Ziggo sport racing nl

collinneke

Forumlid
25 nov 2016
19
2
6
59
Hoi,
Ik heb Rapidiptv,nu is mijn vraag degene die dit ook hebben kunnen die ook geen ziggo sport racing nl meer kijken.
Verneem het graag van jullie groeten
 
Hier komt ook in beeld dat de stream niet beschikbaar is. helaas !!

Het werkte een week geleden overigens wel, maar de kwaliteit was niet echt goed...
 
Nope hier doet ie het ook niet maar ik kijk alleen naar de live wedstrijden en die zijn dan ook op select hd te bekijken

Komt vast wel binnenkort dat ie doet
 
Al een ticket verzonden........wie weet
HBO (source:Ziggo) is ook weg.....hopelijk vinden ze een andere source.
Ben lijstje aan het maken met NL bugs en die mail ik naar Technical Support IPTV (in overleg)
 
Al een ticket verzonden........wie weet
HBO (source:Ziggo) is ook weg.....hopelijk vinden ze een andere source.
Ben lijstje aan het maken met NL bugs en die mail ik naar Technical Support IPTV (in overleg)
Je zult er ongetwijfeld van op de hoogte zijn dat die HBO zenders per 1 Januari op zwart staan ;)
 
Staat er ook....andere source zoeken.
HBO is niet verdwenen, maar Ziggo heeft ze weer in een speciaal pakket gestopt.
Money money
 
Het gaat hier inderdaad om HBO Nederland, internationaal zijn ze nog lekker bezig,dus iemand met een iptv pakket plukt hier nog dagelijks extra vruchten van :p
 
Ik kijk nu HBO US
M'n vriendin HBO HU
En net HBO.com bezocht, gewoon aktief.
Misschien via HBO Belgie, als dat bestaat
Het gaat hier inderdaad om HBO Nederland, internationaal zijn ze nog lekker bezig,dus iemand met een iptv pakket plukt hier nog dagelijks extra vruchten van :p

Precies, alleen hbo nederland....
En dus heeft Ziggo ook die kanalen niet meer. Maar alleen on demand dingen.
 
Ook hier al een week geen ziggo sport racing. Heb me een paar weken bezig gehouden met iedere zender door te geven met probs via een ticket. Heel vaak ziggo sport racing ook. Na een dag of 2 deed hij het dan weer, maar hij blijft nooit lang werken. Zender ze nascar en indycar dan ook live uit op select hd? Volgens mij niet. Gelukkig zitten we niet echt in het race seizoen, want zonder ziggo racing ben ik voor nascar en indycar aangewezen op nbcsports usa en fox usa (met bergen reclame).
 
Ja, al een dag of 2-3 . Zal er morgen of overmorgen dus wel weer uit liggen. En op extreme sports staat de gewone normale ziggo sport.