Ziggo tv piraten

Hmm.. daar zullen sommige iptv providers misschien sources vandaan hebben - als dus ineens de nl streams verdwenen zijn hoeven we t niet ver te zoeken..
 


Nog een stukje bij geplaatst vandaag
 
Ja maar die kabelaars hebben toch inkomsten vanuit het basisabo want als je Ziggo wilt kunnen kijken via cardshare dan zul je toch een werkende kabel moeten hebben.
Canaldigitaal daarin tegen hoef je geen abo op te hebben wil je gebruik maken van cardsharing.
Laten ze de dingen nu gewoon eens betaalbaar maken dat zal al een hoop schelen.
 
Ja maar die kabelaars hebben toch inkomsten vanuit het basisabo want als je Ziggo wilt kunnen kijken via cardshare dan zul je toch een werkende kabel moeten hebben.
Canaldigitaal daarin tegen hoef je geen abo op te hebben wil je gebruik maken van cardsharing.
Laten ze de dingen nu gewoon eens betaalbaar maken dat zal al een hoop schelen.

Officieel wel idd maar ze klagen over misgelopen inkomsten terwijl ze het basissignaal er gewoon op laten staan.
Word nu wel het een en ander aan veranderd maar dat zal ook wel mede komen omdat het kabelnetwerk opengesteld moet worden.
 
Ze zijn zo bezig met iedereen te pakken die anders denkt - dat ik me begin af te vragen of we in Nederland en Belgie nog wel in een vrij land wonen! Als bedrijven je internet mogen aftappen omdat ze denken dat je iets kijkt waarvoor je niet betaald hebt, of omdat je een film of muziek gedownload hebt? Sorry he - maar ik mis de begin jaren 2000 waar internet nog "open" was..

Daarom is een goede VPN onontbeerlijk tegenwoordig! Om te zorgen dat big brother niet over je schouder mee loert..
 
  • Like
Reacties: Rudolf en A_rjen
Ze zijn zo bezig met iedereen te pakken die anders denkt - dat ik me begin af te vragen of we in Nederland en Belgie nog wel in een vrij land wonen! Als bedrijven je internet mogen aftappen omdat ze denken dat je iets kijkt waarvoor je niet betaald hebt, of omdat je een film of muziek gedownload hebt? Sorry he - maar ik mis de begin jaren 2000 waar internet nog "open" was..

Daarom is een goede VPN onontbeerlijk tegenwoordig! Om te zorgen dat big brother niet over je schouder mee loert..
Ja en het leuke aan dit verhaal is ook nog bijna alles is "verboden" dus waarom nog die "nog snellere internet aanbiedingen" wat moet ik hiermee als ik niet meer vrij kan downloaden / uploaden?
Ik kan mijn Netflix abo zelfs kijken op mijn 3G abonnement..verbieden en verplichten dat kunnen ze goed.
Begin jaren 90 zei Chello (UPC) we zullen nooit de abonnementen gaan verhogen ja tuurlijk pff...je betaald nu gewoon het dubbele in euro's per maand.
Kan me goed redden met de Duitse FTA kanalen op de schotel en een Netflix account die commerciële rommel van de publieke omroepen kan mij gestolen worden.
Zelfde als die overbetaalde sportmannetjes die achter een balletje aanrennen zo'n Fox sport abo zullen ze ook niet aan mij kunnen slijten.
 
  • Like
Reacties: Rudolf en Reidinga
Ja nou t vervelende in Belgie is dus als je tv wilt kunnen terug kijken - betaal je een 20 euro extra per maand. Maar sommige producers van die programma's hebben zitten klagen, dus kan je bij sommige programma's (verschilt per station) niet doorspoelen bij reclame als je terug kijkt. Ik betaal dus 20 euro extra om een programma te kunnen terug zien, maar ben verplicht om dan toch naar die kut reclame te gaan kijken?

Nu willen ze zelfs het doorspoelen op reclame middels opnames gaan limiteren bij telenet. Dit is er gelukkig nog niet door - maar je zou dan dus zelfs je opnames de reclame moeten bekijken omdat je niet kan doorspoelen? Betaal daar dus 250 euro per maand voor internet + tv om fatsoenlijk internet en tv te kunnen gebruiken..
 
Ja nou t vervelende in Belgie is dus als je tv wilt kunnen terug kijken - betaal je een 20 euro extra per maand. Maar sommige producers van die programma's hebben zitten klagen, dus kan je bij sommige programma's (verschilt per station) niet doorspoelen bij reclame als je terug kijkt. Ik betaal dus 20 euro extra om een programma te kunnen terug zien, maar ben verplicht om dan toch naar die kut reclame te gaan kijken?

Nu willen ze zelfs het doorspoelen op reclame middels opnames gaan limiteren bij telenet. Dit is er gelukkig nog niet door - maar je zou dan dus zelfs je opnames de reclame moeten bekijken omdat je niet kan doorspoelen? Betaal daar dus 250 euro per maand voor internet + tv om fatsoenlijk internet en tv te kunnen gebruiken..
Als straks alles achter CI+ zit dan heb je er helemaal niets meer over te zeggen...
Dan wordt er gewoon bepaald dat jij b.v na een week je serie of film niet meer kunt kijken....
We slaan een beetje door met alle regels en wetten...en dan vinden ze het raar dat er alternatieven geboden gaan worden ze vragen er nota bene gewoon zelf om.
 
  • Like
Reacties: Reidinga
@Reidinga 250 euro ? pfew.....
Maar hier in Nederland is het ook zo dat je op de commercieele zenders niet kunt spoelen als je iets terug kijkt,Vandaar dat ik nog veel dingen opneem.
Maar dat spoelen bij opnames gaat hier ook nog wel aan "banden" gelegd worden ......
Betalen en dan verplicht worden om reclames te kijken daar hoor je de EU dan weer niet over ?
 
Nee ze klagen omdat ze anders "inkomsten mislopen" hoe dat? Ik betaal om tv te kunnen kijken, ik betaal om terug te kunnen kijken - ik betaal huur voor het apparaat dat ik nodig heb om TV te kunnen kijken.. Hoe lopen ze inkomsten mis? Dat ze eens kappen met mensen te bedriegen, en eens kijken naar de rechten van mensen die betalen in plaats van alles en iedereen op de kast en op kosten te jagen..
 
Ja maar die kabelaars hebben toch inkomsten vanuit het basisabo want als je Ziggo wilt kunnen kijken via cardshare dan zul je toch een werkende kabel moeten hebben.
Canaldigitaal daarin tegen hoef je geen abo op te hebben wil je gebruik maken van cardsharing.
Laten ze de dingen nu gewoon eens betaalbaar maken dat zal al een hoop schelen.
Maar je betaalt niet voor al die mensen met wie je het abonnement via card sharing deelt.
Mooi doorgaan met mensen pakken die zo doelbewust de boel oplichten! Anders is het een kwestie van tijd totdat ik thuis met mijn eigen abonnement ook geen TV meer kan kijken zoals ik het nu doe
 
  • Like
Reacties: Lex
Geen enkel bedrijf kan zijn eigen broek ophouden als er grootschalig wordt gefraudeerd en hun producten door diefstal worden ontvreemd .
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Maar je betaalt niet voor al die mensen met wie je het abonnement via card sharing deelt.
Mooi doorgaan met mensen pakken die zo doelbewust de boel oplichten! Anders is het een kwestie van tijd totdat ik thuis met mijn eigen abonnement ook geen TV meer kan kijken zoals ik het nu doe
Het kaart delen van Canaldigitaal is dusdanig aangepakt met de beperkingen van 2 sid's op een kaart dat wil jij nog het gehele pakket aanbieden je flink in de buidel moet gaan tasten maandelijks..om alle kanalen van hun aan te kunnen bieden via kaart delen.Voor de gene die het deelde met familie en vrienden niet meer haalbaar financieel.Dit is overgenomen door de commerciële geld witwassers.
Canaldigitaal heeft jaren geleden een setje laten zien op een dealerdag zodat je kon kaart delen in huis dit is er nooit gekomen helaas...toen kwamen de "extra" kaarten maar die zijn ook van 1.50 per mnd naar bijna 10€ getrokken wil je nog een fatsoenlijk aanbod van kanalen willen kijken.
Als je dus opgroeiende kinderen hebt die ook graag tv willen kijken op de slaapkamer dan ben je voor een compleet pakket van CD al gauw 100€ per mnd lichter.Wie kan dit tegenwoordig nog opbrengen maandelijks 100€ alleen voor tv kijken?En dan komt je internet er nog bij....ongeveer 25€ p/mnd

Dus alleen aan tv en internet 125€ p/mnd ja sorry maar snap heel goed dat er dan een markt gecreëerd gaat worden voor alternatieven.
En neem nu eens Ziggo die heeft de pakketten zo samengesteld dat je ook moet betalen voor bagger kanalen die je niet zult kijken heel kien gedaan allemaal.
Geef nu gewoon eens een vrijheid aan een consument dat die zelf kan aanvinken wat die wil kijken en daar ook daadwerkelijk voor gaat betalen.En pas daar je prijzen op aan...

Als ik zo om me heen kijk dan zitten er hier in het dorp heel veel mensen in de bijstand voor dat soort mensen is een basis abonnement al haast niet meer betaalbaar zowel niet van CD of van Ziggo.