Opgelost Zip bestand

Dumm68

Forumlid
23 mrt 2019
13
3
6
56
Ben al tijden bezig via YouTube en forums,om er uit te komen met het downloaden van een zip bestand op kodi 17.6 crypton.
Volg precies de stappen via YouTube met een nl installatie.
Maar op het moment dat er een zip bestand moet komen blijft de map leeg.
Wat o wat doe ik fout,heel graag hulp
 
Dumm68, welkom hier.

Op dit forum heeft @Spinix een tutorial gemaakt hoe addons te zoeken en installeren, compleet stap voor stap met foto’s er bij.

Je zou deze een keer kunnen doorlezen, om te zien waar het wellicht bij jou verkeerd gaat.

De tutorial kan je hier vinden:


Voor de meest populaire addons op dit moment moet je even googelen op trending Kodi apps?

Ik hoop dat het je een beetje op weg helpt.

Succes
 
Misschien is het handig om te zeggen met welk zip bestand je bezig bent. Misschien is het er 1 die niet meer te downloaden is omdat de url veranderd is. ;)
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Ondertussen twee dagen aan het proberen geweest.verschillende url hebben gewoon een leeg bestand valt niks te downloaden.
Maar heb nu wel een paar.
Zijn er nog mooie addons met een zipbestand.
 
Welke addon probeer je als ik vragen mag?
Post automatically merged:

Vrijwel alle addons hebben een zip bestand, behalve addons waar de ontwikkelaar de addon verlaten heeft, en dus niet meer ondersteund?

Vandaar mijn vraag?
Post automatically merged:

Laat ik het anders vragen: welke addons hebben geen zip bestand volgens jou?
 
Mischien doe ik het wel fout,maar ik doe precies de setup na op internet.
Ik heb geprobeerd om *********** te downloaden.
Het zipbestand is repository
Krijg alleen een leeg bestand.
 
Laatst bewerkt:
Je mag hier wel de naam van de repo noemen, maar geen verwijzing er naar toe, pas die even aan als je wilt voordat de forumleiding hier mee in de problemen komen?

De supremacy repo heeft inmiddels een ander adres gekregen, vandaar dat ie niet meer werkt?

Google even op : trending Kodi apps, en open die pagina, op dit moment staat ie op nummer 5, klik op de afbeelding van de supremacy repo, en hij opent een andere pagina, scroll daarna even naar onder tot net onder de screenshots, en daar vind je het juiste adres.

Laat maar even weten of dit je is gelukt?
 
  • Like
Reacties: Slikt
Mischien doe ik het wel fout,maar ik doe precies de setup na op internet.
Ik heb geprobeerd om *********** te downloaden.
Het zipbestand is repository.supremacy-2.6.zip.
Krijg alleen een leeg bestand.
Je hebt wel een zip-bestand of helemaal geen? Op mijn IMac gooit ie de zip in de prullenbak namelijk na het downloaden. Als voorbeeld, ga ik bv naar de site van Gaia dan download ik de repozip. Verkrijg een mapje zonder zip. Deze staat dan in de prullenbak, weet niet waarom btw?
 
Heb het allemaal wat uitgezocht,heb hem nu aan het draaien met enkele programma’s.
Maar wat me opvalt dat er veel films niet willen of de ondertiteling klopt niet of werkt niet.
Heb de ondertiteling helemaal geinstalleerd zo het word aangegeven op kodi voor leken.
 
Gebruik je real debrid of alleen "gratis" streams?
Ondertiteling blijft bij kodi zowiezo een hekel punt.
Is de ondertiteling er wel eens... Oftewel zijn er mensen die de moeite hebben genomen om de film/serie te vertalen en te uploaden.
Dan komt het verhaaltje nog lopen ze wel synchroon.
Meerdere streams dus meerde ondertitelings. Dus de ene ondertiteling hoort net weer niet bij jou gekozen stream. Vaak te zien bij series waar reclames inzitten.
Dan klopt ineens de ondertiteling van geen kant meer.
Het blijft een hobby.
Tis geen Netflix natuurlijk.

Heb wel eens een serie gekeken met het balkje subs aanpassen in de aanslag. 1 seconde vooruit en dan weer 2 seconden achteruit.

Ene keer is het een geklooi van niks maar de andere keer loopt het als een tierelier.
 
Gebruik gratis streams,maar wil graag real deBrids een tijdje proberen.
Hopelijk is dat beter had er wel iets meer van verwacht.
Iedereen om me heen pochte er mee.
 
Real-debrid gaat je bij de ondertiteling niet helpen hoor..
Maar betere streams wel. Je kunt real debrid proberen voor een maandje. Dat zal je de kop niet kosten iig.. En je hebt ook nog Premiumize. Schijnt in de wandelgangen gehoord te hebben nog iets betrouwbaarder te zijn als RD.
Daarom zeg ik tis en blijft gratis (kodi met film addons) de heilige graal is het natuurlijk niet. Je moet er wel wat voor doen.
Maar als je je er een beetje in verdiept is het eigenlijk een makkie.
Nogmaals tis geen Netflix.
 
Real-debrid gaat je bij de ondertiteling niet helpen hoor..
Maar betere streams wel. Je kunt real debrid proberen voor een maandje. Dat zal je de kop niet kosten iig.. En je hebt ook nog Premiumize. Schijnt in de wandelgangen gehoord te hebben nog iets betrouwbaarder te zijn als RD.
Daarom zeg ik tis en blijft gratis (kodi met film addons) de heilige graal is het natuurlijk niet. Je moet er wel wat voor doen.
Maar als je je er een beetje in verdiept is het eigenlijk een makkie.
Nogmaals tis geen Netflix.

@Dumm68 , mocht je je hierin willen verdiepen, dan staat er in dit topic wellicht ook nog wat nuttige info voor wat betreft de ondertiteling:


Hiermee kan je het jezelf wellicht wat aangenamer maken?

Maar zoals @ateam278 al aangeeft het is geen Netflix ?
 
Onze overduidelijke tutorial helpt je ook niet uit de brand?