charleyr
Forumlid
- 8 okt 2019
- 23
- 18
- 6
- 67
zou het werkelijk er aan liggen omdat mijn box geroot is dat de test ziggo go tv niet werkt
Ik ben nu eindelijk een officiele Ziggo Go tester geworden bij Ziggo, maar ik kan je nu al verklappen, dat er niet of nauwelijks verschil is tov de "gelekte" versie.
Het afspelen van de streams gaat soms erg goed en dan is het beeld ook goed, echter komt het regelmatig voor, dat of de verbinding hapert met de servers waarvandaan gestreamed wordt of dat de kwaliteit geen hd is, eerder sd of soms nog minder.
Dit heeft in mijn optiek niets te maken met de app, maar meer met de backend, dus de servers waar de streams vandaan komen.
Ik heb het vermoeden, dat dit te nauw bemeten is en dat er meer vraag , dan aanbod is, dus dan worden de streams ook minder van kwaliteit en kan de verbinding dus ook wel eens haperen.
Er is een uitgebreid en speciaal topic op het Ziggo forum, echter kunnen daar alleen de officiele testers in kijken.
Wat ik daar zie, is dat er veel op/aanmerkingen zijn over de beeldkwaliteit of de verbinding!