Ziggo Go op Xiaomi Mi Box

We doen iedere maand een duit in het zakje van PayPal, maar ik kan het soms niet laten om toch steeds weer dingen weg te geven als ik bijvoorbeeld nog 7 Q5 AB in de kast heb liggen.
De meeste mensen weten dat ik niet al te moeilijk ben.
Ik ga iig wel mijn eigen geld vragen + verzending, anders is het niet vol te houden.
Ik lever alles tegen inkoopprijs.
Net als die batterijen voor de Shield AB, bij KoudeBlauw 8,99 per 2, en via mij dezelfde van GP voor 1 euro per 2.
Ik ga er vanuit dat men daar niet zo zwaar aan zal tillen om die kosten te vergoeden.
Ik wil er iig niets aan verdienen.

Lex, bekijk die box eens die ik steeds aanprijs.
Ik heb hem zelf in huis, 35 euro is geen geld, werkelijk alles is te downloaden uit de playstore onder Android 9 Pie.
4Gigh Ram en 64Gigh rom met de RK3318.
Dat ding is snel !!
Mijn 2 orginele met de RK3399 van 113 euro per stuk kunnen er niet aan tippen.

Wij zijn super blij met alle hand en spandiensten die jij en Anita hier verrichten op dit forum André ... maar dat mag natuurlijk nooit ten koste gaan van jullie eigen welzijn, en in dit geval financieel .
Laat dat alles gratis weggeven straks in December maar over aan die goedheiligman ?
 
  • Like
Reacties: karavaan en morris
Is er nog ergens een linkje naar een werkende Horizon TV app voor Android TV te vinden?
 
Ik vind het wonderbaarlijk hahaha.
Ik krijg het steeds niet voor elkaar, misschien moet ik de Vpn maar eens uitdoen.
Ik ken alleen mijn wijze, een alternatief is hier altijd tijdelijk, maar ik snap nu wel beter waarom mensen liever de buitenlandse willen hebben.
Omdat ik een muis op de AB heb, blijf ik het op mijn wijze doen, voor mensen zonder muis werkt dat Kl.te.
Maar wel altijd handig als het weer eens niet werkt als alternatief.

Ik pik de link ook weer mee.
Gr.


Heb je hier wat aan plaatst door @Satbeginner
 
Hier werkt de buitenlander ook nog steeds zonder probleem. Wil niet meer op Engels maar ja helaas pindakaas. Vind de zenders ook zo wel.
Gebruik jouw versie trouwens ook hoor. Als backup. Toevallig vanmiddag met de buitenlandse versie verschrikkelijk slecht beeld (qualificatie f1)
Jou versie geen centje pijn. Via mn foon gebruik ik de shield remote. Tis meer gevalletje makkelijkig heid. Een afstandsbediening de boel regelen...
Maar nood breekt wet... Ben allang blij dat ik buiten tv kan kijken... Ivm klikko/onee ziggo.... (tis laatste tijd weer drama met ze pfff) internet bagger 5ghz en 2.4ghz.. En de decoders.... Een groot drama.. Maar laten we niet klagen he. Krijgen mooi weer ?
 
Hier werkt de buitenlander ook nog steeds zonder probleem. Wil niet meer op Engels maar ja helaas pindakaas. Vind de zenders ook zo wel.
Gebruik jouw versie trouwens ook hoor. Als backup. Toevallig vanmiddag met de buitenlandse versie verschrikkelijk slecht beeld (qualificatie f1)
Jou versie geen centje pijn. Via mn foon gebruik ik de shield remote. Tis meer gevalletje makkelijkig heid. Een afstandsbediening de boel regelen...
Maar nood breekt wet... Ben allang blij dat ik buiten tv kan kijken... Ivm klikko/onee ziggo.... (tis laatste tijd weer drama met ze pfff) internet bagger 5ghz en 2.4ghz.. En de decoders.... Een groot drama.. Maar laten we niet klagen he. Krijgen mooi weer ?

Hmmm kwalificatie F1 hé? Ik denk dat we meer gemeen hebben als alleen kodi?

Ben zelf net over gegaan op het alles in 1 Max abbonement, sindsdien heel veel errors in mijn modem, heb Shitgo al gebeld, en gevraagd of ze een buitennetwerkmonteur konden langs sturen, dit omdat het T3 errors betreft, en dat wil eigenlijk zeggen dat het signaal ergens tussen de CMTS en mijn hoofdaansluiting verminkt wordt en daardoor niet goed mijn woning binnen komt, met af en toe traag of geen internet als gevolg?

Monteur moet nog contact met me opnemen, hopelijk snel.

Heb dan wel weer bij mijn abbo de nieuwe mediabox next gekregen, en moet zeggen dat ik daar dan wel weer erg over te spreken ben. (Behalve die vervelende cec schakeling die ik niet softwarematig kan uitschakelen).

Deze box werkt eigenlijk precies hetzelfde als de ziggo go app, met dezelfde lay-out, live tv kijken of een replay, hij download gemiste uitzending vanuit de ziggo cloud, en kan ook 4K aan, alhoewel dat nog niet wordt uitgezonden, maar ziggo is er mee bezig werdt mij verteld.

De Formule 1 wordt al in 4K opgenomen, en het ligt in de lijn der verwachting dat dit één van de eerste dingen wordt die in 4K zal worden uitgezonden. Ik zeg kom maar op?
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Heb jij nog geen Q5? AB? anders bestel ik er nog een stuk of 10.
De alternatieve Ziggo Go is wel een MOD versie.
Je moet wel bij instellingen/appvoorkeuren de kwaliteit op hoog zetten.
Kwa AB heb ik ook nog een Airmouse+toestenbord in 1.
Ik vond de Airmouse zelf niet fijn, misschien jij wel, en kost bijna 20 euro wat maar wat in de kast ligt.
Zit keurig nieuw in de doos, en ach, of hij in de kast ligt, of ik geef hem weg... dat vind ik niet echt een probleem.
Ik heb wel prive een williekeurig adres nodig mocht je hem willen ontvangen komende week.
Dan gaat hij maandag de deur uit.

Hier werkt de buitenlander ook nog steeds zonder probleem. Wil niet meer op Engels maar ja helaas pindakaas. Vind de zenders ook zo wel.
Gebruik jouw versie trouwens ook hoor. Als backup. Toevallig vanmiddag met de buitenlandse versie verschrikkelijk slecht beeld (qualificatie f1)
Jou versie geen centje pijn. Via mn foon gebruik ik de shield remote. Tis meer gevalletje makkelijkig heid. Een afstandsbediening de boel regelen...
Maar nood breekt wet... Ben allang blij dat ik buiten tv kan kijken... Ivm klikko/onee ziggo.... (tis laatste tijd weer drama met ze pfff) internet bagger 5ghz en 2.4ghz.. En de decoders.... Een groot drama.. Maar laten we niet klagen he. Krijgen mooi weer ?
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Ha ha ja dan hebben we zeker wat gemeen...

Ik sta eigenlijk op het punt om ziggo de rug toe te gaan keren. Word er gek van afstandsbediening is een drama box is traaaag.
Toevallig week of wat geleden een groot drama was het weer geen internet.
Bellen. Als antwoord : "nee meneer er is echt geen storing zullen we een monteur sturen? Maar ligt het probleem bij u moeten we de kosten in rekening brengen" Ik heb g*d gloeiende g*dv*rd*mme nergens aan gezeten en de troep doet het niet.
Maar zo rustig als ik ben.... Hier maar bij gelaten...
Meisje aan de telefoon is ook niet wijzer krijgt instructies van hoger hand. Even Twitter nagekeken ja hoor landelijke storing. Op storing. nl ziggo niks aan de hand ja aan mn r**t
Ze steken mij de gek niet aan hoor... Heb wel degelijk verstand van modems routers en dat hele santemekliekie. Maar ze proberen het toch.. Nogmaals die meiden bij het call center weten ook niet beter..
Maar het wordt wel mooi weer.....
Post automatically merged:

Heb jij nog geen Q5? AB? anders bestel ik er nog een stuk of 10.
De alternatieve Ziggo Go is wel een MOD versie.
Je moet wel bij instellingen/appvoorkeuren de kwaliteit op hoog zetten.
Kwa AB heb ik ook nog een Airmouse+toestenbord in 1.
Ik vond de Airmouse zelf niet fijn, misschien jij wel, en kost bijna 20 euro wat maar wat in de kast ligt.
Zit keurig nieuw in de doos, en ach, of hij in de kast ligt, of ik geef hem weg... dat vind ik niet echt een probleem.
Ik heb wel prive een williekeurig adres nodig mocht je hem willen ontvangen komende week.
Dan gaat hij maandag de deur uit.
Nee q5 heb ik nog niet. Ja was besteld maar zoals wel vaker gebeurd gaat er wel eens wat mis bij de afhaal Sjinees. Dus is nooit aangekomen. Zo'n toetsenbordje heb ik ook wel. Maar kan ik niet aan wennen
 
Laatst bewerkt:
Herkenbaar idd.
En dan beloven ze tegen Tweakers (Ziggo`s forum maatjes) en Tv Totaal al bijna 2 jaar geleden dat ze eindelijk met de Ziggo Go app zouden komen.
Zie o.a >>
Maar Liego ontkent dat nu weer.
De reden, het zou ICT matig te lastig zijn #Gelul.
Dus ik heb de hele wijze in het forum van Ziggo geplaatst.
Gaat die RONALD van ZIGGO het verwijderen, omdat het niet legitiem zou zijn.
Wees eens eerlijk, is mijn wijze illegaal?
NEE, ik neem een mobiele versie die ik met Set orrientation in Lanscape of Automatic full zet, waardoor het beeld draait in de juiste verhouding.
Niks illegaals aan.
Veel mensen hier hebben veel gemeen met elkaar.
De ene vult de ander aan, want ook ik weet niet alles.
Maar techniek is altijd een groot onderdeel geweest in mijn leven.
Dat begon al op 6 of 7 jarige leeftijd met een zelfbouw pakket om een Fm radio te bouwen.
Floppie ook haha, alleen hij is iets ouder als ik, en hij bouwde toen een AM radio.
Je moet Ziggo gewoon behouden.
Ik ben ook overgestapt geweest, maar overal is er wel wat.
En Tv pakketten hahahaha.... uhhh nee, ik heb IPTV voor 3,99 per maand waar 40.000 zenders inzitten in HD only.
Uiteraard zeg ik het hier niet, maar wie mij wat verder volgt moet het weten.
Geen gebuffer en oohh zo fijn om alles te hebben van Foxsport tot filmnet in minimaal 720 en 1080, ik ben ooit 1 stream in 570 (of zoiets) tegen gekomen, maar dat was maar bij 1 zender.

Ha ha ja dan hebben we zeker wat gemeen...

Ik sta eigenlijk op het punt om ziggo de rug toe te gaan keren. Word er gek van afstandsbediening is een drama box is traaaag.
Toevallig week of wat geleden een groot drama was het weer geen internet.
Bellen. Als antwoord : "nee meneer er is echt geen storing zullen we een monteur sturen? Maar ligt het probleem bij u moeten we de kosten in rekening brengen" Ik heb g*d gloeiende g*dv*rd*mme nergens aan gezeten en de troep doet het niet.
Maar zo rustig als ik ben.... Hier maar bij gelaten...
Meisje aan de telefoon is ook niet wijzer krijgt instructies van hoger hand. Even Twitter nagekeken ja hoor landelijke storing. Op storing. nl ziggo niks aan de hand ja aan mn r**t
Ze steken mij de gek niet aan hoor... Heb wel degelijk verstand van modems routers en dat hele santemekliekie. Maar ze proberen het toch.. Nogmaals die meiden bij het call center weten ook niet beter..
Maar het wordt wel mooi weer.....
Post automatically merged:


Nee q5 heb ik nog niet. Ja was besteld maar zoals wel vaker gebeurd gaat er wel eens wat mis bij de afhaal Sjinees. Dus is nooit aangekomen. Zo'n toetsenbordje heb ik ook wel. Maar kan ik niet aan wennen
Post automatically merged:

Ja, en om het je makkelijk te maken verwijs ik even.

De eerste link is zonder muis, een Engelse werkend versie voor Ziggo Go.
De 2e wijze is met muis, en een MOD versie.

Het is niet mijn bedoeling om steeds door te wijzen naar mijn link, ik doe het nu uit gemakzucht.

Is er nog ergens een linkje naar een werkende Horizon TV app voor Android TV te vinden?
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds tevreden met mijn shield box. Draait als een dolle. Ik zit zelfs te twijfelen om die exra mediabox van ziggo weg te doen als dit zo blijft werken.
Tweede box is onderweg (h96 max) dus ben benieuwd. Wat is dat banggood traaaaaag trouwens. Ik bestel meesta van aliexpress, dat gaat nogal. Bij bangood krijg ik na 10 dagen pas wat beweging te zien in de shipment pfff. wachten is niet mijn sterkste punt

Over ziggo, ik ben eigenlijk dik tevreden over ziggo. alleen begin van het jaar een flinke storing gehad, verder kan ik me niet eens meer herinneren. Misschien dat het uitmaakt in welk gebied je zit. Hier begint wel het ge-touwtrek om glasvezel. Ik heb me opgegeven voor een giabit internet only verbinding. Ik wil ziggo dan met een minimaal pakket aan blijven houden. Grootste drempel is het veranderen van email adres...daarom blijf ik bij ziggo. en formule 1, die moet je anders ook weer los erbij kopen bij een andere provider. Misschien ook maar eens naar iptv optie kijken.

gr
Maurice
 
Op mijn ziggo e-mail @home.nl komt alleen info van ziggo binnen,
ik heb bewust voordat ik ziggo toentertijd @Home internet had en internet van (planet KPN)
een e-mail aangemaakt van @gmail.com naast mijn bedrijfsmail info@....
Wilde niet afhankelijk zijn van een provider, zodat ik kan veranderen als een provider mij niet meer bevalt.
 
Trace maar met een andere pagina, want die van mij zijn vandaag aangekomen in Nederland.
Banggood Trace is K.., maar verzending duurt ook maar 10 werkdagen bij boxjes.
Klein spul gaat op de boot en duurt wel 6 weken.
tot aan .net weg halen, dit is mijn link, dan wordt het


Nog steeds tevreden met mijn shield box. Draait als een dolle. Ik zit zelfs te twijfelen om die exra mediabox van ziggo weg te doen als dit zo blijft werken.
Tweede box is onderweg (h96 max) dus ben benieuwd. Wat is dat banggood traaaaaag trouwens. Ik bestel meesta van aliexpress, dat gaat nogal. Bij bangood krijg ik na 10 dagen pas wat beweging te zien in de shipment pfff. wachten is niet mijn sterkste punt

Over ziggo, ik ben eigenlijk dik tevreden over ziggo. alleen begin van het jaar een flinke storing gehad, verder kan ik me niet eens meer herinneren. Misschien dat het uitmaakt in welk gebied je zit. Hier begint wel het ge-touwtrek om glasvezel. Ik heb me opgegeven voor een giabit internet only verbinding. Ik wil ziggo dan met een minimaal pakket aan blijven houden. Grootste drempel is het veranderen van email adres...daarom blijf ik bij ziggo. en formule 1, die moet je anders ook weer los erbij kopen bij een andere provider. Misschien ook maar eens naar iptv optie kijken.

gr
Maurice
 
Op mijn ziggo e-mail @home.nl komt alleen info van ziggo binnen,
ik heb bewust voordat ik ziggo toentertijd @Home internet had en internet van (planet KPN)
een e-mail aangemaakt van @gmail.com naast mijn bedrijfsmail info@....
Wilde niet afhankelijk zijn van een provider, zodat ik kan veranderen als een provider mij niet meer bevalt.

Ja, dat is de beste oplossing. Ik heb al te lang gewacht en heb mu drempelvrees haha. Ik zit ook nog met een @home.nl mail adress. Misschien toch maar eens een keer mijn eigen domein claimen, dan zijn we van die ongein af. Ik moet er nu even niet aan denken hoeveel mensen mijn adres hebben en ook nog eens al die webshops e.d. Er zou email portatie moeten kunnen nbestaan, net als nummer portatie voor je mobiel en vaste lijn.
Post automatically merged:

Trace maar met een andere pagina, want die van mij zijn vandaag aangekomen in Nederland.
Banggood Trace is K.., maar verzending duurt ook maar 10 werkdagen bij boxjes.
Klein spul gaat op de boot en duurt wel 6 weken.
tot aan .net weg halen, dit is mijn link, dan wordt het

Nou je hebt wederom gelijk Andre :)
Ik heb de 17track app al een tijd geinstalleerd op mijn telefoon. De tracking informatie is zojuist ge-update. Dus morgen komt het kastje als alles goed verloopt bij postnl. De afstandbedieningen waren er al via Alie.
 
Yes !!
Ik heb ze al langs de douane haha
Bg update bijna nooit.
Gebruik maar mooi die 17Track, die werkt bij alle vervoerders wereldwijd.
Dan duurt het bij jou ook nog een dag of 4 a 5, dan heb je hem in huis (binnen die tijd)
Je moet hem wel koelen hoor.
Ik heb er al 1, en er komen er nog 2, ze werken prima als je koelt.
Dat moet jij toch wel klaar krijgen #LOL

Ja, dat is de beste oplossing. Ik heb al te lang gewacht en heb mu drempelvrees haha. Ik zit ook nog met een @home.nl mail adress. Misschien toch maar eens een keer mijn eigen domein claimen, dan zijn we van die ongein af. Ik moet er nu even niet aan denken hoeveel mensen mijn adres hebben en ook nog eens al die webshops e.d. Er zou email portatie moeten kunnen nbestaan, net als nummer portatie voor je mobiel en vaste lijn.
Post automatically merged:



Nou je hebt wederom gelijk Andre :)
Ik heb de 17track app al een tijd geinstalleerd op mijn telefoon. De tracking informatie is zojuist ge-update. Dus morgen komt het kastje als alles goed verloopt bij postnl. De afstandbedieningen waren er al via Alie.
 
Yes !!
Ik heb ze al langs de douane haha
Bg update bijna nooit.
Gebruik maar mooi die 17Track, die werkt bij alle vervoerders wereldwijd.
Dan duurt het bij jou ook nog een dag of 4 a 5, dan heb je hem in huis (binnen die tijd)
Je moet hem wel koelen hoor.
Ik heb er al 1, en er komen er nog 2, ze werken prima als je koelt.
Dat moet jij toch wel klaar krijgen #LOL


Ik heb inderdaad verkeerd gekeken, ander pakketje vanuit china komt morgen. Naja, nog even wachten dan :)
Ja worden die dingen zo warm? Dan plemp ik er een grote passieve koeling op. Ik zaag dat kastje wel op maat. Die kleuren doen me toch al niet zoveel. Dat hallucinerende paars en blauw mag weg haha.
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Mijn oorsprong ligt ook in de electronica, en ja, bijna alle kastje van plastic worden warm.
De warmte kan nergens heen.
Je kan hem ook op een koeler zetten, en dan in de hoekjes van de ventilator in iedere hoek een rubber dopje lijmen.
Dan komt hij niet op je Tv meubel te staan, maar op zijn rubber dopjes en heb je ook airflow.
Appelje ,eitje voor ons.
De kastjes uit China zijn niet slecht, maar vaak liggen de problemen in overheating of de adapter van 2000Mah is wat te licht.
2500Mah minimaal is wel aan te raden.
Ik heb er toen een zooi gekocht op een radiomarkt (Meppel)
Mocht je kastje uit gaan vallen, dan moet je het direct in die hoek zoeken.
Maar het kan ook meevallen, eerst maar koelen en dan maar zien.
Ik heb er al 1 aan de stroom, en gaat op de 2/16 versie prima met 2000Mah, maar de 4/64 vraagt toch wel wat meer.
Die adapters zijn allemaal standaard in China, en niet van de beste kwaliteit.
Prima ding voor dat geld, paar aanpassingen en gaan met die appel..

Ik heb inderdaad verkeerd gekeken, ander pakketje vanuit china komt morgen. Naja, nog even wachten dan :)
Ja worden die dingen zo warm? Dan plemp ik er een grote passieve koeling op. Ik zaag dat kastje wel op maat. Die kleuren doen me toch al niet zoveel. Dat hallucinerende paars en blauw mag weg haha.
 
U vraagt wij draaien ?