Zenderlijst aanpassen 4kott

Calimero078

Nieuwkomer
22 jun 2022
3
0
1
29
Goedemorgen Allen,

Ik ben hier nieuw, sorry voor als dit topic niet hier hoort.
Op dit moment heb ik een 4kott IPTV. Er zitten heel wat zenders van landen tussen die ik er niet bij wil hebben, is er een mogelijkheid om die aan te passen/verbergen?
Heb het namelijk gevraagd aan de aanbieder, maar die geeft aan dat die de zenderlijst niet kan aanpassen.

Alvast bedankt
 
Je geeft niet aan hoe je kijkt. Er vanuit gaande dat je kijkt via een app op je smart-tv. In de meeste apps heb je de optie om bepaalde pakketten aan/uit te zetten. Onder settings, en dan hide live categories, hier verberg je de pakketten waar je geen interesse in hebt.
 
Je geeft niet aan hoe je kijkt. Er vanuit gaande dat je kijkt via een app op je smart-tv. In de meeste apps heb je de optie om bepaalde pakketten aan/uit te zetten. Onder settings, en dan hide live categories, hier verberg je de pakketten waar je geen interesse in hebt.
Mijn excuses. Ik kijk het op mijn samsung qled tv met de app Smarters IPTV Player Pro.
 
Of een iptv editor gebruiken of wat je zou kunnen doen is in smarters app ouderlijk toezicht openen.

Code aanmaken en alle landen die je niet wilt zien in je beginscherm op verbergen zetten (slotje erop)

Dit is een beetje verkapt. De landen zijn er nog wel en worden ook ingeladen maar zijn niet meer te zien in het begin scherm.
 
Of een iptv editor gebruiken of wat je zou kunnen doen is in smarters app ouderlijk toezicht openen.

Code aanmaken en alle landen die je niet wilt zien in je beginscherm op verbergen zetten (slotje erop)

Dit is een beetje verkapt. De landen zijn er nog wel en worden ook ingeladen maar zijn niet meer te zien in het begin scherm.
Welke Iptv editor raad je aan om te gebruiken?
 
We hebben hier op het forum @Reidinga en zijn iptv editor tool maar die wordt de laatste tijd niet zo goed onderhouden ivm zijn gezondheid..

Voor de rest durf ik het niet te zeggen ik gebruik nooit een editor durf en kan er dan ook geen een aanraden..