Ziggo Go op niet-ziggo netwerk kijken

Rinkertje

Forumlid
11 nov 2020
15
1
6
30
Hi,

Ik zou graag Ziggo Go op mijn niet-ziggo netwerk willen kijken maar dat lijkt via Android TV niet te gaan. Is er een manier om dit toch mogelijk te maken?

Ben benieuwd!
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Hi,

Ik zou graag Ziggo Go op mijn niet-ziggo netwerk willen kijken maar dat lijkt via Android TV niet te gaan. Is er een manier om dit toch mogelijk te maken?

Ben benieuwd!

vreemd? Hier werkt het gewoon op de shield, die heeft ook Android tv???‍♂️

neem aan dat je de app hebt geprobeerd te downloaden, en daarna binnen de app ingelogd met je gebruikersnaam en wachtwoord?

zo ja, dan nog even de volgende vraag: gebruik je toevallig een VPN? De ziggo go app werkt namelijk NIET met een VPN.

sorry dat ik je lastig val met deze vragen, maar ik probeer ook mijn hulp te bieden waar ik kan, maar kan weinig met de gegeven info?
 
vreemd? Hier werkt het gewoon op de shield, die heeft ook Android tv???‍♂️

neem aan dat je de app hebt geprobeerd te downloaden, en daarna binnen de app ingelogd met je gebruikersnaam en wachtwoord?

zo ja, dan nog even de volgende vraag: gebruik je toevallig een VPN? De ziggo go app werkt namelijk NIET met een VPN.

sorry dat ik je lastig val met deze vragen, maar ik probeer ook mijn hulp te bieden waar ik kan, maar kan weinig met de gegeven info?
Ik vind het al lang mooi dat je me wellicht helpt, dus dat is top. Ja, ik heb ingelogd met gebruikersnaam en wachtwoord en gebruik geen VPN. Ik zit dus alleen niet op een Ziggo netwerk... en ik krijg een error dat hij het daarom niet doet.
 
Ik vind het al lang mooi dat je me wellicht helpt, dus dat is top. Ja, ik heb ingelogd met gebruikersnaam en wachtwoord en gebruik geen VPN. Ik zit dus alleen niet op een Ziggo netwerk... en ik krijg een error dat hij het daarom niet doet.

ah dat verklaart natuurlijk ook een hoop?

als je familie/kennissen hebt met een ziggo netwerk, dan kan je wel inloggen met hun gegevens als ze die willen delen met je.

je moet dan wel even een eigen profiel aanmaken.

mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik de optie die @Shaman aangeeft proberen.

succes in ieder geval??
 
Maar ook voor mijn optie heb je een geldige login nodig.
 
Nee, de Ziggo Go app op Android TV werkt (tegenwoordig) alleen als je ook met een Ziggo netwerk verbonden bent. Ik kan dus bijvoorbeeld thuis wel met Ziggo Go op mijn Xiaomi Mi Box S kijken, maar bij mijn ouders op hun Android TV niet.
Ben even niet zeker hoe het zit met de Android (non TV) app. Dus bijvoorbeeld als je zo'n Chinees kastje hebt waar Android op staat zou het misschien wel kunnen werken
 
De gewone Ziggo app welke je op je telefoon of Chinees boxje zet, deze zou wel gewoon via elk netwerk moeten kunnen werken. Mits binnen Europa. Buiten Europa zal je een VPN moeten gebruiken.
 
Er is wel een ziggo app die gemod is en op elk netwerk werkt ?.... Maar die wordt zo min mogelijk gedeeld ivm blokkeren ervan..

Dus wel een beetje gemeen dat ik dit zeg en hem niet deel... ?
 
Er is wel een ziggo app die gemod is en op elk netwerk werkt ?.... Maar die wordt zo min mogelijk gedeeld ivm blokkeren ervan..

Dus wel een beetje gemeen dat ik dit zeg en hem niet deel... ?

is dat die met het oranje achtergrondje en witte letters, in plaats van een zwarte achtergrond met oranje letters? In dat geval deel ik hem ook niet?
 
is dat die met het oranje achtergrondje en witte letters, in plaats van een zwarte achtergrond met oranje letters? In dat geval deel ik hem ook niet?
Nope... Zelfs de naam Ziggo komt in deze gemodde app niet voor... ?
 
Er is wel een ziggo app die gemod is en op elk netwerk werkt ?.... Maar die wordt zo min mogelijk gedeeld ivm blokkeren ervan..

Dus wel een beetje gemeen dat ik dit zeg en hem niet deel... ?
Dan heb je het zeker over de Android TV versie, niet de gewone Android App.
 
Volgens werkt de app niet meer, ik kijk tegenwoordig gewoon via de webbrowser.

 
Dan heb je het zeker over de Android TV versie, niet de gewone Android App.
Nee, de Android TV versie is juist degene die niet werkt buiten Ziggo netwerk
Post automatically merged:

Volgens werkt de app niet meer, ik kijk tegenwoordig gewoon via de webbrowser.

Dat is alleen voor Windows. Daar zijn ze helaas gestopt met de app
 
Dan heb je het zeker over de Android TV versie, niet de gewone Android App.
Ja zeker... Daar heeft de TS het ook over...

De telefoon/tablet versie is gewoon te sideloaden... Maar werkt niet helemaal lekker...

Het beeld natuurlijk wel maar het bekende "huis, tuin en keuken" zappen is dan een aanfluiting...

Het is en blijft een scherm aanraak versie...