Ziggo Go op Xiaomi Mi Box

Nu wel echt dan ;)
Als het in verleden al niet waar had geweest , had Ziggo echt wel aan de bel getrokken.
Er zitten op het forum ook mensen van ziggo .... allemaal beetje onrustmakerij geweest, met niet waar blabla
Ze zijn alleen niet zo snel , maar logisch. Ze willen het hele Horizon box drama niet weer mee maken, doordat er niet goed/genoeg getest was vooraf
 
Als het in verleden al niet waar had geweest , had Ziggo echt wel aan de bel getrokken.
Er zitten op het forum ook mensen van ziggo .... allemaal beetje onrustmakerij geweest, met niet waar blabla
Ze zijn alleen niet zo snel , maar logisch. Ze willen het hele Horizon box drama niet weer mee maken, doordat er niet goed/genoeg getest was vooraf

Die laatste zin heb je een GROOT punt mee idd dat was een script voor een DRAMA serie idd ;)

P.s. dat kpn ook maar met zoiets komt :(
 
Laatst bewerkt:
Er gloort wellicht licht aan de "horizon" ....

Hopelijk nog voor april 2019... Dan kunnen we nog mooi het nieuwe seizoen van kijken via Android TV. :love:

Even offtopic: Weet iemand in wat voor kwaliteit Ziggo series en films aanbiedt via de Ziggo Go app?
 
Ik heb de ziggo app en kpn app beide draaien op de xiaomi mi box ziggo doet het in mijn ogen beter.

Houd er wel rekening dat je muis besturing nodig hebt daarvoor en evt set orientation want kan zijn dat beeld gedraaid staat maar dat zie je zo ;)



En idd mocht iemand die addon nog ergens tegen komen hoor ik dat ook heel graag al zou die zelf te maken zijn via tutorials op internet :(
Hoi ik heb een een vraagje hoe heb je de ziggo go app op je box gekregen? Ik heb hem nu ook maar krijg niet de ziggo go app er op alvast bedankt
 
Ik heb de gekraakte ziggo tv op de shield draaien, en moet zeggen werkt echt perfect hoor.
niks moeilijk doen met een muis enzo
 
En dat betreft deze spooks :
 
  • Like
Reacties: spooks
Dan zit er voor de twee bovenstaande Ziggo gebruikers niks anders op dan te wachten tot deze app in Nederland officieel uitkomt binnenkort.
 
Lesje Ziggo Go, (Is niet illegaal, want je kan alleen maar kijken naar de kanalen waarvoor je betaald)
Ziggo was wel flauw om mijn uitleg te verwijderen in het Ziggo forum.
Dit terwijl ze zelf vorig jaar nog beloofde aan TV Totaal en Tweakers dat ze ook met een app zouden komen voor de Android Tv Os. (Maar zoals gewoonlijk is het Liego)
Druk maar in op Google, en je zal zien dat ik gelijk heb.

Maar bij deze !!!!

Download set-orientation via en open het en stel hem in op Automatic full.

Download daarna Aptoide Tv via

Open Aptoide Tv en klik op het zoekteken (Vergrootglas)
Typ volledig in Ziggo Go en druk op zoeken.
Daar staat mijn buildversie en werkt, Download deze.
Als er een melding komt dat het mogelijk niet werkt, gewoon doorgaan.
Daarna inloggen in de app van Ziggo en klaar.
Ga wel even naar instellingen en dan appvoorkeuren binnen de app om een aantal dingen goed te zetten zoals beste kaliteit etc..

Deze wijze werkt op iedere Android Tv box.
De downloadlinken komen uit mijn eigen cloud.
En Ziggo kan de app niet platleggen, daarmee gaat de orginele versie van hun ook moeilijk doen.
Ziggo mag best meelezen.
Gr. Andreas Jerphanion.

Voor mensen die nog wachten op firmware, sorry, ik had de wasmachine stuk, die is reeds vervangen voor een nieuwe, en ben daardoor nergens aan toe gekomen.
De machine staat in een propvol washok in ons appartement met droger erop etc.
Post automatically merged:

hahaha Lex, echt niet. #LOL

Dan zit er voor de twee bovenstaande Ziggo gebruikers niks anders op dan te wachten tot deze app in Nederland officieel uitkomt binnenkort.
 
Laatst bewerkt:
Is dit dan de gemodde versie? Of de (standaard) versie. @Andre19721972
Anders ga ik er morgen eens mee aan de slag en de apk ontleden. Lijkt me eigenlijk niet zo heel lastig.
Maar een gespreid bedje is beter natuurlijk.
 
Het zal wel aan mijn eigen lompheid liggen, maar waarom kan ik de app (icoontje..) nergens vinden om te starten??
 
@Paul11 Apps die je "sideload" zijn Android versies voor smartphones / tablets die niet verschijnen op je hoofdscherm. De app Sideload Launcher uit de Playstore kan je gebruiken, dan heb je alle sideload apps via een app in een overzicht. En de app staat ook in Instellingen > Apps.
 
  • Like
Reacties: Paul11