Ziggogo app komt uit voor Amazon, Shield, AppleTv en meer

Steenwijk

Forumlid
3 mei 2020
21
8
6
53
Heb knoop doorgehakt en een Xiaomi mi s gekocht.
Wat een verademing t.o.v. die andere Android kastjes.

Nu lees ik dat er ook een aangepaste Ziggogo versie rondzwerft op internet van deze app.

Alle links die ik tegenkom lopen dood of moet je betalen.
Tevens lees ik ook dit forum dat er accounts door zouden worden gehackt. Klopt dit????

Wie weet waar in de juiste veilige versie kan downloaden voor de Xiaomi?

Airmouse is noodzakelijk en die heb ik inmiddels aangeschaft.

Moet er nu wel of geen app extra op om het beeld te draaien?

Kortom... wat vragen om veilig de Ziggogo app aan de gang te krijgen.

Groetjes,
Steenwijk
 
Hier de "originele" apk.. Gewoon voor de android tv versie... Geen extra apps nodig om je scherm te kantelen en geen extra muis nodig... Deze versie is uitgelekt via de bèta testers..

Ik gebruik hem al een mooi poosje..

Apk even downloaden en met een usb stickje installeren ...(sideloaden)
Bekend hiermee?

Of via een browser op je box deze site openen mijn link aanklikken.. En downloaden

 
H. bedankt ik ga ermee aan de gang.

Sideloaden ken ik helaas nog niet.

Is dat bvb. file explorer downloaden uit de playstore en dan naar de usbstick navigeren en dan op installeren klikken?
 
Ja je download mijn bestandje...

Deze zet je op een usb stick.. en doe je in je boxje..

En dan installeren via een file Explorer... Beste is X plore downloaden... Deze kun je vinden via de playstore op je boxje...
 
Ik zie dat ateam278 je al perfect geholpen heeft!

Dat "gerucht" van gehackte accounts zou wel eens bij mij vandaan kunnen komen. Ik heb een hele tijd geleden een versie van de Ziggo Go app op deze manier gesideload en die kwam volgens mij ook van een iets meer shady bron. Prompt was even daarna het Netflix account gehackt. Maaaaaar..... met de versie die ateam278 nu met je gedeeld heeft heb ik geen enkel probleem gehad. Bovendien is het Netflix account dat ik gebruik van mijn schoonouders en zij hebben het gedeeld met ons, mijn schoonzus en mijn schoonbroertje. In de week dat het account gehackt is waren er ook net heel veel van die "Your Netflix payment is incorrect" mailtjes. Dus het zou zomaar kunnen, dat iemand anders uit de familie per ongeluk in een phishing val getrapt is en het niet toe durft te geven.

Verder is die Mi Box S helemaal prima! Ga je er ook Kodi op draaien? Kijk dan ook even hier. Ik hoop dit weekend een sluitende beschrijving te krijgen van hoe dit zo soepel mogelijk te laten lopen. Ik zal dat dan ook in dat topic delen.
Helaas ben ik gisteren tot de conclusie gekomen, dat de Windows 10 HTPC die ik nu heb helemaal erg hapert! Dus daar moet ik ook even goed naar kijken. En in die zoektocht ook wat mensen op Hardware.info tegemoet komen die wat zuur waren dat ik hun advies niet gevolgd heb :)

Bij ons is de Mi Box S eigenlijk op het moment de hoofd media speler. Doet me ergens wel zeer, omdat ik altijd een Windows Media Center systeem heb gehad, maar dit apparaat heeft nu eenmaal een extreem hoge WAF!

Ben wel benieuwd naar waarom je een airmouse als absoluut noodzakelijk ziet. Ik heb er geen...
 
  • Like
Reacties: Spinix
Als je de ziggo go versie gebruikt die eigenlijk voor tablet of telefoon is ontwikkeld heb je een "vliegmuis" nodig

De versie die ik nu deel, is gewoon de beta versie van de android tv app... Speciaal voor android tv dus...

De apk is gelekt via het eigen ziggo forum..
Deze versie kun je alleen op een ziggo netwerk gebruiken...

Dus stel op vakantie neem je je box mee en daar heb je kpn internet dan krijg je een melding dat je daar de content niet mag bekijken...

Ook hier is alweer een andere app voor uitgekomen gebaseerd op de horizon app.. Deze omzeild die blokkade alweer..

Deze heb ik ook wel maar heb diegene waar ik hem van heb beloofd dat ik deze niet zou delen...

Komt deze versie weer teveel in omloop dan duikt ziggo hier ook weer bovenop.. Nu wordt het nog "gedoogd"
 
Oeps ik heb hier geen ziggo netwerk (meer) hier thuis.
Gebruik inlog van mijn vader.
Ben dus een andere ziggo app nodig.

Heb inmiddels Aptoide kunnen downloaden en de Ziggogo app kunnen installeren.
Met een flymouse werkt het prima!!

Alleen bij afsluiten zie ik hem nergens terug.

Alleen bij opnieuw installeren kan ik de app direct weer gebruiken.

Heb nu verschillende launchers geprobeerd zonder gewenst resultaat.

Ik wil bvb. de ziggo app direct oproepen vanuit het startscherm.
Zonder launchers of wat dan ook eerst te moeten opstarten.

Dmv de div. launcher apps kun je alleen oproepen als je eerst de launcher opstart.

Wie weet raad hiervoor?
 
Laatst bewerkt:
oeps ik heb hier geen ziggo netwerk (meer)
dus ben een andere app nodig.
Dan heb je dus ook geen ziggo inlog gegevens meer.. Ja kun je nog wel hebben maar werken dus niet meer... Wat voor provider heb je nu dan? Kpn bijvoorbeeld heeft ook een eigen app
 
@Steenwijk , je zou het eens met sideload launcher 2 kunnen proberen . hiermee is het mogelijk om apks op je startscherm te zetten . mvg james .
 
Wist niet, dat je Android apps voor telefoon en tablet ook op Android TV kunt installeren. Misschien wel handig om op die manier Domoticz ook te installeren. Ach.... aan de andere kant kan ik het wellicht ook gewoon een keer Domoticz kopen voor Android TV. Is dan een "investering" van € 7,49
 
als je aptoide tv (5.1.2) gebruikt dan kun je apps daaruit installeren op Android Tv .en dus kun je Domoticz (div. versies.) daar uit installeren . wellicht wel open met sideload launcher. Dus niet met sideload launcher 2 (deze is er voor apks op het startscherm te zetten.)
 
Ben er uit nu.

Met Sideload launcher: kun je de apps te voorschijn halen.
Dus eerst sideload launchet opstarten vanuit het startmenu en alle Apps worden zichtbaar.
Zoals bvb. Ziggogo of Aptoide etc..
Erg nuttige App.!!

Met Sidelauncher 2: (gratis vanuit Aptoide) kun je zelf tegels maken op je startscherm en een App daaraan koppelen.
Dus ik heb nu een tegel van Ziggo op mijn Startscherm.
Ook erg nuttige App wat veel minder klikken is!!

Nu nog kodi erop krijgen voor de filmpjes etc..
Wat adviseren jullie mij?
Kodi kan vanuit de playstore maar ik bedoel de rest namelijk.

Tevens de goedkope ethernet naar usb adapter van de Action werkt ook prima i.c.m de Maxtor usb hub.
Doe je voordeel!

Post automatically merged:

@Steenwijk , je zou het eens met sideload launcher 2 kunnen proberen . hiermee is het mogelijk om apks op je startscherm te zetten . mvg james .
Thanks!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: MRmister
Ben er uit nu.

Met Sideload launcher: kun je de apps te voorschijn halen.
Dus eerst sideload launchet opstarten vanuit het startmenu en alle Apps worden zichtbaar.
Zoals bvb. Ziggogo of Aptoide etc..
Erg nuttige App.!!

Met Sidelauncher 2: (gratis vanuit Aptoide) kun je zelf tegels maken op je startscherm en een App daaraan koppelen.
Dus ik heb nu een tegel van Ziggo op mijn Startscherm.
Ook erg nuttige App wat veel minder klikken is!!

Nu nog kodi erop krijgen voor de filmpjes etc..
Wat adviseren jullie mij?
Kodi kan vanuit de playstore maar ik bedoel de rest namelijk.
Mooi dat dat gelukt is! Dank ook voor de terugkoppeling; zo wordt de content op dit forum alleen maar beter!

Kodi gewoon vanuit de Play Store doen. De rest (banned add ons waarschijnlijk) zijn er anderen die je daar bij kunnen helpen.
Let daarbij wel op, dat je geen support van het officiële Kodi forum hoeft te verwachten
 
  • Like
Reacties: MRmister
Misschien dat iemand mij de laatste aangepaste Horizon App kan sturen speciaal voor Android TV.
Dus niet de ziggogo app die heb ik al.
 
Goedemiddag, zou iemand hem nog kunnen posten voor mij? bedankt weer of ergens waar ik hem kan vinden.