Ziggo Go op Xiaomi Mi Box

Aanzetten door snel - en + van de geluidsregeling afwisselend in te drukken, uitzetten door het bolletje in te duwen. Werkt goed op mijn mibox 3
 
Het werkt helaas niet op de Mi Box S, ook 1.52 niet. Dit was ook al terug te vinden in andere forums. :(
Post automatically merged:

Mouse Toggle 1.52 werkt in ieder geval op de Xiaomi Mi Box 3 en ook op de meeste andere mediaspelers met Android TV. Open Mouse Toggle > Open System Settings > Continue > Toegangkelijkheid > Mouse Toggle op Aan zetten.
You must be registered for see images attach

Voor de Xiaomi Mi Box S kan het zijn dat Mouse Toggle 1.52 niet werkt:
You must be registered for see medias
Helaas werkt ook 1.52 niet op de Mi Box S.
 
Laatst bewerkt:
Het werkt helaas niet op de Mi Box S, ook 1.52 niet. Dit was ook al terug te vinden in andere forums. :(
Post automatically merged:


Helaas werkt ook 1.52 niet op de Mi Box S.

Vandaag geïnstalleerd op de MI Box S, dus het kan wel. Alleen activeren moest dus even op eerder genoemde manier, via toegankelijkheid. Vinden van de apk is wel gelukt?
 
De Ziggo go app is gelekt op het Ziggoforum. Doe er je voordeel mee nu die er nog op staat!??
 
Omdat het hier om de originele test versie van ziggo gaat plaats ik de link mocht @LeX het hier niet mee eens zijn zal die hem verwijderen.


You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: anita 51
Hmmm? lijkt er dus wel op, ben benieuwd hoe Shitgo er zelf mee om gaat?
Post automatically merged:

Ik denk dat ze het kunnen blokkeren, aangezien ze alle gebruikersnamen hebben van de testers, waarschijnlijk zelfs de serienummers van hun device.

De tijd zal het leren denk ik?
 
Ik wilde hem net installeren, maar durf het toch niet aan op de Shield TV Pro.
Ik wacht nog even totdat Ziggo hem daadwerkelijk gaat vrijgeven.
 
@Ritchie72 het ergste wat kan gebeuren is dat je geblockeerd word wachten op ziggo zal nog lang duren is de verwachting.
 
Hier draait hij inmiddels alweer... ? Op mn vanmiddag opgehaalde shield...?

En hij werkt weer perfect... Thx voor de tip.. Hield het zelf eerst ook nog in de gaten maar had het inmiddels al opgegeven...

Nu kom ik om in de luxe... 2 alie lijntjes en de ziggo app werkt weer...
 
  • Like
Reacties: lola94