Ziggo Go op Xiaomi Mi Box

Staat gewoon nog een link op tweakers.
 
kan wel kijken of ik de gekraakte versie ergens kan uploaden voor de mensen hier als er interesse voor is
Ik zeg doen... Scheelt mij iig weer een zondagmiddag knutselen. En het is niet illegaal. Tis gewoon een aanpassing in een bestaande apk waar ziggo klanten netjes voor betalen
 
Heb hem aan de praat. Werkt perfect. Jammer dat ziggo hier jaren mee bezig moet wezen. En iemand op tweakers het binnen een poep en een scheet voor elkaar krijgt.
 
  • Like
Reacties: spooks
Telenet is toch het Vlaamse Broertje van Ziggo? Zou het daar ook op werken? Heb ook een yelo play login van Vlaamse vrienden.
 
Dat is de orginele versie 2.3.35 prod (16701)2019 Liberty Global.
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die zo moeilijk doen.
Het zijn links uit mijn Cloud van dropbox.
Het is toch niet zo moeilijk om even de ene link te downloaden en daarna de andere?
Daarna werkt het.
Als deze uitleg te moeilijk is kan ik beter stoppen.
Ik heb het niet tegen jou, maar tegen andere die nog steeds door blijven vragen.
@ateam278 als je de app aan hebt staan, moet je wel even naar instellingen, appvoorkeuren, en daar de kwaliteit op hoog zetten. (dat is alles)
Je hebt dan de orginele Nederlandse Ziggo Go app waarin ALLES werkt.
Dit is GEEN gekraakte versie, het is een mobiele versie, daarom heb je ook set orrientation nodig.

Mijn manier werkt ook op gewone Android dozen.
Het kost mij behoorlijk wat werk om als developer de boel draaiende te krijgen, en ik snap dat doorvragen niet.
Moet ik het filmen ????????????????????????????????????????????????
Velen gebruiken een Airmouse of een Q5 op hun Shield, en daarmee kan je prima navigeren in een NIET GEKRAAKTE APK !!
Dat betekend dat je al het aanbod uit je pakket kan bekijken.
En hij wordt door Aptoide Tv geupdate.
Een kind kan de was doen.
Een jaar geleden had ik het ook al geplaatst in dit forum.

Als je Filelinked hebt kan je ook code 55984740 gebruiken met pin 2018.
Mijn uitleg staat op pagina 3 van dit Topic.

Is dit dan de gemodde versie? Of de (standaard) versie. @Andre19721972
Anders ga ik er morgen eens mee aan de slag en de apk ontleden. Lijkt me eigenlijk niet zo heel lastig.
Maar een gespreid bedje is beter natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Dr.House en spooks