Ziggo movies & series

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Er zijn 4 miljoen huishoudens die gebruikmaken van een Ziggo- aansluiting. Ziggo Movies & Series is als extra dienst alleen af te nemen als je ook al gebruikmaakt van Ziggo TV. Dit is frustrerend voor de mensen die buiten het Ziggo-gebied wonen, of een KPN-abonnement hebben, maar ook graag naar Game of Thrones willen kijken. De series en films die je bij Ziggo on demand kunt bekijken zijn voor een groot deel gelijk aan Netflix. De duurdere XL-versie biedt alle series en films van HBO met Nederlandse ondertitels. Dit is de enige manier om alle zeven seizoenen van Game of Thrones in Nederland te bekijken. Die XL-versie is net iets duurder dan het 4K-abonnement van Netflix, maar je krijgt er bij Ziggo nog extra 50 tv-zenders bij. Die kun je bekijken via de Horizon-box op je tv of via de Ziggo Go-app.

Prijs: 6.95 of 12.95 per maand
 
  • Like
Reacties: Spinix
Wist ik al maar voor sommige dingen moet je nog gewoon betalen en de verversing is ook niet snel duurt soms maanden voor er wat nieuws binnen komt
 
Verbeteringen voor Apple&Android.

 
Verbeteringen voor Apple&Android.


Goed bezig die ziggo jammer dat kpn achterblijft gelukkig kan ik van beide apps gebruik maken op de android box :cool:

Merk wel degelijk verschil tussen de 2 helaas loopt mijn provider wat achter met de ontwikkelingen :crying: