toe heb gebruikt.
Catchup laat vanaf de 1e dag na installatie premium echter maar 3 dagen zien maar een dag later al 4 dus dat zal na een week de volledige 7 dagen zijn.
Erg tevreden mee!
 
  • Like
Reacties: The Brook
hier nu ook een paar dagen in gebruik echt top meer kan ik niet zeggen
zeker aan te bevelen