Ziggo Go op Xiaomi Mi Box

Ik heb de ziggo go app werkende gekregen op de X96 (die nu helaas is overleden) weet helaas niet meer hoe,
dus hoop dat ik hem op de nieuwe box weer geinstalleerd krijg
 
Iemand not de meest recente apk van de Ziggo Go app voor mijn Xiaomi Box S? Thanks!

Werkt dit niet meer van de vorige pagina uit dit topic ?
 

Werkt dit niet meer van de vorige pagina uit dit topic ?
Getest @mrmiyagi en link werkt nog steeds... De download bedoel ik dan he... Staat hier op alle 2 mn shields en werkt perfecto... (al paar maand lang)... Nu nog (steeds) wachten op ziggo Nederland... Schijnt nogal lastig te wezen.... Pfff...
Een Nederlandse hacker hackt een buitenlandse versie... Tis binnen paar minuten voor mekaar... Ziggo Nederland al paar jaar bezig..... Tja. Zeg het maar
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Getest @mrmiyagi en link werkt nog steeds... De download bedoel ik dan he... Staat hier op alle 2 mn shields en werkt perfecto... (al paar maand lang)... Nu nog (steeds) wachten op ziggo Nederland... Schijnt nogal lastig te wezen.... Pfff...
Een Nederlandse hacker hackt een buitenlandse versie... Tis binnen paar minuten voor mekaar... Ziggo Nederland al paar jaar bezig..... Tja. Zeg het maar

als ik de horizon tv app uit dit topic installeer kan ik deze niet openen, open deze dan wel in een endroid emulator misschien is dat het issue?
 

Werkt dit niet meer van de vorige pagina uit dit topic ?
O hij staat er inmiddels op... Maar wel in 't Pools helaas.. Kan ik dat ook nog zelf fixen toevallig?
 
Laatst bewerkt:
als ik de horizon tv app uit dit topic installeer kan ik deze niet openen, open deze dan wel in een endroid emulator misschien is dat het issue?
Werkt alleen op android tv... Niet op bijvoorbeeld tablet foon etcetera... Meeste (allemaal eigenlijk) sjineese boxen zijn clonen van tablet of telefoon android versies. Daar gaat deze niet op werken.... Ff de @Andre19721972 versie zoeken... Via filelinked
Post automatically merged:

Werkt alleen op android tv... Niet op bijvoorbeeld tablet foon etcetera... Meeste (allemaal eigenlijk) sjineese boxen zijn clonen van tablet of telefoon android versies. Daar gaat deze niet op werken.... Ff de @Andre19721972 versie zoeken... Via filelinked
Nee alleen op pools en stjechieverwegiestan... Was eerst ook Engels maar dat was zo ineens niet meer te installeren
Post automatically merged:

Werkt alleen op android tv... Niet op bijvoorbeeld tablet foon etcetera... Meeste (allemaal eigenlijk) sjineese boxen zijn clonen van tablet of telefoon android versies. Daar gaat deze niet op werken.... Ff de @Andre19721972 versie zoeken... Via filelinked
Post automatically merged:


Nee alleen op pools en stjechieverwegiestan... Was eerst ook Engels maar dat was zo ineens niet meer te installeren
Sorry klikte ff te snel bedoelde de filelink hier ergens op de site... Vind link ff niet zo snel
Post automatically merged:

Werkt alleen op android tv... Niet op bijvoorbeeld tablet foon etcetera... Meeste (allemaal eigenlijk) sjineese boxen zijn clonen van tablet of telefoon android versies. Daar gaat deze niet op werken.... Ff de @Andre19721972 versie zoeken... Via filelinked
Post automatically merged:


Nee alleen op pools en stjechieverwegiestan... Was eerst ook Engels maar dat was zo ineens niet meer te installeren
Post automatically merged:


Sorry klikte ff te snel bedoelde de filelink hier ergens op de site... Vind link ff niet zo snel
Sorry beetje chaotisch nu... Maar die bedoel ik... @Andre19721972 zal nog wel bij vallen
 
Laatst bewerkt:
Niemand wil blijkbaar geloven dat de alternatieve wijze met muis ALTIJD werkt.
Het is een MOD versie.
Goed lezen.
Mijn Filelinked verwijst je toch eerst naar hier :
Daarna kan je al het genoemde uit mijn Filelinked halen.
Store : 55984740 met pin 2018
Lees eerst het hele verhaal, het is een MOD versie waar je een muisfunctie voor nodig hebt op je AB.
Ik snap dat men daar niet van houd, maar wel de enige MOD versie die ook word geupdate.
Ik gebruik hem nu haast 3 jaar, en heeft me ontzettend veel moeite gekost om het werkend te krijgen..
Deze versie werkt WEL op alle apparaten.
Die buitenlandse link niet!!

Dit is geen illegaal content, je kan alleen je eigen abonnement aanmelden van Ziggo.

Werkt alleen op android tv... Niet op bijvoorbeeld tablet foon etcetera... Meeste (allemaal eigenlijk) sjineese boxen zijn clonen van tablet of telefoon android versies. Daar gaat deze niet op werken.... Ff de @Andre19721972 versie zoeken... Via filelinked
Post automatically merged:


Nee alleen op pools en stjechieverwegiestan... Was eerst ook Engels maar dat was zo ineens niet meer te installeren
Post automatically merged:


Sorry klikte ff te snel bedoelde de filelink hier ergens op de site... Vind link ff niet zo snel
Post automatically merged:


Sorry beetje chaotisch nu... Maar die bedoel ik... @Andre19721972 zal nog wel bij vallen
 
Tja ik heb ook regelmatig aangeven gemak dient de mens... Jou versie werkt ook perfect hoor... Andre.. Maar de android tv versie werkt net iets "luier" zappen net zoals we al ik weet niet hoeveel jaar doen... Tja weet nog wel onze eerste tv... Moest je er "jawel jeugd" na toe lopen om um van de zender te verzetten... Eerst nog zon boxje die kwam onder uit de tv met draai wieltjes... Aristona dagk... Later die aanraak knoppen...
 
  • Grappig
Reacties: Andre19721972
hahahaha
Mijn eerste Tv had 2 draaiknoppen aan de zijkant en was zwart wit.
In de jaren 80 heb ik een tijdje oude tv`s en radios gespaard.
Maar de hele zolder stond op het laatst vol (net een museum)
Een paar zeeeeeeeer antieke radios heb ik gehouden, de rest is naar een museum gegaan.
(En ik heb nog een splinternieuwe bandrecorder staan van half Phillips, en Half Arristona, en een Jupiter Jukebox uit 1954 (stereo) met al zijn originele singels er nog in.
HEEL VEEL orginele 1e druk van Elvis.
Ik begrijp de mensen wel dat ze liever voor lui gaan met de Ziggo app, maar het moet toch frustrerend zijn als het iedere keer niet meer werkt.
En jij hebt toch wel een Airmouse luilak hahahaha

Tja ik heb ook regelmatig aangeven gemak dient de mens... Jou versie werkt ook perfect hoor... Andre.. Maar de android tv versie werkt net iets "luier" zappen net zoals we al ik weet niet hoeveel jaar doen... Tja weet nog wel onze eerste tv... Moest je er "jawel jeugd" na toe lopen om um van de zender te verzetten... Eerst nog zon boxje die kwam onder uit de tv met draai wieltjes... Aristona dagk... Later die aanraak knoppen...
 
  • Like
Reacties: ateam278
Ag dat het perfect werkt is natuurlijk niet waar... Tenminste of ik heb inmiddels weer wat gemist? (nieuwe apk?)

Tv kijken werkt wel perfect maar films en series (ondemand gebeuren wat in mn pakket zit) is een no go... Op vakantie heb ik goed gebruik gemaakt van mn shield en de aangepaste horizon versie... Zappen net as thuis.. ? F1 bijvoorbeeld... Geen centje pijn

Maar ze mogen zich toch eigenlijk wel de ogen uit hun kop schamen bij "kliko" dat ze dit anno 2019 noch niet onder controle hebben...

Eigenlijk gewoon triest... Al meerdere mails hun kant op gestuurd... Antwoord: "we zijn ermee bezig meneer het zal niet zo heel lang meer duren" gaat al zowiezo 1.5 jaar zo...

Vertrouwen zakt iig steeds verder.. Iemand zit thuis achter zn pc tje en past een buitenlandse apk aan... Hier zitten de bolle bozen plus hun geleerden van "kliko" en houden hun klanten aan het wel bekende lijntje... Erg jammer iig...
 
  • Geweldig
Reacties: anita 51
Anita kwam het tegen op internet.
Net als die belofte aan Tv Totaal en aan Tweakers dat men met een App zou komen voor de Android Tv Os in 2016.
Ik heb hier een box met Android TV met full open playstore, daar staat gewoon Ziggo Go in.
De meeste gebruiken nu toch mijn alternatieve route.
Een MOD versie die word bijgehouden, en alles werkt gewoon, met het nadeeltje vanwege de nodige muis of muisfunctie.
Ik moet zelf even achter een vliegmuis aan #LOL
Ik heb een mooie gezien voor 5,65 maar de verzending zit een fout in 66 euro of meer.
Via dezelfde verkoper heb ik al meer gekocht.
Ik probeer het hem duidelijk te maken in het Engels en via Google Translate in het Chinees.
Ze snappen er blijkbaar geen bal van hahaha.
Nou dan kijk ik gewoon verder.
Ik ga niet voor die ene die ik eerst had, 1 hij was 2,5x zo duur, en ik vind die van 5,65 (ook met toetsenbordje andere kant AB functies) mooier om te zien.

Ag dat het perfect werkt is natuurlijk niet waar... Tenminste of ik heb inmiddels weer wat gemist? (nieuwe apk?)

Tv kijken werkt wel perfect maar films en series (ondemand gebeuren wat in mn pakket zit) is een no go... Op vakantie heb ik goed gebruik gemaakt van mn shield en de aangepaste horizon versie... Zappen net as thuis.. ? F1 bijvoorbeeld... Geen centje pijn

Maar ze mogen zich toch eigenlijk wel de ogen uit hun kop schamen bij "kliko" dat ze dit anno 2019 noch niet onder controle hebben...

Eigenlijk gewoon triest... Al meerdere mails hun kant op gestuurd... Antwoord: "we zijn ermee bezig meneer het zal niet zo heel lang meer duren" gaat al zowiezo 1.5 jaar zo...

Vertrouwen zakt iig steeds verder.. Iemand zit thuis achter zn pc tje en past een buitenlandse apk aan... Hier zitten de bolle bozen plus hun geleerden van "kliko" en houden hun klanten aan het wel bekende lijntje... Erg jammer iig...
 
  • Like
Reacties: ateam278
Het mooiste vind ik nog de titel van het artikel
"Een illegale variant van ziggo circuleert over het internet"....
??? Doe ik nu dan wat illegaals dan meneertje ziggo...? Kijk ik nu illegaal?

Ik betaal netjes voor jullie diensten.. Elke maand gaat er een hap van mn rekening af om jullie van kliko te onderhouden..

Dan verwacht ik ook gewoon een beetje service (niet zoveel hoor) een beetje...
Ik blijf eigenlijk hangen om de F1 dat is gewoon makkelijk.. Elke 2 weken (soms elke week) klik kanaal 14 en beeld...

Mocht iptv nou 100% betrouwbaar wezen dan had ik die arrogante lui bij kliko allang de rug toe gekeerd...
Oja iptv dan ben ik wel weer illegaal bezig.. Maar dat dan weer terzijde... ?
 
3,99 betrouwbaar voor Foxsport 1,2,3,4,5,6 en Ziggo sport Totaal (allen goed)
48 euro per jaar en werkt monsterachtig!!
En idd, dat woordje illegaal steekt mij ook.
Liego zou zelf met een app komen.
Google maar op Ziggo Go op Android Tv of Nvidia Shield.
Dan kom je de 2 artikelen wel tegen van Tweakers en Tv Totaal.
Ronald uit het forum van Ziggo heeft mijn MOD versie verwijderd uit het forum daar.
Alsof het illegaal is? (Je kan alleen maar bij je eigen abbonement komen)
Ik gebruik een mobiele versie die ik in positie zet met Set orrientation.
Zodra ik de kans heb in dit kleine dorpje, ben ik bij die grootheerser weg.
Ik wacht op Glasvezel en stap dan over naar 750mb upp en down bij T-Mobile.
Foxsport is gratis, en ik laat mijn mobiele nummer omzetten van Vodafone naar T-mobile.
Kwa geld ben ik stukken goedkoper uit.

Om voor Foxsport 24,95 te vragen, dat gaat mij tever per maand.
Nu maar ililegaal voor 3,99 per maand.
Geen gebuffer maar keurig 720/1080 kwaliteit.

Je weet de weg op mijn website, test het eens uit gratis.
Ik weet dat Ziggo meeleest.
Ik heb TV Oranje nodig in mijn pakket.
maar die zit niet in het standaard pakket.
daarvoor MOET ik movies en series XL erbij nemen.
In combi met Vodafone mag je 1 gratis zenderpakket kiezen.
maar in het pakket waar het mij om TV Oranje te doen was, zit voor 11,95 per maand, Movies en series,Kids pakket.
De gratis pakketen vanwege klant bij Ziggo en vodafone is, Movies en series, Het kinderpakket of ziggo sport totaal.
De Tv kanalen los aanbieden doet men niet.
Gohh wat heb ik een keuze zeg.
Ik kijk en blijf illegaal kijken.
Moeten ze er maar wat aan doen met al hun leugens.

Ik betaal nu al 100 euro per maand, en dan heb ik nagenoeg niks tot weinig!!
Vodavone betaal ik appart.

Het mooiste vind ik nog de titel van het artikel
"Een illegale variant van ziggo circuleert over het internet"....
??? Doe ik nu dan wat illegaals dan meneertje ziggo...? Kijk ik nu illegaal?

Ik betaal netjes voor jullie diensten.. Elke maand gaat er een hap van mn rekening af om jullie van kliko te onderhouden..

Dan verwacht ik ook gewoon een beetje service (niet zoveel hoor) een beetje...
Ik blijf eigenlijk hangen om de F1 dat is gewoon makkelijk.. Elke 2 weken (soms elke week) klik kanaal 14 en beeld...

Mocht iptv nou 100% betrouwbaar wezen dan had ik die arrogante lui bij kliko allang de rug toe gekeerd...
Oja iptv dan ben ik wel weer illegaal bezig.. Maar dat dan weer terzijde... ?
 
Laatst bewerkt:
En wat moet ik dan weer met de reactie van de redactie van Totaal TV :

Omdat het gaat om een niet officieel door Ziggo aangeboden app gaat, staan wij niet toe dat de link naar dit bestand hier geplaatst wordt. Temeer dat gebruik van dit bestand op eigen risico is en mogelijk schade bij apparaten kan leiden. Als de link toch herhaaldelijk geplaatst blijft worden dan sluiten wij de mogelijkheid voor het plaatsen van reacties bij dit artikel.
 
En wat moet ik dan weer met de reactie van de redactie van Totaal TV :

Omdat het gaat om een niet officieel door Ziggo aangeboden app gaat, staan wij niet toe dat de link naar dit bestand hier geplaatst wordt. Temeer dat gebruik van dit bestand op eigen risico is en mogelijk schade bij apparaten kan leiden. Als de link toch herhaaldelijk geplaatst blijft worden dan sluiten wij de mogelijkheid voor het plaatsen van reacties bij dit artikel.

Denk niet dat het zozeer schade brengt bij apparaten, maar zeer zeker imagoschade bij zigno, als een computernerd binnen een paar dagen dit voor elkaar weet te boksen, en het lukt zigno nog niet eens binnen anderhalf jaar met hun complete ICT afdeling en ontwikkelaars, tja dan zet je jezelf aardig voor paal.

Ze zouden die persoon die dit voor elkaar heeft gebokst moeten contracteren, en hoofdontwerper van de Android tv versie van de ziggo go app moeten maken, maar goed dat zijn slechts mijn twee centen??‍♂️
 
En wat moet ik dan weer met de reactie van de redactie van Totaal TV :

Omdat het gaat om een niet officieel door Ziggo aangeboden app gaat, staan wij niet toe dat de link naar dit bestand hier geplaatst wordt. Temeer dat gebruik van dit bestand op eigen risico is en mogelijk schade bij apparaten kan leiden. Als de link toch herhaaldelijk geplaatst blijft worden dan sluiten wij de mogelijkheid voor het plaatsen van reacties bij dit artikel.
Tja misschien? Je weet wel "vinger in de pap" aandelen ofzo iets... Roep zo maar wat hoor maar de televisie wereld zit corrupt in elkaar.
Zou er iig niet raar van opkijken... Theory conspiracy.... ??