Ziggo Go op Xiaomi Mi Box

BennyBlanco

Forumlid
9 aug 2018
12
0
1
44
------- Toevoeging door @Spinix 9-1-2020 ----------

Praat mee over deze app in het onderstaande topic:

----------------------

Het is tijd voor een nieuwe Android box. Ben al op zoek gegaan en mijn voorkeur gaat uit naar de Mi Box maar ben er nog niet helemaal uit.

Wat ik nodig heb :
- Google Cast
- Remote met microfoon
- Kodi
- Ziggo Go app

Met name dat laatste vind ik belangrijk.
Momenteel gebruik ik een Mecool M8S PRO + en die gaat best lekker maar mist Google Cast.
Nvidia Shield vind ik te prijzig.

Werkt (na side loaden) de Ziggo Go app zonder problemen op een Mi Box?
Als dat niet zo is, is er een goed alternatief?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet of de Ziggo Go app werkt op de Mi Box (Of Shield) maar ik kan wel vertellen dat het casten via de Ziggo Go app naar de Mi Box (of Shield) prima werkt.

Jammer dat Ziggo dit niet toestaat:
 
Dat is inderdaad fijn. Maar in dit geval gebruik ik eigenlijk alleen Replay Tv. Dat werkt niet via Chromecast toch?
 
Ik heb de ziggo app en kpn app beide draaien op de xiaomi mi box ziggo doet het in mijn ogen beter.

Houd er wel rekening dat je muis besturing nodig hebt daarvoor en evt set orientation want kan zijn dat beeld gedraaid staat maar dat zie je zo ;)

Jammer dat Ziggo dit niet toestaat:

En idd mocht iemand die addon nog ergens tegen komen hoor ik dat ook heel graag al zou die zelf te maken zijn via tutorials op internet :(
 
Hey dat is mooi nieuws. Bedankt Miyagi.
Heb een airmouse dus dat komt helemaal goed.
Zal een Mi Box bestellen bij GB.

Maakt het nog uit welke? 3 of 4?
 
Ik en meeste van het forum bezitten deze

De 4 heeft andere chipset let daar even op,degene uit de link is echte android tv en internationale versie.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix
op de mi box heb ik ook de ziggo go app draaien, maar het beeld is echt slecht krijg het niet voor elkaar dat beter te krijgen. Instellingen in de app en mi box staan gewoon op 1080P helaas moet je wel een muis gebruiken bij ziggo
 
  • Like
Reacties: Spinix
De App zou inmiddels in de testfase zitten maar erg voorvarend gaat het nog niet.

dit roepen ze al maaaaaaaanden ... had ze ook om commentaar gevraagd. Maar dat was zo'n antwoord van.....
uh zeg dan niks..... lol
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
replay gebruik ik niet dus geen idee maar normaal tv kijken is echt heel slecht beeld snap er niks van. als ik naar de mi box stream nergens last van

Nou ik heb het van de zomer op de camping gebruikt toen was het goed te kijken maar nu thuis van de week getest met F1 en was het beeld zoals ik in de chat aangaf zeer slecht je kon niet eens lezen wat de stand was.

Is er in de tussen tijd iets veranderd aan die app ?
 
Nou ik heb het van de zomer op de camping gebruikt toen was het goed te kijken maar nu thuis van de week getest met F1 en was het beeld zoals ik in de chat aangaf zeer slecht je kon niet eens lezen wat de stand was.

Is er in de tussen tijd iets veranderd aan die app ?
of het lig aan de ziggo go app? of het zit in de android 8 want voor de mi update was het goed. ik gok dat ziggo loopt te kutten met die Go app
Post automatically merged:

of het lig aan de ziggo go app? of het zit in de android 8 want voor de mi update was het goed. ik gok dat ziggo loopt te kutten met die Go app
blijkbaar bekend probleem
 
of het lig aan de ziggo go app? of het zit in de android 8 want voor de mi update was het goed. ik gok dat ziggo loopt te kutten met die Go app

Nou je het zegt ik heb android 8 er thuis pas opgezet van te voren was het dus beter bij mij,dit zet je wel aan het denken ?
Of ziggo wil het gebruik ontmoedigen via andere manieren dan door hun gedicteerd
 
Dus gewoon Android 7 blijven draaien totdat officieel de Android Tv versie van de app uitkomt. Dat is mogelijk toch?
 
Dit ziet er toch wel veel belovend uit.
 
In dat artikel wordt gewoon gesproken over de Ziggo Go app die voor Apple TV en Android TV gaat komen. Is oud nieuws toch?

Als de Mi Box met Android 6 komt, hoe krijg ik die dan naar Android 7 en niet 8?
 
Dit klopt ook wel. Maar de app werkt (nog) niet 100% op android tv. Je moet hem dan ook side loaden. Werkt perfect op telefoon en tablet. Op mn shield is het nog een drama. Zeer slecht beeld