Had ik prima gevonden. Maar die optie kreeg ik niet. Ben verdorie al sinds 1998 klant!Verhaal komt me bekend voor. Kreeg hetzelfde antwoord aan de telefoon. En moest minimaal weer een jaar lid blijven.
Heb er goede verhalen over gehoord en wilde deze box laatst ook aanschaffen. Eigenlijk vooral als back-up van de Kodi setup. En als dan blijkt dat we enkel de Next nog gebruiken... Tja ... Dat laatste zal waarschijnlijk pas gebeuren wanneer Ziggo ook voor Android TV een Ziggo Go app maakt.
Maar ik wilde het kastje dus bestellen.... Ziggo winkel binnen gestapt in Utrecht. Was allemaal geen probleem en dan kwam er eenmalig nog 19,95 aansluitkosten bij. "Pardon? Ik ben al jaren klant! Ik ga toch geen aansluitkosten betalen?!" En dan het antwoord:"Tja mijnheer, we kunnen niet anders. Zelfs als we het weghalen wordt het er gewoon weer bij gezet."
Daar ben ik niet blij mee! Dat de Consumentenbond maar eens naar zulke kosten kijkt. Aansluitkosten voor het zetten van een vinkje!
Had ik prima gevonden. Maar die optie kreeg ik niet. Ben verdorie al sinds 1998 klant!
Ik heb vanochtend nog even gebeld. Was weer zeer interessant!
Op de site staat nu inderdaad:"6 Maanden korting en geen activatiekosten bij een Complete of Max abonnement"
Dus direct aangegeven:"Laatst in de winkel geweest en bij het bestellen van een Next moet ik activatiekosten betalen. Dat wil ik natuurlijk niet, want ik ben al sinds 1998 op één jaar na klant."
"Tja, sorry mijnheer, maar dat is hoe het werkt. Ik pak uw gegevens er even bij. Maar u heeft al TV complete"
"Nee, dat zal je collega dan gedaan hebben"
"Ik vraag het even na." Na een tijdje wachten "Inderdaad, mijn collega heeft het al klaar gezet, maar niet geactiveerd"
"Ok, maar er is dus niets wat je kunt doen? Op jullie website staat dat er geen activatiekosten zijn" Haar er op moeten wijzen waar dat staat
"Ja, maar dat is alleen voor nieuwe klanten"
"Tja, maar ik ga van standaard naar complete, dus in die zin ben ik ook een nieuwe klant"
"Nee, toch kan ik niets voor u doen"
Heb het maar afgesloten met het feit dat ik afwacht tot er een actie komt.
Ik heb zo'n hekel aan dat dreigen met opzeggen Als ze stellen:"Ok, dat is goed! Geregeld!" zit ik ineens zonder internet, TV en telefoon.
Klopt, optie 4 en het menu daarna volgen.En de "opzeglijn" is dan gewoon even de juiste keuze in het menu maken, hè? Zal geen andere lijn zijn, toch?
De wettelijke opzegtermijn van 1 maand is ook voor hun van toepassing ,dus dit zal niet zo'n vaart lopen.Als ze stellen:"Ok, dat is goed! Geregeld!" zit ik ineens zonder internet, TV en telefoon.
Het is me afgelopen weekend gelukt en ik heb de box nu binnen. Ik ben blij!Had ik prima gevonden. Maar die optie kreeg ik niet. Ben verdorie al sinds 1998 klant!
Dat mag ook wel na zo`n lange periode he ?Het is me afgelopen weekend gelukt en ik heb de box nu binnen. Ik ben blij!
Geen idee! Moet hem nog aansluiten. Ga ik morgen denk ik doenDat mag ook wel na zo`n lange periode he ?
Maar mooi dat je nu ook je gewenste box hebt bevalt deze box ook goed ?