Ziggo internet blokkeert FOX sports

Laat Ziggo de prijs van Fox Sports eerst maar eens aanpassen. 17,95 per maand is toch idioot als je bij KPN 7,50 betaalt?

KPN is sponsor eredivisie maar ben het met je eens dat het een enorm verschil is. Heb je mobiel bij KPN dan is Fox sports zelfs gratis ?
 
Misschien vanwege de gemiste extra inkomsten, van klanten die hun dure sport pakketten de deur uit gedaan hebben, die maandelijks opzegbaar zijn ? Want de voetbal fans die deze sportpakketten hadden, willen juist de wedstrijden Live kunnen zien.
Maar als het technisch mogelijk en juridisch toegestaan is... dan zou alles blokkeren toch juist makkelijker en beter voor ze zijn ?

Ben erg benieuwd wat er komend weekend uit komt, na meer tests van jullie.
 
ja bij kpn betaal je idd 7,50 maar die nieuwe constructie slaat ook nergens op. want van elke abonnee gaat er nu 1 euro naar fox sport. als je niks met voetbal hebt betaal je er ook aan mee of je nu wil of niet. en mag een internet provider zomaar een server blokkeren?
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Naar verluid blokkeert Ziggo tijdens de eredivisie wedstrijden bepaalde streams waarover mensen FOX kijken via een IPTV abonnement.
Na de wedstrijden waren de streams weer bruikbaar.
Mensen met ander internet konden wel gewoon blijven kijken.
Ik ben heel benieuwd of dit echt waar is en of je hier bewijs voor kunt krijgen. Lijkt me sterk dat Ziggo zomaar zonder rechtelijk bevel bepaalde IP's gaat blokkeren... Mag volgens mij niet eens?
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Omdat bij andere providers ook de mensen die geen foxsport willen, meebetalen en Ziggo wil dat niet.
Foxsport wil nl het liefst dat iedere klant van Ziggo een vast bedrag gaat betalen, ongeacht of hij wel of geen foxsport kijkt, om het zo voor de (beperkte) groep die wel kijkt goedkoper te maken. Zowel Ziggo als de meeste klanten willen dit niet. (ik wil ook niet betalen voor iets wat ik niet kijk). Vandaar dat het niet de "normale" prijs is.
 
Ook hier geen vreemde waarnemingen, alles draaide naar behoren. Ziggo oud upc gebied. Hiptv
 
Ik ben heel benieuwd of dit echt waar is en of je hier bewijs voor kunt krijgen. Lijkt me sterk dat Ziggo zomaar zonder rechtelijk bevel bepaalde IP's gaat blokkeren... Mag volgens mij niet eens?
Sorry guys,

ben even druk met de bouw van mijn woning en heb weinig tijd om te testen.
Het enige wat ik nu weet is dat tijdens eredivisie wedstrijden Ziggo gebruikers uit oud UPC gebied geen toegang hadden tot bepaalde servers (ik zal geen namen noemen).
Ziggo heeft in het verleden wel vaker getest in oud UPC gebieden voor zij iets uitrolden om zo niet in 1x alle gebruikers te duperen mocht er iets fout gaan in de test, Zie het als een Alpha of Beta test.
Of het mag of niet kan ik niet over oordelen, dat het gebeurd is een feit en bevestigd door een bekende van mij binnen Ziggo.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
als men foxsport abbo heeft of ziggosport abbo en men kijkt met vpn dan wordt dat geblokkeerd maar zou volgens regels sowieso binnenkort worden stop gezet dat ik ziggogebruikers in buiten land foxsport en ziggosport kennen geberuiken heb zelf ook ziggo en via ziggo go website ken ik niks kijken via laptop als vpn aan hebt met vpn goose,anders als iemand info over wilt hebben ff kijken op: