Ziggo Go op Xiaomi Mi Box

Ik stop ook met reageren.
Het enige wat ik nog blijf doen is de sonsoring voor het forum.
De rest doe ik niks meer.
Ik ben prima in staat om mezelf te verdedigen.
En daarom nu deze beslissing.
Zoek het maar uit.
Post automatically merged:

Wat denk je wel niet mierenneuker?
Lytse Kamp 33 in bakkeveen als je een grote bek hebt.

@Andre19721972 Stop eens met zeuren over jouw wijze. Ik denk dat we die wijze vrijwel allemaal wel kennen. Ja het werkt, en ja met o.a. een muis. Maar de reden dat veel mensen die Horizon app willen is juist omdat het zo perfect geïntegreerd is met Android TV. Als jij tevreden bent met je sideloaded Ziggo app is dat helemaal prima, maar stop eens met dat gezeur er over.
[/QUOTE]
 
Ik stop ook met reageren.
Het enige wat ik nog blijf doen is de sonsoring voor het forum.
De rest doe ik niks meer.
Ik ben prima in staat om mezelf te verdedigen.
En daarom nu deze beslissing.
Zoek het maar uit.
Post automatically merged:

Wat denk je wel niet mierenneuker?
Lytse Kamp 33 in bakkeveen als je een grote bek hebt.

@Andre19721972 Stop eens met zeuren over jouw wijze. Ik denk dat we die wijze vrijwel allemaal wel kennen. Ja het werkt, en ja met o.a. een muis. Maar de reden dat veel mensen die Horizon app willen is juist omdat het zo perfect geïntegreerd is met Android TV. Als jij tevreden bent met je sideloaded Ziggo app is dat helemaal prima, maar stop eens met dat gezeur er over.
[/QUOTE]

Oei @Andre19721972 , ondanks dat ik de ziggo app (welke versie dan ook) niet heb geïnstalleerd , vindt ik dit toch wel erg jammer om te lezen?

Heb nog niet heel veel contact via het forum met je gehad, maar die keren dat ik je advies gevraagd heb, heb je me keurig daarvan voorzien, iets waar ik nog steeds dankbaar voor ben.

Ik hoop dat je na je welverdiende vakantie goed bent uitgerust, en dat je wellicht nog een keer terug wil komen op je beslissing?

Voor wat het je nog waard is: bedankt, je bent een topper??
 

Oei @Andre19721972 , ondanks dat ik de ziggo app (welke versie dan ook) niet heb geïnstalleerd , vindt ik dit toch wel erg jammer om te lezen?

Heb nog niet heel veel contact via het forum met je gehad, maar die keren dat ik je advies gevraagd heb, heb je me keurig daarvan voorzien, iets waar ik nog steeds dankbaar voor ben.

Ik hoop dat je na je welverdiende vakantie goed bent uitgerust, en dat je wellicht nog een keer terug wil komen op je beslissing?

Voor wat het je nog waard is: bedankt, je bent een topper??

Kan ik me daar bij alleen maar bij aansluiten inderdaad!
 
Hi all,

Ik heb de "aangepaste" versie hier op een Xiaomi Mi Box3 met Android 8.0 geïnstalleerd, en ook ik kan bevestigen dat het prima werkt!
Eerst gebruikte ik de sideloaded Nederlandse Ziggo Go app, maar daar moest ik een Airmouse gebruiken, en hij speelde vrijwel altijd op een veel lagere resolutie af.

Dat gaat met de aangepaste Slowaakse Horizon app gewoon perfect.

Bedankt voor de informatie,

Un saludo,

Leo
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Hebben jullie ook met de aangepaste versie dat je elke week opnieuw moet inloggen? Gebruikers naam niet maar paswoord wel... Denk ongeveer na een week.. Niet precies bijgehouden
 
Hebben jullie ook met de aangepaste versie dat je elke week opnieuw moet inloggen? Gebruikers naam niet maar paswoord wel... Denk ongeveer na een week.. Niet precies bijgehouden
ja heb ik hier ook, al is het nu al een tijdje niet meer voor gekomen. Ben er nog niet achter waar dat aanligt lijkt ook niet bij iedereen zo te zijn
 
Moest vanmorgen weer opnieuw inloggen... Ag is niet storend hoor. Hij werkt iig perfect. Ook bericht gehad van ziggo na mijn vraag hoe het met gemak zit met de android tv "originele" versie. Reactie was we zijn er achter de schermen vollop mee bezig en zal niet zo heel lang meer duren.... We zullen het meemaken... Momenteel dik tevreden met de aangepaste versie
 
Aller eerst, dankjewel voor het posten van de apk. Zou je hem misschien opnieuw willen uploaden want ik krijg de melden dat de free hosting expired is. Bvd
Post automatically merged:

Inmiddels een weekje in gebruik. De aangepaste versiedan. En wat een verademing. Werkt vlekkeloos.
Heb het nu nog niet echt nodig. Maar straks met het "mooie" weer buiten f1 kijken wordt dan eindelijk eens zonder horten en stoten. Deed het afgelopen zomer via shield dan chrome cast. Dit liep niet echt lekker. Het kan dus we he ziggo.... ??
Zou je de apk met mij willen delen? Ik kan hem namelijk nergens vinden.
 
Laatst bewerkt:
Hallo mannen... ik ben sinds vandaag op de site. Ik was inderdaaad op zoek naar ziggo app icm mi box s.

De links die hier worden gepost werken niet meer?
Kan iemand me hierbij helpen?
Ik heb zelf via es file explorer en een usb meerdere variante van ziggo go app geprobeerd... ik heb hem werkend maar scherm kantelt :-(
 
Scherm kantellen kun je set oriention voor gebruiken.
ik heb dit net geprobeerd maar ik heb geen muis of keyboard met muispad

Edit: ik heb inmiddels ook een BT keyboard besteld( is ook handig voor andere zaken, maar nu versneld)

Rii i8+ Bluetooth QWERTY

You must be registered for see images attach
 

Bijlagen

  • IMG_20190521_111635.jpg
    IMG_20190521_111635.jpg
    3,4 MB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt: