>>>ZEUS Build OFFLINE<<<

Oke, bedankt voor de snelle reactie :p
Komt op de kodi17 nl build geen updates meer?
Nee helaas niet meer deze zal jezelf bij moeten gaan houden als je hem wil blijven gebruiken

We hebben nu de rise up...de invictus...en de zeus build onder beheer en dan nog eens de repository...werd een beetje veel en dan moet je keuzes maken he
 
Nee helaas niet meer deze zal jezelf bij moeten gaan houden als je hem wil blijven gebruiken

We hebben nu de rise up...de invictus...en de zeus build onder beheer en dan nog eens de repository...werd een beetje veel en dan moet je keuzes maken he

Wow, je kijkt even niet en er is al weer zo hard gewerkt hier. Ik ga maar weer eens rond neuzen welke de leukste/beste is ;)
Welke raad je aan?
 
Hallo allemaal.
Ik heb geprobeerd de zeus build te installeren volgens hier opgegeven beschrijving en in de file manager keurig de zeus zip file gekregen. Bij installeren vanuit de zipfile staat er tot mijn verbazing de Riseup build repo?????
Ik zal ongetwijfeld iets fout doen maar hebben jullie enig idee ????
Alvast bedankt
 
Hallo allemaal.
Ik heb geprobeerd de zeus build te installeren volgens hier opgegeven beschrijving en in de file manager keurig de zeus zip file gekregen. Bij installeren vanuit de zipfile staat er tot mijn verbazing de Riseup build repo?????
Ik zal ongetwijfeld iets fout doen maar hebben jullie enig idee ????
Alvast bedankt
zou je misschien iets beter uit kunnen leggen wat je ziet dit is de eerste keer dat we zoiets te horen krijgen ik snap ook niet precies wat je bedoeld
misschien screenshot met wat je ziet ??
 
Hallo allemaal.
Ik heb geprobeerd de zeus build te installeren volgens hier opgegeven beschrijving en in de file manager keurig de zeus zip file gekregen. Bij installeren vanuit de zipfile staat er tot mijn verbazing de Riseup build repo?????
Ik zal ongetwijfeld iets fout doen maar hebben jullie enig idee ????
Alvast bedankt
En je weet zeker dat je de boel niet door elkaar haalt? De heren hebben maar liefst drie van die dingen gemaakt.
En je weet vergissen is menselijk :)
 
  • Like
Reacties: spooks
zou je misschien iets beter uit kunnen leggen wat je ziet dit is de eerste keer dat we zoiets te horen krijgen ik snap ook niet precies wat je bedoeld
misschien screenshot met wat je ziet ??
Mijn excusus heren.
Heb het riseup zipbestand aangeklikt. Net nog een keer het zeus bestand ingevoerd en het klopt allemaal.
Tja nieuweling he...
Maar iig bedankt voor de reactie. Ga nu genieten van de pracjte Zeus build
En je weet zeker dat je de boel niet door elkaar haalt? De heren hebben maar liefst drie van die dingen gemaakt.
En je weet vergissen is menselijk :)
Ben ook blij dat ik menselijk bent Lex.
Ja ik had de riseup zipbestand aangeklikt..pffff. heb nu de ECHTE zeus ingevoerd en draait als een zonnetje. Thanks en mijn excuses
 
Veel plezier er mee,excuses is niet nodig we hebben allemaal onze opstartproblemen gehad :)
 
Ziet er heel goed uit.
Ik ben al langere tijd opzoek naar een Nederlandse lichte build voor m'n Wetek Play 2. De andere builds op het forum zien er ook heel goed uit en werken fijn maar voor m'n Wetek net te zwaar. Waardoor het niet lekker soepel loopt dus ik ga deze build snel proberen.
Keep up the good work
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
Ziet er heel goed uit.
Ik ben al langere tijd opzoek naar een Nederlandse lichte build voor m'n Wetek Play 2. De andere builds op het forum zien er ook heel goed uit en werken fijn maar voor m'n Wetek net te zwaar. Waardoor het niet lekker soepel loopt dus ik ga deze build snel proberen.
Keep up the good work
Ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben ;)
 
Heren makers, wederom mijn complimenten, respect. Mijn oude memobox met lollipop deed het al goed met Invictus. Maar zuchtte wel eens van vermoeidheid... Onder Zeus draait hij als een jonge God :klappen:. Dank en respect!
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
Heren makers, wederom mijn complimenten, respect. Mijn oude memobox met lollipop deed het al goed met Invictus. Maar zuchtte wel eens van vermoeidheid... Onder Zeus draait hij als een jonge God :klappen:. Dank en respect!
Kijk dat zijn de reacties die we graag willen horen ;) fijn dat hij lekker soepel loopt...heel veel plezier ervan
 
Heb de Zeus geinstalleerd, krijg alleen de TV niet aan de praat, heb de m3u geladen, alles verloopt soepel, kanalen worden geladen, alleen krijg ik deze via het menu niet zichtbaar