Ziggo Select

jonagold

Gevorderd
30 nov 2016
63
3
6
72
hallo
is er behalve TVTAB nog een andere addon die ziggo select streamed?
TVTAB werkt voor geen metrer veel bufferen en helemaal weg vallen?
 
Wat is Ziggo Select? Ik zou verwachten dat je via ziggo.nl een abonnement kunt afsluiten. Mijn broer heeft glasvezel van Plinq en gewoon een Ziggo Sport abonnement
 
ziggo select, ziggo racing, ziggo voetbal en nog een stuk of vier
apart gestreamed op TVTAB, dus geen ziggo abo nodig
 
TVTAB (whatever that may be) werkt niet goed zeg je. Je vraagt om een alternatief en dat geef ik.
De pakketten die je noemt zijn gewoon via Ziggo zelf te bestellen. Ook zonder een Ziggo aansluiting te hebben.

Perfect beeld, geen bufferen. Ik hoor mijn broer er nooit over klagen!
 
Ik denk dat de verwarring ontstaat omdat het tvtap is en niet tab met een b😉
Welke verwarring? TS heeft moeite met Ziggo streams krijgen. Ik geef aan waar hij perfecte Ziggo streams kan krijgen. Vraag beantwoord toch? Dan maakt het niet uit of zijn huidige "oplossing" TVTAB of TVTAP heet
 
waar het om gaat is alleen een ziggo select stream voor de f1
vermoedelijk blijft die nog drie jaar bij ziggo, een abo kost me geld
 
waar het om gaat is alleen een ziggo select stream voor de f1
vermoedelijk blijft die nog drie jaar bij ziggo, een abo kost me geld
Ah, daar zit het pijnpunt!
Post automatically merged:

Eigenlijk toch niet. De vraag was of er een andere addon binnen Kodi was die Ziggo Select streamed
Inderdaad.... De vraag was om het voor niets te hebben
 
Ah, daar zit het pijnpunt!
Post automatically merged:


Inderdaad.... De vraag was om het voor niets te hebben
Ja maar zelfs ik had de vraag van de topicstarter begrepen, en dat terwijl ik me niet met tv via Kodi bemoei.

dus beste @Plantje : of je zit de topicstarter te trollen, of je bent wel heel erg naïef.🤷🏼‍♂️

welke van de twee het is laat ik even in het midden.

bovendien voorzie je @jonagold van advies waar Hij/zij niet om heeft gevraagd zoals @Shaman al terecht aangaf.

misschien is het dat het @jonagold geld kost niet eens het grootste pijnpunt, misschien zit het pijnpunt wel in zijn/haar portemonnee, ik weet in ieder geval niet hoe zijn/haar financiële situatie is, maar ik kan me voorstellen als dat zo is, dat hij/zij op zoek gaat naar gratis alternatieven.😉
 
  • Like
Reacties: Espero
misschien is het dat het @jonagold geld kost niet eens het grootste pijnpunt, misschien zit het pijnpunt wel in zijn/haar portemonnee, ik weet in ieder geval niet hoe zijn/haar financiële situatie is, maar ik kan me voorstellen als dat zo is, dat hij/zij op zoek gaat naar gratis alternatieven

kijk je dan niet naar films op kodi ? GRATIS
 
misschien is het dat het @jonagold geld kost niet eens het grootste pijnpunt, misschien zit het pijnpunt wel in zijn/haar portemonnee, ik weet in ieder geval niet hoe zijn/haar financiële situatie is, maar ik kan me voorstellen als dat zo is, dat hij/zij op zoek gaat naar gratis alternatieven

kijk je dan niet naar films op kodi ? GRATIS
Precies, dat is ook waar het grote gros hier op het forum naar info over zoekt😉

even ter verdediging, die opmerking was niet zo zeer aan jou gericht hoor, was meer een hypothetische veronderstelling richting @Plantje dat dat ook een oorzaak zou kunnen zijn.

ik zeg dan ook niet dat jouw situatie zo is, maar dat het zou kunnen😉

je vraag was gewoon legitiem, en ook nog eens netjes geformuleerd zonder te vragen naar illegale links.

kortom: niks mis met je vraag👍🏼

helaas kan ik je niet helpen, ik kijk nooit tv via Kodi 🤷🏼‍♂️
 
@jonagold Als het jou puur om de F1 uitzendingen gaat, probeer dan eens een Sport addon zoals Sport HD. Het verschil is dat je dan meer streams zoekt per evenement dan per zender. Mogelijk heb je dan wel een buffervrije stream met bv Engels commentaar.
 
misschien is het dat het @jonagold geld kost niet eens het grootste pijnpunt, misschien zit het pijnpunt wel in zijn/haar portemonnee, ik weet in ieder geval niet hoe zijn/haar financiële situatie is, maar ik kan me voorstellen als dat zo is, dat hij/zij op zoek gaat naar gratis alternatieven

kijk je dan niet naar films op kodi ? GRATIS
Nope
Post automatically merged:

Precies, dat is ook waar het grote gros hier op het forum naar info over zoekt😉

even ter verdediging, die opmerking was niet zo zeer aan jou gericht hoor, was meer een hypothetische veronderstelling richting @Plantje dat dat ook een oorzaak zou kunnen zijn.

ik zeg dan ook niet dat jouw situatie zo is, maar dat het zou kunnen😉

je vraag was gewoon legitiem, en ook nog eens netjes geformuleerd zonder te vragen naar illegale links.

kortom: niks mis met je vraag👍🏼

helaas kan ik je niet helpen, ik kijk nooit tv via Kodi 🤷🏼‍♂️
TVTAP lijkt me niet legaal. Gratis naar Ziggo abonnementsprogramma's kijken ook niet.
De vraag was netjes gesteld, dat wel
 
Nope
Post automatically merged:


TVTAP lijkt me niet legaal. Gratis naar Ziggo abonnementsprogramma's kijken ook niet.
De vraag was netjes gesteld, dat wel
En waar vroeg @jonagold naar illegale links dan? Nergens toch?

is gewoon hetzelfde als het grote gros van de vragen die hier gesteld worden, waar sommigen wel vragen om illegale links, of ze zelf posten, geen van beiden is hier gebeurd.

als we het allemaal doen zoals jij het doet, kunnen we dit forum beter omtoveren tot bioscoopagenda/tv provider forum🤷🏼‍♂️😂

dat jij het op jouw manier doet is helemaal prima, maar laat een ander ook in zijn waarde als die het anders wil doen😉
 
  • Like
Reacties: Espero
Ziggo is niet gratis, toch?
Films ook niet, toch wordt er hier ook gevraagd met welke addons men het beste films kunnen kijken, en dat advies wordt ook gegeven, zonder dat er een directe verwijzing is naar een illegale link, het is dan de taak van de persoon om uit te vogelen hoe die dat voor elkaar bokst, en of ie dat wel op die manier wil.

info geven mag, links plaatsen niet, en zo is het hier ook gegaan.😉