Ziggo Go op Xiaomi Mi Box

Ja, ze zeggen dat ze bij Ziggo bezig zijn voor een app.
Dit is niet waar.
Het heeft wel op de kindersite Tweakers gestaan en TV Totaal, maar in een geschil met Ziggo, heeft men toegegeven hier helemaal niet mee bezig te zijn

Zou André een voorspellend vermogen hebben.
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Zou André een voorspellend vermogen hebben.

Eerder liet Ziggo aan Totaal TV weten dat Liberty Global voor het kabelbedrijf van de apps van Ziggo GO voor Apple TV 4 en Android TV. Wanneer de interne test wordt omgezet in een gebruikerstest onder een selecte groep abonnees is nog niet duidelijk.
???

En daarom gaven ze ook antwoord , toen ik ziggo vroeg om commentaar... Omdat ze er niet mee bezig waren, that makes sense....
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
ziggi go werkt prima bij mij 98 pro tv box alleen BBH niet krijg de tekst "',kan video niet afspelen ""
 
Ik kwam de volgende discussie tegen op het Ziggo forum , ik dacht als we nou allemaal melding maken dat we dit willen.
En ons dus laten horen.... om het verzoek kracht bij te zetten dat we dit graag willen, En hun weten dat er genoeg animo voor is .




We want Ziggo Go op Android TV !! :D
 
  • Like
Reacties: Lex
Het grootste kodi-forum van Nederland steunt uiteraard dit initiatief :D
 
Ik heb zelf 2 mediaplayers nm de A5X Max+ en de MiniM8S Pro en op beide mediaplayers heb ik ziggo go draaien en het beeld en geluid is perfect.
Beide mediaplayers draaien op Android 7.1
 
  • Like
Reacties: Lex
Nog 1x de uitleg voor Ziggo Go op de Android Tv Os,
Download vanuit je browser op je box : (Komt uit mijn Dropbox)
Download ook Set Orrietation (Dat is om mobiele weergave te kantelen naar Automatic Full of Landscape, (dat moet je wel instellen in de app)
Link :
Ga daarna naar Aptoide Tv die je zojuist gedownload hebt.
Klik op zoeken, en druk de hele naam Ziggo Go in en druk op enter. (popt niet op tijdens typen, pas na enter)
Je ziet hem staan, downloaden maar.
Na download aanklikken,inloggen, en klaar.
#Succes, meerdere mensen werken al via mijn uitleg.

Oh en de beste Antimalware programma blijft Antimalwarebytes.
En Lex, ik kijk niet in de toekomst, Liego liegt gewoon teveel. #Ziggo

Ik kwam de volgende discussie tegen op het Ziggo forum , ik dacht als we nou allemaal melding maken dat we dit willen.
En ons dus laten horen.... om het verzoek kracht bij te zetten dat we dit graag willen, En hun weten dat er genoeg animo voor is .




We want Ziggo Go op Android TV !! :D
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Nu heb ik geen ziggo, en kan de app dus ook niet testen - maar ik weet uit ervaring, dat een app ontwikkelen voor android en android tv, 2 compleet verschillende zaken zijn. Ondanks dat het onderliggende systeem hetzelfde is, werken dingen gewoon heel anders - hoop technisch geneuzel wat volledig oninteressant is - daarbij is ziggo ook een onderneming van Horizon wat de overkoepelende organisatie is, vroeger ook bekend als UPC. Nu stond de Ziggo Go app voorheen ook bekend als Horizon Go, en wil ziggo enkel ondersteuning geven voor de Ziggo eigen app. Vanuit mijn perspectief heeft ziggo dus "geprobeerd" om op basis van de horizon app een eigen versie te maken, maar missen zij gewoon de kennis - of het geld om de juiste mensen in te huren.

persoonlijk denk ik dat je rekening moet houden dat er niet heel veel ontwikkelingen zullen gebeuren omtrent de app, ik heb veel te maken met ziggo api's (application programming interface - moeilijk woord voor stukje achterkant van een website wat communiceert met apps), en ook daar is het gewoonweg een rommel - en geef ik de voorkeur aan originele horizon api's, waar ik dezelfde informatie zonder problemen kan krijgen.

Refs:
 
Gelukkig zijn er mensen die het wel kunnen uitproberen.
Je hebt gedeeltelijk gelijk.
Echter zit dat met de Ziggo Go app even iets anders.
Dat men bij Ziggo niet de juiste mensen hebben is wel duidelijk.
Ik werk altijd met eigen API Keys, of gekloond van de originele versie, hoe zou ik anders de app wel werkend hebben gekregen en hebben aangeboden op een iets wat omslachtige manier vanwege een niet geheel open Google Playstore.
Ik heb om precies te zijn 15 minuten werk gehad, en daarna draaide de app op de Nvidia Shield met een Android Tv Os.
Er zijn hier wel mensen die weten dat ik iets dieper in de wereld zit als ik soms laat merken.
Dat wil niet zeggen dat ik de mensen niet help.
Velen mensen hier hebben mijn hulp gekregen, kastjes geflasht, gebrikt/gemaakt en honderden pc`s voorzien van duall Os w10 Pro/ Android 8.1 Oreo.
Android en Android Tv zijn GEEN 2 verschillende dingen, maar dat technisch geneuzel hou ik ook maar voor me.
Ziggo is gewoon lui.

Ik zou ook heel graag horen of er 1 van de 35.000 leden hier mijn wijze hebben gebruikt ???
En?? Werkt het ?? Of typ ik voor de kat zijn staart ??
Want dan hou ik me alleen nog met mijn eigen zaken bezig, ik doe het voor jullie namelijk.

Nu heb ik geen ziggo, en kan de app dus ook niet testen - maar ik weet uit ervaring, dat een app ontwikkelen voor android en android tv, 2 compleet verschillende zaken zijn. Ondanks dat het onderliggende systeem hetzelfde is, werken dingen gewoon heel anders - hoop technisch geneuzel wat volledig oninteressant is - daarbij is ziggo ook een onderneming van Horizon wat de overkoepelende organisatie is, vroeger ook bekend als UPC. Nu stond de Ziggo Go app voorheen ook bekend als Horizon Go, en wil ziggo enkel ondersteuning geven voor de Ziggo eigen app. Vanuit mijn perspectief heeft ziggo dus "geprobeerd" om op basis van de horizon app een eigen versie te maken, maar missen zij gewoon de kennis - of het geld om de juiste mensen in te huren.

persoonlijk denk ik dat je rekening moet houden dat er niet heel veel ontwikkelingen zullen gebeuren omtrent de app, ik heb veel te maken met ziggo api's (application programming interface - moeilijk woord voor stukje achterkant van een website wat communiceert met apps), en ook daar is het gewoonweg een rommel - en geef ik de voorkeur aan originele horizon api's, waar ik dezelfde informatie zonder problemen kan krijgen.

Refs:
 
Laatst bewerkt:
Nu ik wil ook absoluut niet zeggen dat ik twijfel over je kennis, en als het zo over komt/is gekomen dan mijn excuses daarvoor. Wat ik bedoelde is dat ik zelf ook app's maak, voor android/ios. En als je buiten android studio (denk aan React/Meteor) of Cordova, dan ga je zeker merken dat een hoop dingen niet direct werken zoals je verwacht - althans ik liep tegen die problemen aan. Nu kan ik natuurlijk compleet mis zijn, maar wil hier ook absoluut geen discussie over maken :)
 
Nee hoor, geen probleem, het is allemaal iets complexer dan de meeste weten.
Daarin heb je volkomen gelijk.

Nu ik wil ook absoluut niet zeggen dat ik twijfel over je kennis, en als het zo over komt/is gekomen dan mijn excuses daarvoor. Wat ik bedoelde is dat ik zelf ook app's maak, voor android/ios. En als je buiten android studio (denk aan React/Meteor) of Cordova, dan ga je zeker merken dat een hoop dingen niet direct werken zoals je verwacht - althans ik liep tegen die problemen aan. Nu kan ik natuurlijk compleet mis zijn, maar wil hier ook absoluut geen discussie over maken :)
 
  • Like
Reacties: Reidinga
@Andre: Ik heb het gedaan op jouw manier, en ja, het werkt.
Het is alleen een shit manier om te navigeren in de APP...
En....., ik zie nergens een snelkoppeling staan van 'Ziggo GO'.
Ik kan hem alleen maar starten vanuit de explorer.
PS: Shield TV 2017.
 
Had het ook al enigszins werkend gekregen maar mijn probleem is dat Replay Tv er belabberd uitziet. Live Tv gaat wel goed.
Iemand anders die ook dit issue heeft?
Heb dus inmiddels een Mi Box 3 met Android Tv 8.0 build 2175.
 
Misschien hier maar even plaatsen.

Is er iemand bekend met waar de inlog gegevens van de app opgeslagen worden op de android box ?
Zijn die uit te lezen ?
 
Gelukkig zijn er mensen die het wel kunnen uitproberen.
Je hebt gedeeltelijk gelijk.
Echter zit dat met de Ziggo Go app even iets anders.
Dat men bij Ziggo niet de juiste mensen hebben is wel duidelijk.
Ik werk altijd met eigen API Keys, of gekloond van de originele versie, hoe zou ik anders de app wel werkend hebben gekregen en hebben aangeboden op een iets wat omslachtige manier vanwege een niet geheel open Google Playstore.
Ik heb om precies te zijn 15 minuten werk gehad, en daarna draaide de app op de Nvidia Shield met een Android Tv Os.
Er zijn hier wel mensen die weten dat ik iets dieper in de wereld zit als ik soms laat merken.
Dat wil niet zeggen dat ik de mensen niet help.
Velen mensen hier hebben mijn hulp gekregen, kastjes geflasht, gebrikt/gemaakt en honderden pc`s voorzien van duall Os w10 Pro/ Android 8.1 Oreo.
Android en Android Tv zijn GEEN 2 verschillende dingen, maar dat technisch geneuzel hou ik ook maar voor me.
Ziggo is gewoon lui.

Ik zou ook heel graag horen of er 1 van de 35.000 leden hier mijn wijze hebben gebruikt ???
En?? Werkt het ?? Of typ ik voor de kat zijn staart ??
Want dan hou ik me alleen nog met mijn eigen zaken bezig, ik doe het voor jullie namelijk.

Thanks Andre, deze ga ik proberen en zal laten weten hoe eea bevalt (op MiBox).