Opgelost Zidoo x9 geen nieuwe software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fritsvrolijk

Gevorderd
15 feb 2017
123
22
16
59
Hoi hoi ik bezit een Zidoo box waar oude software opstaat Graag zou ik de nieuwe Kodi erop draaien maar dan moet de software nieuwer zijn Heeft iemand een idee hoe dat werkt op deze box


Bedankt voor u tijd Mvg Frits
 
Klopt en wil er gewoon de nieuwste software op zetten maar dat schijnt drama te zijn voor een Zidoo box Snap niet goed waarom ik de boel niet gewoon kan updaten naar alle nieuwe software van bv Lollipop etc Bedankt voor u antwoord
 
Klopt en wil er gewoon de nieuwste software op zetten maar dat schijnt drama te zijn voor een Zidoo box Snap niet goed waarom ik de boel niet gewoon kan updaten naar alle nieuwe software van bv Lollipop etc Bedankt voor u antwoord
Nou maak er maar jou van haha ..Helaas kom je met deze versie niet verder dan 16.1 jarvis,je zou nog bij Zidoo kunnen informeren voor een opdate. . maar ik zie dat somber in.
 
Triest toch een box van 100 euro en als er nieuwe software is er niks mee kunnen


Mijn Laatste Zidoo box en bedankt haha
Mocht je ooit een andere box gaan kopen kijk dan eerst hier eens in het review forum voordat je iets gaat kopen. Misschien is die al gereviewd ;)
 
Maakt het niet beter dat Zidoo boxen van meer dan 100 euro waardeloos worden naar een update Maar tis me laatste Zidoo verdiep me er tzt weer eens in Thanks heren
 
  • Like
Reacties: Lex
Status
Niet open voor verdere reacties.