Ziggo Go op Xiaomi Mi Box

Vanavond toch maar weer eens "mouse toggle" uit de kast getrokken...
Al eens eerder mee aan het knutselen geweest maar zag nooit echt het nut ervan in op android tv...

Maar las hier boven dat hij eigenlijk best wel handig is... Nu met @Andre19721972 zn ziggo versie in gebruik en het werkt eigenlijk best wel lekker...

Gewoon met de cursor (muis) zenders aan klikken en je kunt ook gewoon scrollen... Ff 2 handen nodig maar het werkt.... Grote knop ingedrukt houden en met de navigatie knoppen omhoog en omlaag scrollen...

Werkt iig "rustiger" als zo'n cursor die met de snelheid van het licht door het beeld vliegt van zo'n "vliegende muis..." Daarmee klik ik van alles aan behalve wat ik aan wil klikken
Het is dat ik jou of @Andre19721972 niet een pb kan sturen voor de android tv app:(
 
Het is dat ik jou of @Andre19721972 niet een pb kan sturen voor de android tv app:(
Post automatically merged:

Legaal, en Liego kan er niks tegen doen.
Vergeet niet op het einde van het proces om ingelogd naar instellingen te gaan. dan appvoorkeuren, daar de kwaliteit op hoog zetten.
En het is uiteraard gratis en word ook geupdate.
Liego de soep in Gr Andreas Jerphanion.
 
  • Like
Reacties: charleyr
Bedankt voor de tips en verwijzingen in dit topic.
Ik ben sinds gisteren "bezitter" van mijn eerste Android tv box (MI TV Box S) en het installeren was een eitje.
Het ging mij in eerste instantie met name om Netflix in Hd te streamen, maar wilde ook de Ziggo app installeren met alle mogelijkheden.
De mediabox op de slaapkamer had ik ingeruild voor een Ci+ module en nu heb ik alle Ziggo functionaliteiten terug, want TV-replay, Live, vanaf het begin afspelen en zelfs de opnames van de Next box in the cloud werken perfect in Hd beeld.
Ik heb de Aptoide versie geinstalleerd icm set orientation en als ik de Ziggo app gebruik, dan heb ik mijn "oude" bluetooth muis in gebruik.
Deze vond ik nog ergens stoffig in een laatje en koppelt dus vlekkeloos met deze top tv box.
Ik ben er heel blij mee en ook met deze community.
Nu gaan uitzoeken hoe ik mijn mkv content vanuit mijn NAS storages via smb kan streamen naar deze box.
 
Hoe bedoel je eigenlijk? Omdat je nog niet kunt pb en? Of omdat je denkt dat de ziggo tv app illegaal is? Wat dat is hij zeer zeker niet...
Volgens mij wil hij uitleggen in een pb hoe de Android TV versie werkend te krijgen.
Hoe blij ik ook met de workaround ben (werkt perfect), lijkt me een echte versie nog beter. Dus mocht je kunnen pb-en, houd ik me zeker aanbevolen @lola94
 
PB sturen kan dus pas bij 20 berichten en @lola94 gebruikt de android ziggo app die door Ziggo geblockt word als deze weer te prubliekelijk word!
Dat hebben ze eerder ook al gedaan.
Beter stoppen ze die energie in de originele android app om die af te werken waar ze zogezegd mee bezig zijn!
 
Is het trouwens nog meer iemand opgevallen dat als je mouse toggle aan hebt staan, dat bij de shield je geluids balkje (als je geluid harder/zachter zet) heel lang blijft staan?
Wel een seconde of 10...
Schakel ik mouse toggle uit dan is hij met een paar seconden weg...

Niet super storend hoor maar viel me gewoon op gisteravond...
 
Weet iemand of de Mouse Toggle nu wel of niet werkt op de Xiaomi Mi S TV Box? Ik heb vanuit Aptoide versie 1.51 geïnstalleerd, maar krijg deze niet geactiveerd.
 
Ik heb 1.51 geprobeerd en nu ook 1.52. Op een of andere manier lukt het allemaal net niet =)
Ik kan hem niet activeren in de Mouse Toggle settings. Geen app die die actie kan uitvoeren?
@frank al wel gelukt?
 
Ik heb 1.51 geprobeerd en nu ook 1.52. Op een of andere manier lukt het allemaal net niet =)
Ik kan hem niet activeren in de Mouse Toggle settings. Geen app die die actie kan uitvoeren?
@frank al wel gelukt?
Op de shield kun je hem activeren via :instellingen, apparaatvoorkeuren, toegangelijkheid en dan mouse toggle op aan zetten...

Weet dus niet of dit bij mi box ook zo is...

Meende eigenlijk eens op een Engelse site gelezen te hebben dat mouse toggle niet werkte op een mi box...
Maar kan het dus niet zelf testen /proberen want heb de mi inmiddels niet meer...
 
Mouse Toggle 1.52 werkt in ieder geval op de Xiaomi Mi Box 3 en ook op de meeste andere mediaspelers met Android TV. Open Mouse Toggle > Open System Settings > Continue > Toegangkelijkheid > Mouse Toggle op Aan zetten.
You must be registered for see images attach

Voor de Xiaomi Mi Box S kan het zijn dat Mouse Toggle 1.52 niet werkt:
You must be registered for see medias
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Dominique DB