Ziggo go app automatisch Nederlandse zenders ondertiteld op de H96max

Tommie65

Actief
20 nov 2017
42
28
6
55
Ik heb het volgende probleem ik heb de Ziggo go app op de H96max geïnstalleerd daarna geopend en op de Nederlandse zenders staat automatisch de ondertiteling aan die kan je dus handmatig uitzetten als je dat hebt gedaan en je gaat terug naar de next box en je gaat b.v. naar Discovery of andere buitenlandse zenders moet je in de nextbox naar profielen en naar ondertiteling scrollen ondertiteling op standaard zetten taal van je ondertitels op Nederlands zetten dan doet de ondertiteling het weer automatisch ga ik weer naar de Ziggo go app begint het verhaal op nieuw op mijn Samsung tab A 2016 is dat ook het geval.
Maar nu komt het op mijn Minix U9H is dat geen probleem ik snap er helemaal niets van.
Komt het nu door de software van de
Ziggo go app of door de software van Samsung en de H96max.
Bij Ziggo en op het forum snappen ze het ook niet misschien hier maar eens proberen.
Alvast hartelijk bedankt.

Shaman

VIP
4 sep 2016
803
552
216
Begrijp ik het goed dat op jou H96max ook Nederlandstalige programma's standaard NL ondertiteld worden op de Ziggo Go app? En op je Minix U9H niet?

Tommie65

Actief
20 nov 2017
42
28
6
55
Begrijp ik het goed dat op jou H96max ook Nederlandstalige programma's standaard NL ondertiteld worden op de Ziggo Go app? En op je Minix U9H niet?
Ja dat klopt daarom snap ik het ook niet op de Minix U9H zit android versie 7.1
Op de H96max android versie 9.0
Samsung tab A 2016 android versie 8.1
Zou het misschien zo kunnen zijn dat de nextbox van software versie 4.16 naar 4.17 is gegaan ik roep ook maar wat maar vreemd is het wel

Shaman

VIP
4 sep 2016
803
552
216
Ja dat klopt daarom snap ik het ook niet op de Minix U9H zit android versie 7.1
Op de H96max android versie 9.0
Samsung tab A 2016 android versie 8.1
Zou het misschien zo kunnen zijn dat de nextbox van software versie 4.16 naar 4.17 is gegaan ik roep ook maar wat maar vreemd is het wel
Alles is mogelijk. Maar dan zou je het op al je boxen moeten hebben. Kan er zo ook geen verklaring voor geven. Heb het probleem nog niet eerder gehoord.

semiran

Nieuwkomer
19 okt 2016
1
1
6
41
Ik zou dit toch even melden bij ziggo community. Dan zal een van mijn collega,s dit escaleren.

• Like
Reacties: Shaman

Tommie65

Actief
20 nov 2017
42
28
6
55
Ik zou dit toch even melden bij ziggo community. Dan zal een van mijn collega,s dit escaleren.
Heb ik al 2 dagen geleden gedaan in de Ziggo community bij ene Mark Ziggo medewerker heb vanmiddag nog een herinnering gestuurd maar verder niks meer gehoord er bestaat al een topic waar meerdere mensen hetzelfde probleem hebben dus daarom heb ik het hier gelanceerd met de hoop iets wijzer te worden dus als het uw collega is vraag dan wanneer ik een reactie kan verwachten als daar nog geen oplossing voor is is het wel zo netjes omdat te melden verder no hard feelings