Opgelost Zenders verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghostpost

Forumlid
5 dec 2016
19
2
6
45
hallo,

Ik heb rapid tv en nou wil ik onder andere de kanalen ex-yu, Albanië, Afrika, estonia enz...enz... verwijderen. Ook de nl sd kanalen op non-actief zetten. Ik heb dat in beheer gedaan en daar de groepen uitgehaald. Als ik dan kodi weer opstart, gaat ie alles weer laden en komen de verborgen en/of verwijderde groepen gewoon weer tevoorschijn. Als ik dan terug ga naar de player om een zender te gaan bekijken, staat ex-yu, Albanië, oost Europa er gewoon weer tussen. Weet iemand een oplossing?

Extra aanvulling:
-Ik gebruik kodi jarvis 16.1 op de Himedia Q10 met Android 7 Nougat.
-Qua computer gebruik ik een mac.
-Ik had de een tijdje terug de laatste beta versie van krypton ook geïnstalleerd, maar deze herkende met geen mogelijkheid m'n hdd.
Alvast bedankt
 

Ik heb helemaal geen kaas van deze materie gegeten en begrijp er niks van.
Van het weekend kijk ik wel of ik er uit kom;)
Sorry ik bedoelde:
De m3u download je op de pc , door simpelweg je link te openen in je browser.
De aangepaste m3u zet je daarna op je kastje en laad je in de iptv client.
 
En als je het lastig vind telkens een m3u file op je tv box te zetten dan upload je met ftp de m3u naar www (bijna elke internetprovider geeft wel een stukje ruimte voor een website dus dan kan je mooi op je aangepaste m3u neer kwakken, maar heb geen gedoe op je tv kastje, en je kan vanaf meerdere apparaten bij je m3u :)
 
Sorry ik bedoelde:
De m3u download je op de pc , door simpelweg je link te openen in je browser.
De aangepaste m3u zet je daarna op je kastje en laad je in de iptv client.

Ik heb de zenders er uit gehaald, maar hoe krijg ik hem in m'n Himedia kastje geladen en hoe moet ik hem noemen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.