Opgelost Zip bestand

Dumm68

Forumlid
23 mrt 2019
13
3
6
56
Ben al tijden bezig via YouTube en forums,om er uit te komen met het downloaden van een zip bestand op kodi 17.6 crypton.
Volg precies de stappen via YouTube met een nl installatie.
Maar op het moment dat er een zip bestand moet komen blijft de map leeg.
Wat o wat doe ik fout,heel graag hulp
 
Je bent ingelogd op je nieuwe account? Als je niet eerst inlogt op je real debrid account dan werkt real-debrid.com/device ook niet??
Post automatically merged:

Wat ik altijd doe is inloggen op mijn mobiel of iPad, inloggen op mijn real-debrid account, en pas daarna naar real-debrid.com/device gaan. In de lichtblauwe balk komt als het goed is te staan dat je ingelogd bent als “jouw gebruikersnaam”, dan binnen resolverurl real debrid authoriseren, hij geeft dan op je Kodi device de code, en deze voer je dan in op je mobiel, als dit correct gebeurt is, dan wordt de lichtblauwe balk groen, en zal de melding van de code op je tv verdwijnen.

Vergeet niet bij de prioriteit deze op 90 te zetten, zodat je real debrid links bovenaan verschijnen, en nadat je de prioriteit hebt verandert, naar rechts te drukken om deze instelling ook op te slaan, anders moet je dit de volgende keer weer herhalen?

Er zijn binnen Kodi vaak 2 soorten resolvers, namelijk resolverurl en urlresolver, het ligt er maar net aan welke resolver jouw addon gebruikt.

Mijn advies is dan ook: authoriseer real debrid binnen beide resolvers, en sla deze instellingen (inclusief prioriteit op 90) aan de rechterkant op.

Als het goed is, dan zou het moeten werken?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Slikt
Yes het is gelukt,heb een andere resolver gepakt en werkt.
Mooi beeld super,nu het volgende moet ik internet gegevens beveiligen?
 
Fijn dat het is gelukt?? Wat bedoel je met internetgegevens beveiligen?

Heb je binnen je real debrid binnen de tab “mijn account” de download poort op beveiligd staan?

Er zijn mensen die zeggen dat dit afdoende is, ikzelf heb een vpn provider er bij, deze creeert een beveiligde tunnel waardoor gedownload wordt, je zou even kunnen kijken tussen de vpn sectie op dit forum om te zien welke het beste bij jouw wensen past.

Houdt er wel rekening mee indien je besluit om via een vpn te gaan kijken, dat er wel snelheidsverlies is op je internetverbinding?

Veel kijkplezier toegewenst??